Εμφάνιση απλής εγγραφής

Statistical analysis of users reviews for Google and Amazon.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπαχτή, Νικολέτα-Αλίκηel
dc.creatorΣτεργίου, Μαρία-Ελένηel
dc.creatorBachti, Nikoletta-Alikien
dc.creatorStergiou, Maria-Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:28:27Z
dc.date.available2016-03-15T16:28:27Z
dc.date.issued2015-11-09T10:50:15Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4969
dc.description.abstractΣτην παρακάτω εργασία παρουσιάζουμε δύο εταιρείες οι οποίες ειδικεύονται στην ηλεκτρονική παροχή προϊόντων και υπηρεσιών. Οι δύο εταιρείες είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα Google και το ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon. Ανατρέχουμε στην ιστορική τους αναδρομή και χρησιμοποιούμε στοιχεία από τις οικονομικές εκθέσεις και των δύο εταιρειών. Για την εταιρεία Google μελετάμε τα έσοδα από το έτος 2009 έως το έτος 2014 και για την εταιρεία Amazon από το έτος 2011 έως το έτος 2014. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε και συγκρίνουμε ένα πλήθος εφαρμογών που προσφέρουν η ψηφιακή πλατφόρμα Google Play και το ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon και μέσα από πίνακες και διαγράμματα αναλύουμε τις αξιολογήσεις των εφαρμογών που προσφέρουν οι εταιρείες από τους χρήστες. Για τη στατιστική ανάλυση των αξιολογήσεων χρησιμοποιήθηκε η Διωνυμική κατανομή. Οι κατηγορίες που εξετάζονται και αναλύονται στην εργασία μας είναι οι games, movies και apps και ο συνολικός αριθμός εφαρμογών που περιλαμβάνει η εργασία μας είναι 485. Συγκεκριμένα, οι εφαρμογές που περιλαμβάνει το Google Play είναι 335 και οι εφαρμογές που περιλαμβάνει το Amazon είναι 150. Από την ανάλυση και την έρευνα που έχουμε κάνει καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ο αριθμός των χρηστών που έχουν αξιολογήσει τις εφαρμογές του Google Play είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό αξιολογήσεων του Amazon. Ακόμη, από την ανάλυση και την σύγκριση των στατιστικών στοιχείων των δύο εταιρειών συμπεραίνουμε ότι τα στατιστικά στοιχεία στο Google Play είναι σχεδόν όμοια με αυτά του Amazon.el
dc.description.abstractThroughout our, presented below, thesis we will present 2 companies that specialize in providing products and services in the electronic world, the e-stores of Google and Amazon. We will go through their history and present financial statements from both companies. For Google we will go through the financial statements for the years 2009 – 2014 and for Amazon through the year 2011-2014. After that we will present and compare a number of applications available on the electronic stores of Google and Amazon and, through tables and charts, break down on the user reviews of those applications. For the statistical analysis of the reviews we used the binomial distribution. The categories that we will take under consideration are games, movies and apps and the total amount of applications considered are 485. Specifically, 335 Google Play apps and 150 Amazon apps. Through the conducted research and analysis we conclude that the amount of user reviews given to Google Play apps is greater than the one for Amazon apps. Also, by comparing the statistical data of the two companies we conclude that they are very much alike.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣτατιστική ανάλυση αξιολογήσεων χρηστών σε Google και Amazon.el
dc.titleStatistical analysis of users reviews for Google and Amazon.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπαχτή, Νικολέτα-Αλίκηel
heal.creatorNameΣτεργίου, Μαρία-Ελένηel
heal.creatorNameBachti, Nikoletta-Alikien
heal.creatorNameStergiou, Maria-Elenien
heal.publicationDate2015-11-09T10:50:15Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4969
heal.abstractΣτην παρακάτω εργασία παρουσιάζουμε δύο εταιρείες οι οποίες ειδικεύονται στην ηλεκτρονική παροχή προϊόντων και υπηρεσιών. Οι δύο εταιρείες είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα Google και το ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon. Ανατρέχουμε στην ιστορική τους αναδρομή και χρησιμοποιούμε στοιχεία από τις οικονομικές εκθέσεις και των δύο εταιρειών. Για την εταιρεία Google μελετάμε τα έσοδα από το έτος 2009 έως το έτος 2014 και για την εταιρεία Amazon από το έτος 2011 έως το έτος 2014. Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε και συγκρίνουμε ένα πλήθος εφαρμογών που προσφέρουν η ψηφιακή πλατφόρμα Google Play και το ηλεκτρονικό κατάστημα Amazon και μέσα από πίνακες και διαγράμματα αναλύουμε τις αξιολογήσεις των εφαρμογών που προσφέρουν οι εταιρείες από τους χρήστες. Για τη στατιστική ανάλυση των αξιολογήσεων χρησιμοποιήθηκε η Διωνυμική κατανομή. Οι κατηγορίες που εξετάζονται και αναλύονται στην εργασία μας είναι οι games, movies και apps και ο συνολικός αριθμός εφαρμογών που περιλαμβάνει η εργασία μας είναι 485. Συγκεκριμένα, οι εφαρμογές που περιλαμβάνει το Google Play είναι 335 και οι εφαρμογές που περιλαμβάνει το Amazon είναι 150. Από την ανάλυση και την έρευνα που έχουμε κάνει καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ο αριθμός των χρηστών που έχουν αξιολογήσει τις εφαρμογές του Google Play είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό αξιολογήσεων του Amazon. Ακόμη, από την ανάλυση και την σύγκριση των στατιστικών στοιχείων των δύο εταιρειών συμπεραίνουμε ότι τα στατιστικά στοιχεία στο Google Play είναι σχεδόν όμοια με αυτά του Amazon.el
heal.abstractThroughout our, presented below, thesis we will present 2 companies that specialize in providing products and services in the electronic world, the e-stores of Google and Amazon. We will go through their history and present financial statements from both companies. For Google we will go through the financial statements for the years 2009 – 2014 and for Amazon through the year 2011-2014. After that we will present and compare a number of applications available on the electronic stores of Google and Amazon and, through tables and charts, break down on the user reviews of those applications. For the statistical analysis of the reviews we used the binomial distribution. The categories that we will take under consideration are games, movies and apps and the total amount of applications considered are 485. Specifically, 335 Google Play apps and 150 Amazon apps. Through the conducted research and analysis we conclude that the amount of user reviews given to Google Play apps is greater than the one for Amazon apps. Also, by comparing the statistical data of the two companies we conclude that they are very much alike.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτατιστική ανάλυση αξιολογήσεων χρηστών σε Google και Amazon.el
heal.titleStatistical analysis of users reviews for Google and Amazon.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordGoogle, Amazon, στατιστική ανάλυση, αξιολόγηση, χρήστηςel
heal.keywordGoogle, Amazon, statistical analysis, evaluation, useren
heal.advisorNameΔημοτίκαλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)