Εμφάνιση απλής εγγραφής

Management of accounting quality services in Greece today.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒεληβασάκης, Εμμανουήλel
dc.creatorΚοπαλίδου, Ευδοκίαel
dc.creatorΜαρή, Πελαγίαel
dc.creatorVelivasakis, Emmanouilen
dc.creatorKopalidou, Evdokiaen
dc.creatorMari, Pelagiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:26:55Z
dc.date.available2016-03-15T16:26:55Z
dc.date.issued2015-06-23T13:54:17Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4910
dc.description.abstractΣχετικά με τις Λογιστικές επιχειρήσεις μπορεί να καταγραφεί ότι λειτουργούν στα πλαίσια ενός ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ότι για μπορέσουν να διατηρηθούν και να είναι βιώσιμες οφείλουν να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες. Επομένως προκύπτει το γεγονός πώς θα πρέπει να οριστεί η ποιότητα και ποια παιδαγωγική θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη του στόχου βελτίωσης της. Είναι επίσης γνωστό ότι η ποιότητα των υπηρεσιών διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο ως προς τη σωστή λογιστική διαχείριση και τη λειτουργία των λογιστικών γραφείων (Waldmann et al). Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία έρευνα ως προς την εκτίμηση του κατά πόσο ικανοποιημένοι ή όχι είναι οι πελάτες των λογιστικών γραφείων. Πιο αναλυτικά γίνεται παρουσίαση των βασικότερων χαρακτηριστικών των λογιστικών υπηρεσιών, αλλά και της αγοράς outsourcing παροχής λογιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Επίσης, γίνεται λόγος σχετικά με την έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών και τη συμβολή της στο marketing των υπηρεσιών. Ωστόσο, η μελέτη επικεντρώνεται στα μοντέλα μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών (SERVQUAL και τις εφαρμογές τους) και τη σχέση της με την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να καταγραφεί πόσο μεγάλο ρόλο διαδραματίζει η ποιότητα στις παρεχόμενες λογιστικές υπηρεσίες. Πιο αναλυτικά η έρευνα επικεντρώνεται στις απόψεις των πελατών των λογιστικών γραφείων, ως προς το επίπεδο των γραφείων και την ικανοποίηση τους από τις τιμές, την ποιότητα και κατ’ επέκταση τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν. Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από ξενόγλωσσα άρθρα, τα οποία αναζητήθηκαν μέσω του Google Scholar. Όσον αφορά τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την προσέγγιση του θέματος της εργασίας αρχικά έγινε ο καθορισμός του στόχου και του σκοπού της μελέτης. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε σχετική έρευνα στην έντυπη και διαδικτυακή βιβλιογραφία. Έπειτα κινήθηκε το ενδιαφέρον να πραγματοποιηθεί μία προσωπική μελέτη, όπου αρχικά καταρτίστηκε το ερωτηματολόγιο και στη συνέχεια διεξήχθη η προσωπική έρευνα. Έχοντας συγκεντρώσει τα απαιτούμενα αποτελέσματα, έγινε διεξοδική παρουσίαση όλων των ευρημάτων. Ολοκληρώνοντας τα βήματα αυτά ακολούθησε η εξαγωγή συμπερασμάτων και η διατύπωση των προτάσεων.el
dc.description.abstractAbout the accounting firms may be recorded that operate within a competitive environment. This has the effect that can be maintained and be sustainable must provide quality services. Thus arises the fact how you should set the quality and what pedagogy will be used to achieve the objective of improving. It is also known that the quality of services plays a very important role in the proper financial management and operation of accounting offices. This thesis is an investigation as to the assessment of whether or not they are satisfied customers of accounting offices. More detailed presenting of the main characteristics of accounting services and outsourcing market providing accounting services in Greece. Also, there is talk about the concept of quality of services and its contribution to the marketing of services. However, the study focuses on models to measure the quality of services (SERVQUAL and their applications) and its relation with the satisfaction and loyalty of customers. The purpose of this study is to record how much of a role played by quality provided accounting services. More detailed research is focused on customers ' opinions of the Accounting Office, as to the level of the cabinets and their satisfaction from the prices, quality and thus the services they offer. For the achievement of this study, a survey was carried out by means of the Internet and literature with a view to obtaining the required information. During a large percentage in the elaboration of research helped the evidence gained from foreign-language articles, which looked through Google Scholar. With regard to the methodology followed for the approach of work initially was the definition of the objective and purpose of the study. Then conducted research in printed and online bibliography. Then he moved the interest to a self-study, where initially prepared the questionnaire and then conducted the personal research. Having amassed the required results, was a comprehensive presentation of all findings. Completing these steps followed the conclusions and the formulation of proposals.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ ποιότητα των οικονομικών υπηρεσιών σήμερα.el
dc.titleManagement of accounting quality services in Greece today.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒεληβασάκης, Εμμανουήλel
heal.creatorNameΚοπαλίδου, Ευδοκίαel
heal.creatorNameΜαρή, Πελαγίαel
heal.creatorNameVelivasakis, Emmanouilen
heal.creatorNameKopalidou, Evdokiaen
heal.creatorNameMari, Pelagiaen
heal.publicationDate2015-06-23T13:54:17Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4910
heal.abstractΣχετικά με τις Λογιστικές επιχειρήσεις μπορεί να καταγραφεί ότι λειτουργούν στα πλαίσια ενός ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ότι για μπορέσουν να διατηρηθούν και να είναι βιώσιμες οφείλουν να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες. Επομένως προκύπτει το γεγονός πώς θα πρέπει να οριστεί η ποιότητα και ποια παιδαγωγική θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη του στόχου βελτίωσης της. Είναι επίσης γνωστό ότι η ποιότητα των υπηρεσιών διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο ως προς τη σωστή λογιστική διαχείριση και τη λειτουργία των λογιστικών γραφείων (Waldmann et al). Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία έρευνα ως προς την εκτίμηση του κατά πόσο ικανοποιημένοι ή όχι είναι οι πελάτες των λογιστικών γραφείων. Πιο αναλυτικά γίνεται παρουσίαση των βασικότερων χαρακτηριστικών των λογιστικών υπηρεσιών, αλλά και της αγοράς outsourcing παροχής λογιστικών υπηρεσιών στην Ελλάδα. Επίσης, γίνεται λόγος σχετικά με την έννοια της ποιότητας των υπηρεσιών και τη συμβολή της στο marketing των υπηρεσιών. Ωστόσο, η μελέτη επικεντρώνεται στα μοντέλα μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών (SERVQUAL και τις εφαρμογές τους) και τη σχέση της με την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών. Σκοπός της μελέτης αυτής είναι να καταγραφεί πόσο μεγάλο ρόλο διαδραματίζει η ποιότητα στις παρεχόμενες λογιστικές υπηρεσίες. Πιο αναλυτικά η έρευνα επικεντρώνεται στις απόψεις των πελατών των λογιστικών γραφείων, ως προς το επίπεδο των γραφείων και την ικανοποίηση τους από τις τιμές, την ποιότητα και κατ’ επέκταση τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν. Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από ξενόγλωσσα άρθρα, τα οποία αναζητήθηκαν μέσω του Google Scholar. Όσον αφορά τη μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την προσέγγιση του θέματος της εργασίας αρχικά έγινε ο καθορισμός του στόχου και του σκοπού της μελέτης. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε σχετική έρευνα στην έντυπη και διαδικτυακή βιβλιογραφία. Έπειτα κινήθηκε το ενδιαφέρον να πραγματοποιηθεί μία προσωπική μελέτη, όπου αρχικά καταρτίστηκε το ερωτηματολόγιο και στη συνέχεια διεξήχθη η προσωπική έρευνα. Έχοντας συγκεντρώσει τα απαιτούμενα αποτελέσματα, έγινε διεξοδική παρουσίαση όλων των ευρημάτων. Ολοκληρώνοντας τα βήματα αυτά ακολούθησε η εξαγωγή συμπερασμάτων και η διατύπωση των προτάσεων.el
heal.abstractAbout the accounting firms may be recorded that operate within a competitive environment. This has the effect that can be maintained and be sustainable must provide quality services. Thus arises the fact how you should set the quality and what pedagogy will be used to achieve the objective of improving. It is also known that the quality of services plays a very important role in the proper financial management and operation of accounting offices. This thesis is an investigation as to the assessment of whether or not they are satisfied customers of accounting offices. More detailed presenting of the main characteristics of accounting services and outsourcing market providing accounting services in Greece. Also, there is talk about the concept of quality of services and its contribution to the marketing of services. However, the study focuses on models to measure the quality of services (SERVQUAL and their applications) and its relation with the satisfaction and loyalty of customers. The purpose of this study is to record how much of a role played by quality provided accounting services. More detailed research is focused on customers ' opinions of the Accounting Office, as to the level of the cabinets and their satisfaction from the prices, quality and thus the services they offer. For the achievement of this study, a survey was carried out by means of the Internet and literature with a view to obtaining the required information. During a large percentage in the elaboration of research helped the evidence gained from foreign-language articles, which looked through Google Scholar. With regard to the methodology followed for the approach of work initially was the definition of the objective and purpose of the study. Then conducted research in printed and online bibliography. Then he moved the interest to a self-study, where initially prepared the questionnaire and then conducted the personal research. Having amassed the required results, was a comprehensive presentation of all findings. Completing these steps followed the conclusions and the formulation of proposals.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΗ ποιότητα των οικονομικών υπηρεσιών σήμερα.el
heal.titleManagement of accounting quality services in Greece today.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordλογιστικό γραφείο, ποιότητα, Ελλάδαel
heal.keywordaccounting office, quality, Greeceen
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)