Εμφάνιση απλής εγγραφής

Role and objectives of advertising banking products and services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣκοπελίτου, Γεωργίαel
dc.creatorSkopelitou, Georgiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:29:46Z
dc.date.available2016-03-15T16:29:46Z
dc.date.issued2010-12-02T13:09:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5034
dc.description.abstractΗ διαφήμιση είναι ένας τρόπος για να γνωστοποιηθεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στον καταναλωτή. Χρησιμοποιεί διάφορα χαρακτηριστικά για να πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν, όπως τη συγκίνηση, τη λογική κ.α. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορα μέσα για να πετύχει το σκοπό της, όπως την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά, το internet και οποιοδήποτε άλλο μέσο. Σύμφωνα με τους Kotler και Keller (2006), η διαφήμιση είναι κάθε πληρωμένη μορφή προώθησης ιδεών, αγαθών ή υπηρεσιών. Οι διαφημίσεις μπορούν να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος διάδοσης μηνυμάτων, είτε πρόκειται για τη δημιουργία προτίμησης σε μια μάρκα, είτε για διαπαιδαγώγηση των ανθρώπων. Η διαφήμιση έχει ως στόχο να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος και να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό για το προϊόν που διαφημίζει (Ζώτος, 2000). Ο τραπεζικός χώρος χρησιμοποιεί πολύ τη διαφήμιση για να προωθήσει τις υπηρεσίες του στο κοινό, να αυξήσει το κύρος του και να διαμορφώσει μια συγκεκριμένη εικόνα της τράπεζας στους καταναλωτές. Η κάθε τράπεζα μπορεί να προχωρήσει σε ό,τι είδους διαφήμιση επιθυμεί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΡόλος και στόχοι της διαφήμισης τραπεζικών προιόντων και υπηρεσιών.el
dc.titleRole and objectives of advertising banking products and services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣκοπελίτου, Γεωργίαel
heal.creatorNameSkopelitou, Georgiaen
heal.publicationDate2010-12-02T13:09:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5034
heal.abstractΗ διαφήμιση είναι ένας τρόπος για να γνωστοποιηθεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στον καταναλωτή. Χρησιμοποιεί διάφορα χαρακτηριστικά για να πείσει τον καταναλωτή να αγοράσει το συγκεκριμένο προϊόν, όπως τη συγκίνηση, τη λογική κ.α. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορα μέσα για να πετύχει το σκοπό της, όπως την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες και τα περιοδικά, το internet και οποιοδήποτε άλλο μέσο. Σύμφωνα με τους Kotler και Keller (2006), η διαφήμιση είναι κάθε πληρωμένη μορφή προώθησης ιδεών, αγαθών ή υπηρεσιών. Οι διαφημίσεις μπορούν να είναι μια αποτελεσματική μέθοδος διάδοσης μηνυμάτων, είτε πρόκειται για τη δημιουργία προτίμησης σε μια μάρκα, είτε για διαπαιδαγώγηση των ανθρώπων. Η διαφήμιση έχει ως στόχο να γνωστοποιήσει την ύπαρξη ενός νέου προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, να υπενθυμίσει την ύπαρξη του προϊόντος και να επηρεάσει το καταναλωτικό κοινό για το προϊόν που διαφημίζει (Ζώτος, 2000). Ο τραπεζικός χώρος χρησιμοποιεί πολύ τη διαφήμιση για να προωθήσει τις υπηρεσίες του στο κοινό, να αυξήσει το κύρος του και να διαμορφώσει μια συγκεκριμένη εικόνα της τράπεζας στους καταναλωτές. Η κάθε τράπεζα μπορεί να προχωρήσει σε ό,τι είδους διαφήμιση επιθυμεί τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΡόλος και στόχοι της διαφήμισης τραπεζικών προιόντων και υπηρεσιών.el
heal.titleRole and objectives of advertising banking products and services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, τράπεζα, τραπεζικό προϊόνel
heal.keywordadvertising, bank, banking producten
heal.advisorNameΜαρνελάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameMarnelakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)