Εμφάνιση απλής εγγραφής

Business strategy development through new products and the need for new banking services.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡούσσος, Δημήτριοςel
dc.creatorRoussos, Dimitriosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:30:54Z
dc.date.available2016-03-15T16:30:54Z
dc.date.issued2008-2-28T16:36:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5124
dc.description.abstractΟ βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει το ρόλο των ικανοτήτων ανάπτυξης νέων προϊόντων μέσα από μια κοινή δομή-βάση, που είναι οι πλατφόρμες και τα παράγωγά τους, με όσο το δυνατόν πιο κατανοητό τρόπο γίνεται. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για τα προϊόντα, την κατάταξη, την ιεράρχησή και την ταξινόμησή τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται διάφορα μοντέλα ανάπτυξης νέων προϊόντων καθώς επίσης και τα στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων και οι λόγοι επιτυχίας- αποτυχίας, όπως και το ρίσκο που αναλαμβάνουν οι επιχειρήσεις κατά την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι πλατφόρμες προϊόντων και τα παράγωγα τους και γίνεται αναφορά και στον κύκλο ζωής των προϊόντων. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στην ασφαλιστική αγορά, στον οξύ τραπεζικό ανταγωνισμό και στην αυξημένη κερδοφορία των τραπεζών από νέα προιόντα και από την ανάπτυξη συμμαχιών και επεκτάσεων.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΘεωρητική προσέγγιση επιχειρησιακής στρατηγικής ανάπτυξης μέσω νέων προϊόντων και η ανάγκη για δημιουργία και εισαγωγή νέων τραπεζικών υπηρεσιών που επιβάλλει ο τραχύς ανταγωνισμός στον τραπεζικό τομέα.el
dc.titleBusiness strategy development through new products and the need for new banking services.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡούσσος, Δημήτριοςel
heal.creatorNameRoussos, Dimitriosen
heal.publicationDate2008-2-28T16:36:52Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5124
heal.abstractΟ βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει το ρόλο των ικανοτήτων ανάπτυξης νέων προϊόντων μέσα από μια κοινή δομή-βάση, που είναι οι πλατφόρμες και τα παράγωγά τους, με όσο το δυνατόν πιο κατανοητό τρόπο γίνεται. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά για τα προϊόντα, την κατάταξη, την ιεράρχησή και την ταξινόμησή τους. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναφέρονται διάφορα μοντέλα ανάπτυξης νέων προϊόντων καθώς επίσης και τα στάδια ανάπτυξης νέων προϊόντων και οι λόγοι επιτυχίας- αποτυχίας, όπως και το ρίσκο που αναλαμβάνουν οι επιχειρήσεις κατά την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται οι πλατφόρμες προϊόντων και τα παράγωγα τους και γίνεται αναφορά και στον κύκλο ζωής των προϊόντων. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στην ασφαλιστική αγορά, στον οξύ τραπεζικό ανταγωνισμό και στην αυξημένη κερδοφορία των τραπεζών από νέα προιόντα και από την ανάπτυξη συμμαχιών και επεκτάσεων.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΘεωρητική προσέγγιση επιχειρησιακής στρατηγικής ανάπτυξης μέσω νέων προϊόντων και η ανάγκη για δημιουργία και εισαγωγή νέων τραπεζικών υπηρεσιών που επιβάλλει ο τραχύς ανταγωνισμός στον τραπεζικό τομέα.el
heal.titleBusiness strategy development through new products and the need for new banking services.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτράπεζα, ανταγωνισμός, νέο προϊόν, τραπεζικά προϊόνταel
heal.keywordbank, competition, new product, banking productsen
heal.advisorNameΓρηγοράκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameGrigorakis, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)