Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of total quality management systems in banking institutions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουϊδή, Βασιλικήel
dc.creatorΦραγκιουδάκη, Χρυσούλαel
dc.creatorKouidi, Vasilikien
dc.creatorFragkioudaki, Chrysoulaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:29:58Z
dc.date.available2016-03-15T16:29:58Z
dc.date.issued2011-03-11T15:26:43Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5046
dc.description.abstractΖούμε σε μία εποχή που το περιβάλλον μας μεταβάλλεται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ρυθμός της αλλαγής είναι τόσο ραγδαίος, που είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσουμε. Οι ραγδαίες αυτές αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάζουν άμεσα τον καταναλωτή, αλλά περισσότερο την επιχείρηση, η οποία καλείται να αναπτύξει τη δική της δραστηριότητα μέσα σ’ αυτήν την κατάσταση. Το περιβάλλον της είναι οξύτατα ανταγωνιστικό, ταχύτατα μεταβαλλόμενο, αλλά και πολλά υποσχόμενο. Έτσι, η επιβίωση της εξαρτάται από την ικανότητα της να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές του περιβάλλοντος. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, τα στελέχη των επιχειρήσεων, οι σύμβουλοι και οι θεωρητικοί στα θέματα διοίκησης των επιχειρήσεων, είναι υποχρεωμένοι να αναπτύσσουν κάθε τόσο νέες θεωρίες, νέες μεθόδους και τεχνικές διοίκησης των επιχειρήσεων. Ως αποτέλεσμα να εμπλουτίζονται με νέες θεωρίες και ιδέες, οι οποίες έχουν από κοινού τον ίδιο στόχο: «την ικανοποίηση του πελάτη». Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στοχεύει στην ικανοποίηση του πελάτη με τον κατάλληλο προγραμματισμό, σχεδιασμό, και οργάνωση και προσπαθεί να βελτιώνει συνεχώς το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει μία επιχείρηση. Τον τρόπο που δρα η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας σε έναν τραπεζικό οργανισμό θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε παρακάτω με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής έρευνας, αλλά και να αναφέρουμε κατά πόσο εφαρμόζονται προγράμματα ολικής ποιότητας και ποια τα πλεονεκτήματα απ’ την εφαρμογή αυτή.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΒαθμός χρήσης προγραμμάτων διοίκησης ολικής ποιότητας σε τραπεζικούς οργανισμούς.el
dc.titleThe use of total quality management systems in banking institutions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουϊδή, Βασιλικήel
heal.creatorNameΦραγκιουδάκη, Χρυσούλαel
heal.creatorNameKouidi, Vasilikien
heal.creatorNameFragkioudaki, Chrysoulaen
heal.publicationDate2011-03-11T15:26:43Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5046
heal.abstractΖούμε σε μία εποχή που το περιβάλλον μας μεταβάλλεται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ρυθμός της αλλαγής είναι τόσο ραγδαίος, που είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσουμε. Οι ραγδαίες αυτές αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάζουν άμεσα τον καταναλωτή, αλλά περισσότερο την επιχείρηση, η οποία καλείται να αναπτύξει τη δική της δραστηριότητα μέσα σ’ αυτήν την κατάσταση. Το περιβάλλον της είναι οξύτατα ανταγωνιστικό, ταχύτατα μεταβαλλόμενο, αλλά και πολλά υποσχόμενο. Έτσι, η επιβίωση της εξαρτάται από την ικανότητα της να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές του περιβάλλοντος. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, τα στελέχη των επιχειρήσεων, οι σύμβουλοι και οι θεωρητικοί στα θέματα διοίκησης των επιχειρήσεων, είναι υποχρεωμένοι να αναπτύσσουν κάθε τόσο νέες θεωρίες, νέες μεθόδους και τεχνικές διοίκησης των επιχειρήσεων. Ως αποτέλεσμα να εμπλουτίζονται με νέες θεωρίες και ιδέες, οι οποίες έχουν από κοινού τον ίδιο στόχο: «την ικανοποίηση του πελάτη». Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στοχεύει στην ικανοποίηση του πελάτη με τον κατάλληλο προγραμματισμό, σχεδιασμό, και οργάνωση και προσπαθεί να βελτιώνει συνεχώς το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρει μία επιχείρηση. Τον τρόπο που δρα η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας σε έναν τραπεζικό οργανισμό θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε παρακάτω με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής έρευνας, αλλά και να αναφέρουμε κατά πόσο εφαρμόζονται προγράμματα ολικής ποιότητας και ποια τα πλεονεκτήματα απ’ την εφαρμογή αυτή.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΒαθμός χρήσης προγραμμάτων διοίκησης ολικής ποιότητας σε τραπεζικούς οργανισμούς.el
heal.titleThe use of total quality management systems in banking institutions.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιοίκηση ολικής ποιότητας, τράπεζα, τραπεζικό σύστημαel
heal.keywordtotal quality management, bank, banking systemen
heal.advisorNameΓαβριλάκης, Νεκτάριοςel
heal.advisorNameGavrilakis, Nektariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)