Ο παραδοσιακός τρόπος ασφάλισης σε σύγκριση με την ασφάλιση μέσω διαδικτύου.
The traditional way of insurance compared to insurance through internet.
Abstract
Ένας από τους κύριους λόγους συγγραφής αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει τις επιπτώσεις του νέου διαδικτυακού τρόπου ασφάλισης, κυρίως στους διαμεσολαβητές, τους μεσίτες και τους παραγωγούς ασφαλειών. Επιπλέον, στόχος της είναι να οδηγήσει σε συμπεράσματα σχετικά με την πώληση ασφαλίσεων σε ευρεία κλίμακα, καθώς και να καταλήξει σε προτάσεις που αφορούν την εξέλιξη του συγκεκριμένου τομέα με βάση αυτά που μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή, αλλά και στο κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει σε τι βαθμό και με ποιό τρόπο μπορούν να συνυπάρξουν οι πωλήσεις ασφαλειών μέσω ανθρώπινου δυναμικού και ο διαδικτυακός τρόπος πώλησης, σε ένα ενιαίο πλαίσιο. Συγκεκριμένα, μελετώνται οι επιπτώσεις των δύο τρόπων ασφάλισης τόσο στον ασφαλιστικό κλάδο και στον ασφαλιστικό πράκτορα ή σύμβουλο όσο και στην ίδια την επιχείρηση. Επιπλέον, εξετάζεται ο βαθμός επιρροής τους στην αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών μιας ασφαλιστικής εταιρίας προς τους πελάτες της. Συνοπτικά και λαμβάνοντας υπόψη την τεχνολογική εξέλιξη στα μέσα πώλησης και τις ανάγκες του πελάτη, στην παρούσα εργασία θα εξετάσουμε πώς τα δύο διαφορετικά αυτά είδη ασφάλισης μπορούν να συνυπάρξουν, καθώς και πως μπορούν να επηρεάσουν το καταλωτικό κοινό. Τhe present study aims at clarifying the impact that internet insurance services have, mainly on intermediaries, intercessors and insurance producers. Furthermore, we come to conclusions about the benefits of insurance sales both on consumers and generally on society. Finally, we appose some proposals, which aim at the evolution of the insurance market. The main purpose of this paper is to examine to what extent and in which ways insurance sales via manpower and internet insurance sales can coexist, in a single framework. Specifically, this study examines the impact of the above modes on the insurance industry, the insurance agent or consultant and on the company itself. Furthermore, the degree of reliability of an insurance company is also examined, as far as it concerns the services it provides to its customers. In summary, taking into account the technological developments occurring in sales channels and customer’s needs, in the present paper, we examine how these two different types of insurance can coexist, and how they affect the consumers.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info