Εμφάνιση απλής εγγραφής

Kanos model: presentation and applications.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΛαμπάκη, Μαριαel
dc.creatorLampaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:30:53Z
dc.date.available2016-03-15T16:30:53Z
dc.date.issued2008-2-28T16:36:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5112
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή αφορά στην παρουσίαση της μεθοδολογίας και των εφαρμογών του μοντέλου Kano. Το μοντέλο Kano, είναι ένα μοντέλο το οποίο είναι σε θέση να αναλύσει και να αξιολογήσει τη συμπεριφορά και την αντίδραση των πελατών με βάση την ικανοποίησή τους από τα διαφορετικά χαρακτηριστικά ποιότητας των προϊόντων ή των υπηρεσιών. Το όνομά του το πήρε από τον εμπνευστή του, τον Noriaki Kano. Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό μπορούν να παρατηρηθούν διαφορετικά επίπεδα ποιότητας, ανάλογα με τις απόψεις των πελατών για τη σημαντικότητα συγκεκριμένων χαρακτηριστικών προϊόντων. Θα συναντήσουμε κάποιες κατηγορίες, τις κατηγορίες αναγκών, οι οποίες ουσιαστικά περιλαμβάνουν τα χαρακτηριστικά τα οποία οι πελάτες αναμένουν πως θα έχουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες.el
dc.description.abstractThis work concerns the presentation of methodology and applications of model Kano. The model Kano, is a model which is in position it analyzes and evaluates the behavior and the reaction of customers with base their satisfaction from the different characteristics of quality of products or services. His name him took from his [empneysti], Noriaki Kano. According to this model they can be observed different levels of quality, depending on the opinions of customers for the importance of concrete characteristic products. We will meet certain categories, the categories of needs, that substantially include the characteristics which the customers expect that will have the products or the services.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο μοντέλο του Κανό: παρουσίαση και εφαρμογές.el
dc.titleKanos model: presentation and applications.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΛαμπάκη, Μαριαel
heal.creatorNameLampaki, Mariaen
heal.publicationDate2008-2-28T16:36:52Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5112
heal.abstractΗ εργασία αυτή αφορά στην παρουσίαση της μεθοδολογίας και των εφαρμογών του μοντέλου Kano. Το μοντέλο Kano, είναι ένα μοντέλο το οποίο είναι σε θέση να αναλύσει και να αξιολογήσει τη συμπεριφορά και την αντίδραση των πελατών με βάση την ικανοποίησή τους από τα διαφορετικά χαρακτηριστικά ποιότητας των προϊόντων ή των υπηρεσιών. Το όνομά του το πήρε από τον εμπνευστή του, τον Noriaki Kano. Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό μπορούν να παρατηρηθούν διαφορετικά επίπεδα ποιότητας, ανάλογα με τις απόψεις των πελατών για τη σημαντικότητα συγκεκριμένων χαρακτηριστικών προϊόντων. Θα συναντήσουμε κάποιες κατηγορίες, τις κατηγορίες αναγκών, οι οποίες ουσιαστικά περιλαμβάνουν τα χαρακτηριστικά τα οποία οι πελάτες αναμένουν πως θα έχουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες.el
heal.abstractThis work concerns the presentation of methodology and applications of model Kano. The model Kano, is a model which is in position it analyzes and evaluates the behavior and the reaction of customers with base their satisfaction from the different characteristics of quality of products or services. His name him took from his [empneysti], Noriaki Kano. According to this model they can be observed different levels of quality, depending on the opinions of customers for the importance of concrete characteristic products. We will meet certain categories, the categories of needs, that substantially include the characteristics which the customers expect that will have the products or the services.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο μοντέλο του Κανό: παρουσίαση και εφαρμογές.el
heal.titleKanos model: presentation and applications.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπελάτης, μοντέλο Κanoel
heal.keywordcustomer, Kano modelen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)