Προσδιορισμός και αξιολόγηση των στρατηγικών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας σε μια επιχείρηση.
Identification and evaluation of strategies and communication in a business.
View/ Open
Date
2012-07-02Author
Μηλίτση, Αικατερίνη
Militsi, Aikaterini
Metadata
Show full item recordAbstract
Η επιχειρησιακή επικοινωνία ως βασικό στοιχείο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανάπτυξης της επιχειρηματικής δράσης. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε να ερευνηθεί και να αναπτυχτεί το θέμα αυτό. Θα λέγαμε πως στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον μόνο μια καλά σχεδιαζόμενη εταιρική επικοινωνία, σε συνδυασμό με τη δημιουργική χρήση των εξελισσόμενων τεχνολογικών μέσων, μπορούν να συντελέσουν στην αποτελεσματικότερη προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών και κατ’ επέκταση στην κερδοφορία μιας επιχείρησης. Τα είδη και οι μορφές της επικοινωνίας σε μια επιχείρηση είναι ποικίλα και σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο προσδιορισμός και η αξιολόγηση τους, για την αποτελεσματικότερη λειτουργία μιας επιχείρησης.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info