Επιχειρησιακή επικοινωνία στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Business communication in modern business.
Date
2012-11-28Author
Μουλακάκη, Ελένη
Μαγούλη, Καλλιόπη
Moulakaki, Eleni
Magouli, Kalliopi
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να ερευνηθεί η διαδικασία της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Για να επιτευχθεί αυτό οι επιμέρους στόχοι της έρευνας είναι οι εξής: Πρώτον, να ερευνηθεί αν οι σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις γνωρίζουν και εφαρμόζουν συστηματικά τη θεωρία της επιχειρησιακής επικοινωνίας και δεύτερον, να ερευνηθεί η διαδικασία, οι τρόποι και τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την εφαρμογή της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Δηλαδή «πως» οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν και διαχειρίζονται την επιχειρησιακή επικοινωνία. The purpose of this project is to explore the process of business communication. To accomplish that, it’s needed to be followed specific steps. At first, to explore if Greek companies nowadays, know the theory of business communicating and apply it continually. Secondly, to investigate the means and the process that needed for the application of business communication. In brief words, how companies apply and manage the business communication.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info