Εμφάνιση απλής εγγραφής

Organizational communication.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡουμελιώτη, Αναστασίαel
dc.creatorΧάμπη, Έλεναel
dc.creatorRoumelioti, Anastasiaen
dc.creatorChampi, Elenaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:31:55Z
dc.date.available2016-03-15T16:31:55Z
dc.date.issued2013-12-23T12:10:59Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5178
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της υλοποίησης της πτυχιακής μας εργασίας με θέμα ‘ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ’ αναφερόμαστε στο θεωρητικό αρχικά υπόβαθρο της επικοινωνίας μέσα σε ένα οργανισμό και στη συνέχεια στο ερευνητικό κομμάτι, για το οποίο βασιστήκαμε και αντλήσαμε πηγές από διάφορα καταστήματα τηλεπικοινωνιών στην Κρήτη (VODAFONE,OTE,COSMOTE,WIND,ΓΕΡΜΑΝΟΣ). Αρχικά, εκθέτουμε το πρόβλημα της επικοινωνίας μέσα σε ένα οργανισμό , αναλύοντας την ανάγκη για προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον και στη συνέχεια αναλύουμε το πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία μέσα στον οργανισμό και κατά πόσο επηρεάζει τη βιωσιμότητα του. Στην συνέχεια της εργασίας παρουσιάζουμε τους σκοπούς, τα μέσα και τα κανάλια, ελέγχουμε την από πάνω προς τα κάτω επικοινωνία, την από κάτω προς τα κάτω και την οριζόντια επικοινωνία. Για να επιτευχθεί η σωστή κρίση με την επικοινωνία, υπάλληλοι από διάφορα καταστήματα κλήθηκαν να απαντήσουν το ενδεικτικό ερωτηματολόγιο. Κατά συνέπεια, συνεχίσαμε κάνοντας μια έρευνα στους οργανισμούς με τους οποίους ασχοληθήκαμε. Μια αρχική αναφορά στους οργανισμούς (VODAFONE,COSMOTE,OTE,WIND,ΓΕΡΜΑΝΟΣ) και στη συνέχεια την ανάγκη αυτών για μια βιωσιμότερη επικοινωνία. Δόθηκαν σε αρκετούς υπαλλήλους ερωτηματολόγια έτσι ώστε να πάρουμε δείγματα για τις αντιλήψεις, τις γνώμες των εργαζομένων για το πώς αντιλαμβάνονται την επικοινωνία μέσα σε ένα οργανισμό και βαθύτερα για το ποιος είναι ο βαθμός επικοινωνίας που επικρατεί. Ο βασικός σκοπός της έρευνας είναι να αξιολογήσουμε την σημασία της επικοινωνίας μέσα στον οργανισμό. Παραθέτουμε έτσι τα λεπτομερή αποτελέσματα της έρευνας μας και τα όσα συμπεράναμε από την επισκόπηση μας. Τελειώνοντας την πτυχιακή μας, αναλύουμε τα προβλήματα, όπως και τις επιλύσεις των προβλημάτων της επικοινωνίας, δίνοντας έτσι έμφαση στα αίτια για μια μη αποτελεσματική επικοινωνία. Παρουσιάζουμε τους τρόπους αντιμετώπισης της επικοινωνίας και την βελτίωση της επικοινωνίας μέσα στον οργανισμό καθώς και τις σχέσεις των εργαζομένων μεταξύ τους και ανάμεσα σε αυτούς με τους προϊσταμένους τους. Κλείνοντας γίνεται μια αναφορά σε προτάσεις και οδηγίες για μια επιτυχημένη επικοινωνία. Έτσι λοιπόν ολοκληρώνεται η πτυχιακή μας εργασία χωρισμένη στα μέρη που προαναφέρθηκαν. Αντλήσαμε πηγές από ελληνικές και αγγλικές βιβλιογραφίες, όπως και από διάφορα ηλεκτρονικά άρθρα, δηλαδή πηγές από το διαδίκτυο. Στο τέλος της πτυχιακής μας παρατίθεται όλη η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήσαμε.el
dc.description.abstractDuring the implementation of our undergraduate study of field ‘Corporate Communication’ , we initially conducted in a theoretical research of all aspects of communication found in an organization , after that we conduct an empirical research based on several telecommunication shops all over Crete.( VODAFONE, COSMOTE,WIND,OTE,GERMANOS). First of all we expose the problem of communication in an organization by analyzing the need of high quality products and services in the new competitive environment. Up next we analyze the importance of communication inside the organization and how it can affects its viability. After that, we showed up the goals and the channels of communication by analyzing the top-down communication, the bottom-up communication and the horizontal communication. Significant reference is also given on key agreement and decentralized networks. Consequently, we continued by making a research in plenty of organizations. At stage one we collected information about it and then we study the need of viability. We gave questionnaires in several shops in order to have a variety of simples about their opinion. It was important for us to find out how communication affects their work and how they perceive right communication within an organization. We then provide a detailed analysis of the survey results and the conclusions from this empirical study. The thesis ends up by analyzing and solving problem of communication, emphasizing the causes and consequences of ineffective communication. We also suggest additional ways to address errors of communication. Finally, recommendations are proposed for successful communication. In the end of our undergraduate study, dissertation is made of aforementioned parts. All the sources for gathering information in the theoretical part were taken from Greek and foreign references, variety of electronic articles, mainly found in journals published on internet. At the closing of this study we have a full reference of the literature on which we relied for the successful completion of our study is provided.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟργανωσιακή επικοινωνία.el
dc.titleOrganizational communication.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡουμελιώτη, Αναστασίαel
heal.creatorNameΧάμπη, Έλεναel
heal.creatorNameRoumelioti, Anastasiaen
heal.creatorNameChampi, Elenaen
heal.publicationDate2013-12-23T12:10:59Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5178
heal.abstractΣτα πλαίσια της υλοποίησης της πτυχιακής μας εργασίας με θέμα ‘ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ’ αναφερόμαστε στο θεωρητικό αρχικά υπόβαθρο της επικοινωνίας μέσα σε ένα οργανισμό και στη συνέχεια στο ερευνητικό κομμάτι, για το οποίο βασιστήκαμε και αντλήσαμε πηγές από διάφορα καταστήματα τηλεπικοινωνιών στην Κρήτη (VODAFONE,OTE,COSMOTE,WIND,ΓΕΡΜΑΝΟΣ). Αρχικά, εκθέτουμε το πρόβλημα της επικοινωνίας μέσα σε ένα οργανισμό , αναλύοντας την ανάγκη για προσφορά υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών στο νέο ανταγωνιστικό περιβάλλον και στη συνέχεια αναλύουμε το πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία μέσα στον οργανισμό και κατά πόσο επηρεάζει τη βιωσιμότητα του. Στην συνέχεια της εργασίας παρουσιάζουμε τους σκοπούς, τα μέσα και τα κανάλια, ελέγχουμε την από πάνω προς τα κάτω επικοινωνία, την από κάτω προς τα κάτω και την οριζόντια επικοινωνία. Για να επιτευχθεί η σωστή κρίση με την επικοινωνία, υπάλληλοι από διάφορα καταστήματα κλήθηκαν να απαντήσουν το ενδεικτικό ερωτηματολόγιο. Κατά συνέπεια, συνεχίσαμε κάνοντας μια έρευνα στους οργανισμούς με τους οποίους ασχοληθήκαμε. Μια αρχική αναφορά στους οργανισμούς (VODAFONE,COSMOTE,OTE,WIND,ΓΕΡΜΑΝΟΣ) και στη συνέχεια την ανάγκη αυτών για μια βιωσιμότερη επικοινωνία. Δόθηκαν σε αρκετούς υπαλλήλους ερωτηματολόγια έτσι ώστε να πάρουμε δείγματα για τις αντιλήψεις, τις γνώμες των εργαζομένων για το πώς αντιλαμβάνονται την επικοινωνία μέσα σε ένα οργανισμό και βαθύτερα για το ποιος είναι ο βαθμός επικοινωνίας που επικρατεί. Ο βασικός σκοπός της έρευνας είναι να αξιολογήσουμε την σημασία της επικοινωνίας μέσα στον οργανισμό. Παραθέτουμε έτσι τα λεπτομερή αποτελέσματα της έρευνας μας και τα όσα συμπεράναμε από την επισκόπηση μας. Τελειώνοντας την πτυχιακή μας, αναλύουμε τα προβλήματα, όπως και τις επιλύσεις των προβλημάτων της επικοινωνίας, δίνοντας έτσι έμφαση στα αίτια για μια μη αποτελεσματική επικοινωνία. Παρουσιάζουμε τους τρόπους αντιμετώπισης της επικοινωνίας και την βελτίωση της επικοινωνίας μέσα στον οργανισμό καθώς και τις σχέσεις των εργαζομένων μεταξύ τους και ανάμεσα σε αυτούς με τους προϊσταμένους τους. Κλείνοντας γίνεται μια αναφορά σε προτάσεις και οδηγίες για μια επιτυχημένη επικοινωνία. Έτσι λοιπόν ολοκληρώνεται η πτυχιακή μας εργασία χωρισμένη στα μέρη που προαναφέρθηκαν. Αντλήσαμε πηγές από ελληνικές και αγγλικές βιβλιογραφίες, όπως και από διάφορα ηλεκτρονικά άρθρα, δηλαδή πηγές από το διαδίκτυο. Στο τέλος της πτυχιακής μας παρατίθεται όλη η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήσαμε.el
heal.abstractDuring the implementation of our undergraduate study of field ‘Corporate Communication’ , we initially conducted in a theoretical research of all aspects of communication found in an organization , after that we conduct an empirical research based on several telecommunication shops all over Crete.( VODAFONE, COSMOTE,WIND,OTE,GERMANOS). First of all we expose the problem of communication in an organization by analyzing the need of high quality products and services in the new competitive environment. Up next we analyze the importance of communication inside the organization and how it can affects its viability. After that, we showed up the goals and the channels of communication by analyzing the top-down communication, the bottom-up communication and the horizontal communication. Significant reference is also given on key agreement and decentralized networks. Consequently, we continued by making a research in plenty of organizations. At stage one we collected information about it and then we study the need of viability. We gave questionnaires in several shops in order to have a variety of simples about their opinion. It was important for us to find out how communication affects their work and how they perceive right communication within an organization. We then provide a detailed analysis of the survey results and the conclusions from this empirical study. The thesis ends up by analyzing and solving problem of communication, emphasizing the causes and consequences of ineffective communication. We also suggest additional ways to address errors of communication. Finally, recommendations are proposed for successful communication. In the end of our undergraduate study, dissertation is made of aforementioned parts. All the sources for gathering information in the theoretical part were taken from Greek and foreign references, variety of electronic articles, mainly found in journals published on internet. At the closing of this study we have a full reference of the literature on which we relied for the successful completion of our study is provided.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟργανωσιακή επικοινωνία.el
heal.titleOrganizational communication.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordοργανωσιακή επικοινωνία, επικοινωνία, επικοινωνιακή πολιτικήel
heal.keywordorganizational communication, communication, communicational policyen
heal.advisorNameΑντωνάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameAntonakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)