Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing strategies in postgraduate education : accounting, auditing and business administration in genetral.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουρλετάκη, Ζαχαρένιαel
dc.creatorΝταλίδου, Μαρίαel
dc.creatorKourletaki, Zachareniaen
dc.creatorNtalidou, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:27:05Z
dc.date.available2016-03-15T16:27:05Z
dc.date.issued2015-05-26T10:25:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4915
dc.description.abstractΣκοπός της μελέτης και της συγγραφής της εργασίας αυτής είναι η βελτίωση και η προώθηση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του ΤΕΙ Κρήτης που ειδικεύεται στη «Λογιστική και Ελεγκτική». Παρουσιάζονται έννοιες και ορισμοί όπως η φιλοσοφία του μάρκετινγκ, οι εφαρμογές, τα στάδιά του και το μίγμα μάρκετινγκ. Επίσης γίνονται επισκοπήσεις και συγκέντρωση στοιχείων από βιβλία και άρθρα για την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην εκπαίδευση και το κατά πόσο επηρεάζει και συμβάλλει η έννοια του στην προώθηση πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και των προγραμμάτων τους. Εξετάζεται η στρατηγική μάρκετινγκ αλλά και ο λόγος που κρίνεται απαραίτητη για την εκπαίδευση και τα πανεπιστημιακά ιδρύματα όπως είναι το ΤΕΙ. Γίνεται έρευνα μέσα από δείγμα υποψηφίων μεταπτυχιακών σπουδών και ήδη μεταπτυχιακών φοιτητών ενώ τα αποτελέσματα παρουσιάζονται αναλυτικά δίνοντας στοιχεία και συμπεράσματα για την βελτίωση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του ΤΕΙ Κρήτης που ειδικεύεται στη «Λογιστική και Ελεγκτική». Για την εκπόνηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν τρεις βασικές μεθοδολογίες: Χάρτες αντιλήψεων με στόχο τη συσχέτιση έτους ίδρυσης, γεωγραφικής κάλυψης, κόστους, διάρκειας σπουδών και έτους ίδρυσης με τη σειρά κατάταξης. Μέσα από τους χάρτες αντιλήψεων προέκυψαν κριτήρια προτίμησης ενός προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών τα οποία οδήγησαν σε βασικά συμπεράσματα που παρατίθενται μέσα στην εργασία. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις στους υπεύθυνους των προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών των ΤΕΙ Κρήτης και ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης για να πραγματοποιηθεί σύγκριση των δύο τμημάτων και να προκύψουν συμπεράσματα. Τέλος, χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια 2 τύπων που απευθύνθηκαν σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο φοιτητών.el
dc.description.abstractThe purpose of the study and the writing of this work is to improve and promote the Msc programme of TEI of Crete specializing in "Accounting and Auditing". In this work, we present the concepts and definitions such as the philosophy of marketing, applications, stages and the marketing mix . Furthermore, there is an overview and a data collection of books and articles on the application of marketing in education and how marketing affects and contributes to the notion of promoting the academic institutions and their educational programmes. The marketing strategy is being examined and especially the reason for its necessity in education and the academic institutions such as TEI. There is the search through a sample of candidate students and already post graduate students while the results are presented in, details and conclusions giving, on improving the Msc programme of TEI of Crete specializing in "Accounting and Auditing ". For the preparation of the work, we used three main methodologies: perception maps that aimed at associating founding year, geographical coverage ,cost, duration of study and founding year with the ranking list. These perception maps brought to light the preference criteria for a Msc program, which led to basic conclusions set out in the work. In addition, the directors of the Msc programmes of TEI of Crete and TEI of Eastern Macedonia & Thrace are being interviewed, helping in comparison of the two parts and generate conclusions. Finally, two types of questionnaires, to undergraduate and graduate students level, are being used as a tool for collecting elements about the public views of the issue.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ για την μεταπτυχιακή εκπαίδευση: τομέας της Λογιστικής/Ελεγκτικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα.el
dc.titleMarketing strategies in postgraduate education : accounting, auditing and business administration in genetral.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουρλετάκη, Ζαχαρένιαel
heal.creatorNameΝταλίδου, Μαρίαel
heal.creatorNameKourletaki, Zachareniaen
heal.creatorNameNtalidou, Mariaen
heal.publicationDate2015-05-26T10:25:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4915
heal.abstractΣκοπός της μελέτης και της συγγραφής της εργασίας αυτής είναι η βελτίωση και η προώθηση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του ΤΕΙ Κρήτης που ειδικεύεται στη «Λογιστική και Ελεγκτική». Παρουσιάζονται έννοιες και ορισμοί όπως η φιλοσοφία του μάρκετινγκ, οι εφαρμογές, τα στάδιά του και το μίγμα μάρκετινγκ. Επίσης γίνονται επισκοπήσεις και συγκέντρωση στοιχείων από βιβλία και άρθρα για την εφαρμογή του μάρκετινγκ στην εκπαίδευση και το κατά πόσο επηρεάζει και συμβάλλει η έννοια του στην προώθηση πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και των προγραμμάτων τους. Εξετάζεται η στρατηγική μάρκετινγκ αλλά και ο λόγος που κρίνεται απαραίτητη για την εκπαίδευση και τα πανεπιστημιακά ιδρύματα όπως είναι το ΤΕΙ. Γίνεται έρευνα μέσα από δείγμα υποψηφίων μεταπτυχιακών σπουδών και ήδη μεταπτυχιακών φοιτητών ενώ τα αποτελέσματα παρουσιάζονται αναλυτικά δίνοντας στοιχεία και συμπεράσματα για την βελτίωση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του ΤΕΙ Κρήτης που ειδικεύεται στη «Λογιστική και Ελεγκτική». Για την εκπόνηση της εργασίας χρησιμοποιήθηκαν τρεις βασικές μεθοδολογίες: Χάρτες αντιλήψεων με στόχο τη συσχέτιση έτους ίδρυσης, γεωγραφικής κάλυψης, κόστους, διάρκειας σπουδών και έτους ίδρυσης με τη σειρά κατάταξης. Μέσα από τους χάρτες αντιλήψεων προέκυψαν κριτήρια προτίμησης ενός προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών τα οποία οδήγησαν σε βασικά συμπεράσματα που παρατίθενται μέσα στην εργασία. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις στους υπεύθυνους των προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών των ΤΕΙ Κρήτης και ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης για να πραγματοποιηθεί σύγκριση των δύο τμημάτων και να προκύψουν συμπεράσματα. Τέλος, χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια 2 τύπων που απευθύνθηκαν σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο φοιτητών.el
heal.abstractThe purpose of the study and the writing of this work is to improve and promote the Msc programme of TEI of Crete specializing in "Accounting and Auditing". In this work, we present the concepts and definitions such as the philosophy of marketing, applications, stages and the marketing mix . Furthermore, there is an overview and a data collection of books and articles on the application of marketing in education and how marketing affects and contributes to the notion of promoting the academic institutions and their educational programmes. The marketing strategy is being examined and especially the reason for its necessity in education and the academic institutions such as TEI. There is the search through a sample of candidate students and already post graduate students while the results are presented in, details and conclusions giving, on improving the Msc programme of TEI of Crete specializing in "Accounting and Auditing ". For the preparation of the work, we used three main methodologies: perception maps that aimed at associating founding year, geographical coverage ,cost, duration of study and founding year with the ranking list. These perception maps brought to light the preference criteria for a Msc program, which led to basic conclusions set out in the work. In addition, the directors of the Msc programmes of TEI of Crete and TEI of Eastern Macedonia & Thrace are being interviewed, helping in comparison of the two parts and generate conclusions. Finally, two types of questionnaires, to undergraduate and graduate students level, are being used as a tool for collecting elements about the public views of the issue.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ για την μεταπτυχιακή εκπαίδευση: τομέας της Λογιστικής/Ελεγκτικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα.el
heal.titleMarketing strategies in postgraduate education : accounting, auditing and business administration in genetral.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμεταπτυχιακή εκπαίδευση, μάρκετινγκ, λογιστική, ελεγκτικήel
heal.keywordpostgraduate education, marketing, accounting, auditingen
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)