Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customer relationships management using information systems e-crm.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣταμουλακάτος, Ηρακλήςel
dc.creatorStamoulakatos, Iraklisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:32:59Z
dc.date.available2016-03-15T16:32:59Z
dc.date.issued2012-07-04T10:28:28Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5223
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων, παρουσιάζοντας παράλληλα τις σχετικές αναδυόμενες τάσεις των επιχειρήσεων, των πελατών και των προμηθευτών λογισμικού CRM.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων e-crm.el
dc.titleCustomer relationships management using information systems e-crm.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣταμουλακάτος, Ηρακλήςel
heal.creatorNameStamoulakatos, Iraklisen
heal.publicationDate2012-07-04T10:28:28Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5223
heal.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με τα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων κυρίως μέσω του διαδικτύου και με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης ως προς την υιοθέτηση εφαρμογών CRM λύσεων, παρουσιάζοντας παράλληλα τις σχετικές αναδυόμενες τάσεις των επιχειρήσεων, των πελατών και των προμηθευτών λογισμικού CRM.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διαχείριση σχέσεων πελατών με τη χρήση πληροφοριακών συστημάτων e-crm.el
heal.titleCustomer relationships management using information systems e-crm.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordπελατειακές σχέσεις, διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)el
heal.keywordcustomer relations, customer relationship management (CRM)en
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)