Εμφάνιση απλής εγγραφής

Design and execution of a marketing plan in the Greek market.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜιχαλοπούλου, Βασιλικήel
dc.creatorMichalopoulou, Vasilikien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:30:52Z
dc.date.available2016-03-15T16:30:52Z
dc.date.issued2008-2-28T16:36:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5101
dc.description.abstractΠροϋπόθεση για να κατανοήσουμε το τι είναι διαφημιστική εκστρατεία είναι να γνωρίσουμε το τι είναι διαφήμιση. Στην απλούστερη σημασία της λέξης «Διαφήμιση» σημαίνει «να τραβάς την προσοχή σε κάτι»,να γνωστοποιείς κάτι σε κάποιον ή να τον πληροφορείς για αυτό. Σύμφωνα με μια πιο επιστημονική διατύπωση «Η διαφήμιση παρουσιάζει το πλέον δυνατό πειστικό μήνυμα με στόχο τη δημιουργία προϋποθέσεων για πωλήσεις ,στους καλύτερους και όσο το δυνατόν περισσότερους προσδοκώμενους πελάτες του προϊόντος ή της υπηρεσίας ,στο χαμηλότερο δυνατό κόστος». Αφού έγινε κατανοητή η έννοια της διαφήμισης τώρα είναι πιο εύκολο να μιλήσουμε για τη διαφημιστική εκστρατεία. «Διαφημιστική εκστρατεία είναι το σύνολο των διαφημιστικών εκδηλώσεων που γίνετε μια συγκεκριμένη περίοδο για ένα συγκεκριμένο θέμα». Σε μια διαφημιστική εκστρατεία επενδύεται πολλή σκέψη, έρευνα, σχεδιασμός και χρήματα, ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη συγκρίσιμη μορφή επικοινωνίας. Αυτό συμβαίνει διότι καταρχήν μια διαφημιστική εκστρατεία έχει σίγουρα σαν κύριο στοιχείο της τη διάρκεια. Μπορεί να διαρκέσει από λίγους μήνες έως και αρκετά χρόνια. Οπότε θα πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να ανταποκρίνεται μεν στα σημερινά δεδομένα αλλά να έχει και διαχρονικότητα.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΣχεδιασμός και εκτέλεση διαφημηστικής εκστρατείας στην ελληνική αγορά.el
dc.titleDesign and execution of a marketing plan in the Greek market.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜιχαλοπούλου, Βασιλικήel
heal.creatorNameMichalopoulou, Vasilikien
heal.publicationDate2008-2-28T16:36:52Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5101
heal.abstractΠροϋπόθεση για να κατανοήσουμε το τι είναι διαφημιστική εκστρατεία είναι να γνωρίσουμε το τι είναι διαφήμιση. Στην απλούστερη σημασία της λέξης «Διαφήμιση» σημαίνει «να τραβάς την προσοχή σε κάτι»,να γνωστοποιείς κάτι σε κάποιον ή να τον πληροφορείς για αυτό. Σύμφωνα με μια πιο επιστημονική διατύπωση «Η διαφήμιση παρουσιάζει το πλέον δυνατό πειστικό μήνυμα με στόχο τη δημιουργία προϋποθέσεων για πωλήσεις ,στους καλύτερους και όσο το δυνατόν περισσότερους προσδοκώμενους πελάτες του προϊόντος ή της υπηρεσίας ,στο χαμηλότερο δυνατό κόστος». Αφού έγινε κατανοητή η έννοια της διαφήμισης τώρα είναι πιο εύκολο να μιλήσουμε για τη διαφημιστική εκστρατεία. «Διαφημιστική εκστρατεία είναι το σύνολο των διαφημιστικών εκδηλώσεων που γίνετε μια συγκεκριμένη περίοδο για ένα συγκεκριμένο θέμα». Σε μια διαφημιστική εκστρατεία επενδύεται πολλή σκέψη, έρευνα, σχεδιασμός και χρήματα, ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη συγκρίσιμη μορφή επικοινωνίας. Αυτό συμβαίνει διότι καταρχήν μια διαφημιστική εκστρατεία έχει σίγουρα σαν κύριο στοιχείο της τη διάρκεια. Μπορεί να διαρκέσει από λίγους μήνες έως και αρκετά χρόνια. Οπότε θα πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να ανταποκρίνεται μεν στα σημερινά δεδομένα αλλά να έχει και διαχρονικότητα.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΣχεδιασμός και εκτέλεση διαφημηστικής εκστρατείας στην ελληνική αγορά.el
heal.titleDesign and execution of a marketing plan in the Greek market.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, διαφημιστική εκστρατεία, σχεδιασμόςel
heal.keywordadvertising, advertising campaign, designen
heal.advisorNameΚομποράκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKomporakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)