Εμφάνιση απλής εγγραφής

Comparison of Google and Amazon Ratings.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑντωνακάκη, Αντωνίαel
dc.creatorΔρικάκης, Ελευθέριοςel
dc.creatorΝταβαζλή, Ευαγγελίαel
dc.creatorΠαχάκη, Άνναel
dc.creatorAntonakaki, Antoniaen
dc.creatorDrikakis, Eleftheriosen
dc.creatorNtavazlien
dc.creatorEvageliaen
dc.creatorPahaki, Annaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:28:59Z
dc.date.available2016-03-15T16:28:59Z
dc.date.issued2015-12-21T12:15:56Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4990
dc.description.abstractΤο κοινωνικό μοντέλο στην σημερινή κοινωνία έχει διαμορφωθεί με τρόπο, ο οποίος προσδιορίζεται με τη χρήση νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων, που βασίζεται στη χρήση της πληροφορικής και των πληροφοριακών συστημάτων, τα οποία έχουν αναπτύξει νέες εφαρμογές και λειτουργικά συστήματα. Στη παρούσα εργασία εξετάζονται και αναλύονται δύο διαδικτυακές πλατφόρμες. Πρώτον το Google Play της Google και δεύτερον το Amazon Prime της Amazon. Το Amazon καθώς και το Google, αποτελούν και τα δύο διαδικτυακές πλατφόρμες. Όμως η κάθε μια παρουσιάζει διαφορετικά χαρακτηριστικά και απευθύνεται σε άλλη κατηγορία χρηστών. Η Google, είναι μια πλατφόρμα, η οποία αποτελείται από μια πληθώρα εφαρμογών που έχει αναπτυχθεί σε σύστημα και συσκευές Android. Αυτή η διαδικτυακή πλατφόρμα, επιτρέπει στο χρήστη να κατεβάσει και να χρησιμοποιήσει εφαρμογές στην Android συσκευή του. Οι εφαρμογές που θα κατεβάσει ο χρήστης μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλούς τομείς. Το Amazon, αποτελεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα, η οποία στηρίζεται στην χρήση ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε αυτήν την πλατφόρμα ο χρήστης μπορεί να αγοράσει και να πουλήσει αντικείμενα της επιλογής του. Στην εργασία αυτή χρησιμοποιείται η διωνυμική κατανομή για τις αξιολογήσεις των χρηστών στις δύο διαδικτυακές πλατφόρμες. Για τη σύγκριση των αξιολογήσεων χρησιμοποιήθηκαν οι κατηγορίες: Μουσική, Ταινίες και Εφαρμογές για την Google και Μουσική, τηλεόραση, Ταινίες, Σπίτι, Εφαρμογές και Ομορφιά για το Amazon.el
dc.description.abstractThe social model in today's society has been shaped in a way which is determined by using new technological achievements, based on the use of information technology and information systems, which have developed new applications and operating systems. In the present study examined and analyzed two online platforms. The first of which is Google’s Google Play and the second Amazon with its Amazon Prime Service. The Amazon and the Google are both Internet platforms. But each has different characteristics and addressed to another category of users. The Google is a platform that consists of a variety of applications developed in system and Android devices. This online platform allows the user to download and use applications on the Android device. The applications will be downloaded by the user can be used in many fields. The Amazon is an online platform that is based on the use of electronic commerce. On this platform the user can buy and sell items of their choice. In this study will use the binomial distribution for the evaluations of users on the two online platforms. To compare the evaluations the following categories were used: Music, Movies and Applications for Google and Music, Television, Movies, Home, Applications and Beauty for Amazon.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣύγκριση αξιολογήσεων Google και Amazon.el
dc.titleComparison of Google and Amazon Ratings.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑντωνακάκη, Αντωνίαel
heal.creatorNameΔρικάκης, Ελευθέριοςel
heal.creatorNameΝταβαζλή, Ευαγγελίαel
heal.creatorNameΠαχάκη, Άνναel
heal.creatorNameAntonakaki, Antoniaen
heal.creatorNameDrikakis, Eleftheriosen
heal.creatorNameNtavazlien
heal.creatorNameEvageliaen
heal.creatorNamePahaki, Annaen
heal.publicationDate2015-12-21T12:15:56Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/4990
heal.abstractΤο κοινωνικό μοντέλο στην σημερινή κοινωνία έχει διαμορφωθεί με τρόπο, ο οποίος προσδιορίζεται με τη χρήση νέων τεχνολογικών επιτευγμάτων, που βασίζεται στη χρήση της πληροφορικής και των πληροφοριακών συστημάτων, τα οποία έχουν αναπτύξει νέες εφαρμογές και λειτουργικά συστήματα. Στη παρούσα εργασία εξετάζονται και αναλύονται δύο διαδικτυακές πλατφόρμες. Πρώτον το Google Play της Google και δεύτερον το Amazon Prime της Amazon. Το Amazon καθώς και το Google, αποτελούν και τα δύο διαδικτυακές πλατφόρμες. Όμως η κάθε μια παρουσιάζει διαφορετικά χαρακτηριστικά και απευθύνεται σε άλλη κατηγορία χρηστών. Η Google, είναι μια πλατφόρμα, η οποία αποτελείται από μια πληθώρα εφαρμογών που έχει αναπτυχθεί σε σύστημα και συσκευές Android. Αυτή η διαδικτυακή πλατφόρμα, επιτρέπει στο χρήστη να κατεβάσει και να χρησιμοποιήσει εφαρμογές στην Android συσκευή του. Οι εφαρμογές που θα κατεβάσει ο χρήστης μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλούς τομείς. Το Amazon, αποτελεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα, η οποία στηρίζεται στην χρήση ηλεκτρονικού εμπορίου. Σε αυτήν την πλατφόρμα ο χρήστης μπορεί να αγοράσει και να πουλήσει αντικείμενα της επιλογής του. Στην εργασία αυτή χρησιμοποιείται η διωνυμική κατανομή για τις αξιολογήσεις των χρηστών στις δύο διαδικτυακές πλατφόρμες. Για τη σύγκριση των αξιολογήσεων χρησιμοποιήθηκαν οι κατηγορίες: Μουσική, Ταινίες και Εφαρμογές για την Google και Μουσική, τηλεόραση, Ταινίες, Σπίτι, Εφαρμογές και Ομορφιά για το Amazon.el
heal.abstractThe social model in today's society has been shaped in a way which is determined by using new technological achievements, based on the use of information technology and information systems, which have developed new applications and operating systems. In the present study examined and analyzed two online platforms. The first of which is Google’s Google Play and the second Amazon with its Amazon Prime Service. The Amazon and the Google are both Internet platforms. But each has different characteristics and addressed to another category of users. The Google is a platform that consists of a variety of applications developed in system and Android devices. This online platform allows the user to download and use applications on the Android device. The applications will be downloaded by the user can be used in many fields. The Amazon is an online platform that is based on the use of electronic commerce. On this platform the user can buy and sell items of their choice. In this study will use the binomial distribution for the evaluations of users on the two online platforms. To compare the evaluations the following categories were used: Music, Movies and Applications for Google and Music, Television, Movies, Home, Applications and Beauty for Amazon.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣύγκριση αξιολογήσεων Google και Amazon.el
heal.titleComparison of Google and Amazon Ratings.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordGoogle, Google Play, Amazon, αξιολόγηση, χρήστης, διωνυμική κατανομήel
heal.keywordGoogle, Google Play, Amazon, evaluation, user, binomial distributionen
heal.advisorNameΔημοτικάλης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameDimotikalis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)