Τα τρία πιο εμπορικά σήματα στο κόσμο για το 2010. Ποίοι οι λόγοι που οδήγησαν τις επιχειρήσεις αυτές στην επιτυχία.
The most popular trademarks of the world for 2010. Who are the reasons that made the companies to succeed.
Date
2012-11-08Author
Μαλιακά, Ελισάβετ
Μυρθιανού, Μιχαέλα
Maliaka, Elisavet
Myrthianou, Michaela
Metadata
Show full item recordAbstract
Ποιοι παράγοντες τοποθετούν ένα εμπορικό σήμα στις πρώτες θέσεις στις λίστες με τα πιο εμπορικά σήματα του κόσμου; Ποιοι οι λόγοι που οδηγούν τις επιχειρήσεις αυτές στην επιτυχία; Η απάντηση σε αυτά είναι η αναγνώριση και ο διαχωρισμός λόγω ποιότητας, απλότητας και μοναδικότητας που έχει ένα επιτυχημένο εμπορικό σήμα σε σχέση με άλλα. Με μία έρευνα στις πρώτες τρεις επιχειρήσεις με τα πιο εμπορικά σήματα του κόσμου διαπιστώσαμε ότι από τα οικονομικά μεγέθη μπορούμε να διακρίνουμε το βαθμό επιτυχίας καθώς και την αξία του εμπορικού σήματος της κάθε επιχείρησης χωριστά. Επίσης την επιτυχία αυτών με βάση τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν, ανάλογα το είδος τις επιχείρησης για το οποίο μιλάμε, σε συνδυασμό με το σχεδιασμό του εμπορικού σήματος και το marketing που οι επιχειρήσεις επιλέγουν για τη διαβίβαση τους στο καταναλωτικό κοινό. Είναι πολύ σπουδαίο για τη εκάστοτε επιχείρηση να αντιληφθεί τη σημαντικότητα του εμπορικού της σήματος για τη διάκριση της από τους ανταγωνιστές της στην παγκόσμια αγορά ώστε να επωφεληθεί. Για να πραγματοποιήσουμε την έρευνα μας και να δώσουμε τις απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουμε θέσει αρχίσαμε με μία μικρή αναφορά στον ορισμό του εμπορικού σήματος, στα είδη καθώς και στους παράγοντες που το χαρακτηρίζουν επιτυχημένο. Συνεχίσαμε με το να αναφέρουμε τις τρεις πρώτες παγκόσμια επιχειρήσεις με τα πιο εμπορικά σήματα του κόσμου κάνοντας μια μικρή ιστορική αναδρομή για τη κάθε μία χωριστά και αρχίζοντας σιγά σιγά να αναλύουμε την ερμηνεία του σήματος τους την αξία του και την αξία των μετοχών τους δίνοντας κάποια οικονομικά μεγέθη και τις προσαυξήσεις τους σε ποσοστά για τα τελευταία χρόνια. Θα δούμε επίσης ότι η κάθε επιχείρηση ανήκει σε διαφορετικό είδος, η Coca-Cola για παράδειγμα ανήκει στη κατηγορία των ποτών, η IBM στη χορήγηση επαγγελματικών υπηρεσιών και τέλος η Microsoft ανήκει στη κατηγορία των λογισμικών υπηρεσιών για ηλεκτρονικούς υπολογιστές αλλά και ότι η στρατηγική που επιλέγουν για την προώθηση των προϊόντων τους στους καταναλωτές είναι παρόμοια καθώς και οι τρεις προσπαθούν να διατηρήσουν πρώτα από όλα ικανοποιημένους τους ήδη υπάρχοντες πελάτες υπενθυμίζοντας τις υπηρεσίες/λειτουργίες που παρέχουν τα προϊόντα τους και ύστερα την δημιουργία νέων.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info