Προσδιορισμός και αξιολόγηση των στρατηγικών ενδοεπιχειρησιακής επικοινωνίας σε μια επιχείρηση.
Identification and evaluation of strategies and communication in a business.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2012-07-02Συγγραφέας
Μηλίτση, Αικατερίνη
Militsi, Aikaterini
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Η επιχειρησιακή επικοινωνία ως βασικό στοιχείο της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανάπτυξης της επιχειρηματικής δράσης. Αυτός είναι και ο λόγος που επιλέχθηκε να ερευνηθεί και να αναπτυχτεί το θέμα αυτό. Θα λέγαμε πως στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον μόνο μια καλά σχεδιαζόμενη εταιρική επικοινωνία, σε συνδυασμό με τη δημιουργική χρήση των εξελισσόμενων τεχνολογικών μέσων, μπορούν να συντελέσουν στην αποτελεσματικότερη προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών και κατ’ επέκταση στην κερδοφορία μιας επιχείρησης. Τα είδη και οι μορφές της επικοινωνίας σε μια επιχείρηση είναι ποικίλα και σκοπός της εργασίας αυτής είναι ο προσδιορισμός και η αξιολόγηση τους, για την αποτελεσματικότερη λειτουργία μιας επιχείρησης.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες