Εμφάνιση απλής εγγραφής

The legislative framework for the operation of the Technological Educational Institutions T.E.I.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚλωναρίδης, Αντώνιοςel
dc.creatorKlonaridis, Antoniosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:27:56Z
dc.date.available2016-03-15T16:27:56Z
dc.date.issued2015-05-12T10:29:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4948
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των Ανώτατων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ). Η μελέτη αυτή θα ξεκινήσει με μία σύντομη ιστορική αναδρομή της τεχνολογικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, με παρουσίαση των κοινωνικών συνθηκών και αναγκών που οδήγησαν στη δημιουργία του τεχνολογικού τομέα εκπαίδευσης και στη σταδιακή ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, ώστε πλέον η εφαρμοσμένη τεχνολογική εκπαίδευση να είναι ισότιμη και παράλληλα διαμορφωμένη με τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), αν και οι ρόλοι τους παραμένουν σαφώς διαχωρισμένοι. Στη συνέχεια θα παρουσιασθεί το Συνταγματικό και το βασικό νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με την ίδρυση και λειτουργία των ΤΕΙ. Λόγω των ιδιαιτεροτήτων της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα, το ελληνικό Σύνταγμα περιλαμβάνει παραδόξως διάταξη, η οποία ρυθμίζει και μάλιστα λεπτομερώς την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, το νομοθετικό έργο σχετικά με τη λειτουργία και ίδρυση των ΤΕΙ είναι πλούσιο, με σημαντικότερα τα νομοθετήματα 1404/83, 2196/2001, και 4009/2011 νομοθετήματα κομβικά για την έναρξη αλλά και εξέλιξη στη λειτουργία των ΤΕΙ. Στη συνέχεια, θα γίνει ένα πέρασμα στους ειδικότερους νομοθετικά ρυθμιζόμενους τομείς. Συγκεκριμένα, θα ασχοληθούμε με την οργανωτική δομή των ΤΕΙ, τις μερικότερες μονάδες διοίκησης αυτών, καθώς και με τα όργανα που είναι υπεύθυνα για τη διοίκηση των μονάδων αυτών, τη σύσταση, τις αρμοδιότητες και τη διαδικασία ανάδειξης τους. Έπειτα, θα παρουσιαστεί το νομικό καθεστώς του προσωπικού, το οποίο απασχολείται στα ΤΕΙ, τόσο το εκπαιδευτικό που διακυμαίνεται σε διάφορες βαθμίδες και κατηγορίες εργασιακής απασχόλησης και τις ειδικές διαδικασίες εκλογής και εξέλιξης τους, όσο και το καθεστώς του διοικητικού προσωπικού. Στο τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης, θα αναφερθούμε στην οργάνωση των σπουδών στα ΤΕΙ και συγκεκριμένα στο διδακτικό πρόγραμμα, το πρόγραμμα σπουδών που καταρτίζει το κάθε Ίδρυμα αλλά και στις σπουδαστικές παροχές και τη συγκρότηση του φοιτητικού σώματος. Τέλος, η μελέτη θα κλείσει με κάποιες σύντομες συμπερασματικές παρατηρήσεις, σχετικά με την μέχρι τώρα εξέλιξη του νομικού καθεστώτος των ΤΕΙ αλλά και στις προοπτικές εξέλιξης του υπό τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής.el
dc.description.abstractThis paper aims to present the legislative framework for the operation of the Higher Technological Institutes . The study begins with a brief historical overview of technological education in Greece, with presentation of social conditions and needs which led to the creation of the technological sector of education .Then we will present the Constitutional and the basic legal framework regarding the establishment and operation of Higher Technological Institutes. Due to the particularities of higher education in Greece, the Greek Constitution oddly contains a device which regulates with details the higher education. Moreover, the legislative work on the operation and establishment of TEI is rich with important pieces of legislation from 1404 to 1483, 2196 to 2001, and 4009/2011 statutes keys in the operation of TEI. Then the study will show the specific legislative regulated sectors. Specifically, we will deal with the organizational structure of technological institutions, the units of administration, and the institutions who are responsible for the management of these units. Then we will show the status of staff who are engaged in technological institutions, as the status of professors varies within different levels and categories of work-time. We will deal as well with the special election processes and their evolution, and at last we will refer to the status of the administrative staff. In the last chapter of this study, we will refer to the organization of studies in Technological Institutions, namely the teaching program, the curriculum drawn up by each institution, the student facilities and the establishment of the student body. Finally, the study will conclude with some brief concluding remarks on the development of the legal status of TEI, according to the needs of the modern educational eraen
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο νομικό πλαίσιο λειτουργίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τ.Ε.Ι.el
dc.titleThe legislative framework for the operation of the Technological Educational Institutions T.E.I.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚλωναρίδης, Αντώνιοςel
heal.creatorNameKlonaridis, Antoniosen
heal.publicationDate2015-05-12T10:29:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4948
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει το νομοθετικό πλαίσιο λειτουργίας των Ανώτατων Τεχνολογικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ). Η μελέτη αυτή θα ξεκινήσει με μία σύντομη ιστορική αναδρομή της τεχνολογικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, με παρουσίαση των κοινωνικών συνθηκών και αναγκών που οδήγησαν στη δημιουργία του τεχνολογικού τομέα εκπαίδευσης και στη σταδιακή ανωτατοποίηση των ΤΕΙ, ώστε πλέον η εφαρμοσμένη τεχνολογική εκπαίδευση να είναι ισότιμη και παράλληλα διαμορφωμένη με τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (ΑΕΙ), αν και οι ρόλοι τους παραμένουν σαφώς διαχωρισμένοι. Στη συνέχεια θα παρουσιασθεί το Συνταγματικό και το βασικό νομοθετικό πλαίσιο σχετικά με την ίδρυση και λειτουργία των ΤΕΙ. Λόγω των ιδιαιτεροτήτων της ανώτατης εκπαίδευσης στην Ελλάδα, το ελληνικό Σύνταγμα περιλαμβάνει παραδόξως διάταξη, η οποία ρυθμίζει και μάλιστα λεπτομερώς την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, το νομοθετικό έργο σχετικά με τη λειτουργία και ίδρυση των ΤΕΙ είναι πλούσιο, με σημαντικότερα τα νομοθετήματα 1404/83, 2196/2001, και 4009/2011 νομοθετήματα κομβικά για την έναρξη αλλά και εξέλιξη στη λειτουργία των ΤΕΙ. Στη συνέχεια, θα γίνει ένα πέρασμα στους ειδικότερους νομοθετικά ρυθμιζόμενους τομείς. Συγκεκριμένα, θα ασχοληθούμε με την οργανωτική δομή των ΤΕΙ, τις μερικότερες μονάδες διοίκησης αυτών, καθώς και με τα όργανα που είναι υπεύθυνα για τη διοίκηση των μονάδων αυτών, τη σύσταση, τις αρμοδιότητες και τη διαδικασία ανάδειξης τους. Έπειτα, θα παρουσιαστεί το νομικό καθεστώς του προσωπικού, το οποίο απασχολείται στα ΤΕΙ, τόσο το εκπαιδευτικό που διακυμαίνεται σε διάφορες βαθμίδες και κατηγορίες εργασιακής απασχόλησης και τις ειδικές διαδικασίες εκλογής και εξέλιξης τους, όσο και το καθεστώς του διοικητικού προσωπικού. Στο τελευταίο κεφάλαιο της παρούσας μελέτης, θα αναφερθούμε στην οργάνωση των σπουδών στα ΤΕΙ και συγκεκριμένα στο διδακτικό πρόγραμμα, το πρόγραμμα σπουδών που καταρτίζει το κάθε Ίδρυμα αλλά και στις σπουδαστικές παροχές και τη συγκρότηση του φοιτητικού σώματος. Τέλος, η μελέτη θα κλείσει με κάποιες σύντομες συμπερασματικές παρατηρήσεις, σχετικά με την μέχρι τώρα εξέλιξη του νομικού καθεστώτος των ΤΕΙ αλλά και στις προοπτικές εξέλιξης του υπό τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής.el
heal.abstractThis paper aims to present the legislative framework for the operation of the Higher Technological Institutes . The study begins with a brief historical overview of technological education in Greece, with presentation of social conditions and needs which led to the creation of the technological sector of education .Then we will present the Constitutional and the basic legal framework regarding the establishment and operation of Higher Technological Institutes. Due to the particularities of higher education in Greece, the Greek Constitution oddly contains a device which regulates with details the higher education. Moreover, the legislative work on the operation and establishment of TEI is rich with important pieces of legislation from 1404 to 1483, 2196 to 2001, and 4009/2011 statutes keys in the operation of TEI. Then the study will show the specific legislative regulated sectors. Specifically, we will deal with the organizational structure of technological institutions, the units of administration, and the institutions who are responsible for the management of these units. Then we will show the status of staff who are engaged in technological institutions, as the status of professors varies within different levels and categories of work-time. We will deal as well with the special election processes and their evolution, and at last we will refer to the status of the administrative staff. In the last chapter of this study, we will refer to the organization of studies in Technological Institutions, namely the teaching program, the curriculum drawn up by each institution, the student facilities and the establishment of the student body. Finally, the study will conclude with some brief concluding remarks on the development of the legal status of TEI, according to the needs of the modern educational eraen
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΤο νομικό πλαίσιο λειτουργίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων Τ.Ε.Ι.el
heal.titleThe legislative framework for the operation of the Technological Educational Institutions T.E.I.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordTεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, νομοθεσίαel
heal.keywordTechnological educational institutions, legislationen
heal.advisorNameΜπίμπα, Μαρία-Εμμανουέλαel
heal.advisorNameBimpa, Maria-Emmanouelaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)