Στρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ. Μελέτη περίπτωσης "Σχέδιο τουριστικής προβολής της νήσου Μήλου".
Strategic tourism marketing plans. Case study "Tourist promotion plan for the island of Milos.

View/ Open
Date
2010-12-20Author
Μακρυγιωργάκης, Γεώργιος
Makrygiorgakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Η εργασία αυτή έχει ως στόχο της την προσέγγιση των κυριοτέρων ζητημάτων και προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διαδικασία τουριστικού σχεδιασμού για μία περιοχή και συγκεκριμένα του νησιού των Κυκλάδων Μήλος. Τα τρία κεφάλαια που απαρτίζουν το κυρίως μέρος της αφορούν σε μία μελέτη περίπτωσης που είναι το: "Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της Μηλου 2010-2014". The aim of this thesis is the approach of questions and problems at the touristic planning of a region, concretely the Milos Island, Cyclades, Greece. The three chapters that com- pose the mainly part concerning in a study of case where they are: “Milos, Communica- tion Plan the 2010-20014”.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info