Εμφάνιση απλής εγγραφής

Dimensions quality banking services. Customer perceptions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσαμπανάκη, Μαρία ΑΜ 6151el
dc.creatorTsampanaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:28:42Z
dc.date.available2016-03-15T16:28:42Z
dc.date.issued2015-06-26T11:28:24Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4979
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάχθηκε έρευνα σε ελληνικές επιχειρήσεις.el
dc.description.abstractThe purpose of this work isto study the quality of provision of banking services in Greek enterprises.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαστάσεις ποιότητας τραπεζικών υπηρεσιών. Αντιλήψεις πελατών.el
dc.titleDimensions quality banking services. Customer perceptions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσαμπανάκη, Μαρία ΑΜ 6151el
heal.creatorNameTsampanaki, Mariaen
heal.publicationDate2015-06-26T11:28:24Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4979
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την ποιότητα παροχής των τραπεζικών υπηρεσιών στις ελληνικές επιχειρήσεις. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξάχθηκε έρευνα σε ελληνικές επιχειρήσεις.el
heal.abstractThe purpose of this work isto study the quality of provision of banking services in Greek enterprises.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΔιαστάσεις ποιότητας τραπεζικών υπηρεσιών. Αντιλήψεις πελατών.el
heal.titleDimensions quality banking services. Customer perceptions.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτραπεζική υπηρεσία, ελληνική επιχείρηση, πελάτηςel
heal.keywordbanking service, Greek enterpise, customeren
heal.advisorNameΤσουκάτος, Ευάγγελοςel
heal.advisorNameTsoukatos, Evangelosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)