Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customer satisfaction in an operational environmental.case study bank eurobank ergasias.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπινιχάκη, Κυριακήel
dc.creatorMpinichaki, Kyriakien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:32:04Z
dc.date.available2016-03-15T16:32:04Z
dc.date.issued2013-06-27T11:02:20Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5185
dc.description.abstractΟ σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον, αναλύοντας συγχρόνως τα στοιχεία που την απαρτίζουν και αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας έγινε έρευνα με εργαλείο το ερωτηματολόγιο, που απευθύνεται σε πελάτες, με σκοπό να εξεταστεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών της τράπεζας Eurobank Ergasias, εξετάζοντας τις διαφορετικές παραμέτρους που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους και διερευνώντας την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών. Βασικό συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι ότι σε αυτή τη νέα φάση που έχει εισέλθει ο τραπεζικός τομέας, η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη είναι στο επίκεντρο πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Επομένως, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι εκείνος που πλέον θα καθορίζει την ποιότητα των προσφερόμενων χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.el
dc.description.abstractThe purpose of this graduate paper is to investigate the customers’ satisfaction in a real business environment, analyzing at the same time the elements that compose it and stating the reasons why companies should give emphasis on the customer satisfaction level. As part of this work, the research tool was a questionnaire directed to customers in order to examine the degree of customer satisfaction at the Eurobank Ergasias Bank, considering the different parameters that influence satisfaction and exploring the behavior of customers that has to do with the consumerism. The fundamental conclusion of this research is that in this new phase the banking sector has entered, the satisfaction of customer needs is at the heart more than any other time. Therefore, the human factor is what determines the quality of the financial products and services.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΙκανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Eurobank Ergasias.el
dc.titleCustomer satisfaction in an operational environmental.case study bank eurobank ergasias.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπινιχάκη, Κυριακήel
heal.creatorNameMpinichaki, Kyriakien
heal.publicationDate2013-06-27T11:02:20Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5185
heal.abstractΟ σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον, αναλύοντας συγχρόνως τα στοιχεία που την απαρτίζουν και αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας έγινε έρευνα με εργαλείο το ερωτηματολόγιο, που απευθύνεται σε πελάτες, με σκοπό να εξεταστεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών της τράπεζας Eurobank Ergasias, εξετάζοντας τις διαφορετικές παραμέτρους που επηρεάζουν την ικανοποίηση τους και διερευνώντας την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών. Βασικό συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι ότι σε αυτή τη νέα φάση που έχει εισέλθει ο τραπεζικός τομέας, η ικανοποίηση των αναγκών του πελάτη είναι στο επίκεντρο πολύ περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Επομένως, ο ανθρώπινος παράγοντας είναι εκείνος που πλέον θα καθορίζει την ποιότητα των προσφερόμενων χρηματοπιστωτικών προϊόντων και υπηρεσιών.el
heal.abstractThe purpose of this graduate paper is to investigate the customers’ satisfaction in a real business environment, analyzing at the same time the elements that compose it and stating the reasons why companies should give emphasis on the customer satisfaction level. As part of this work, the research tool was a questionnaire directed to customers in order to examine the degree of customer satisfaction at the Eurobank Ergasias Bank, considering the different parameters that influence satisfaction and exploring the behavior of customers that has to do with the consumerism. The fundamental conclusion of this research is that in this new phase the banking sector has entered, the satisfaction of customer needs is at the heart more than any other time. Therefore, the human factor is what determines the quality of the financial products and services.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΙκανοποίηση πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον Μελέτη περίπτωσης στην Τράπεζα Eurobank Ergasias.el
heal.titleCustomer satisfaction in an operational environmental.case study bank eurobank ergasias.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordσυμπεριφορά καταναλωτή, πελάτης, παράπονα πελατών, ικανοποίηση πελάτηel
heal.keywordconsumer behavior, customer, customer complaints, customer satisfactionen
heal.advisorNameΦραγκιαδάκης, Αθανάσιοςel
heal.advisorNameFragkiadakis, Athanasiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)