Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing plan of a small and medium Greek enterprise: marketing services case.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚορνελάκη, Σοφίαel
dc.creatorKornelaki, Sofiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:33:03Z
dc.date.available2016-03-15T16:33:03Z
dc.date.issued2012-06-26T10:31:22Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5226
dc.description.abstractπαρούσα μελέτη σκοπό έχει να περιγράψει το marketing plan μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης . Στόχο της εργασίας αποτελούν οι προτάσεις σε σχέση με τα κανάλια διανομής που πρέπει να χρησιμοποιηθούν καθώς και το μίγμα προώθησης και προβολής που πρέπει να εφαρμοστεί. Προκειμένου να αντληθούν πηγές πληροφόρησης για το παρόν θέμα, προχωρήσαμε στη συλλογή δευτερογενούς φύσεως στοιχείων που συμπληρώνουν τη γνώση της γράφουσας. Τέτοια στοιχεία αποτελούν βιβλία και άρθρα που έχουν σα κύριο στόχο την ανάπτυξη της γνώσης που απαρτίζει το θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης. Γενικότερα όμως το &ιαδίκτυο αποτέλεσε σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για τη συλλογή δευτερογενών στοιχείων καθώς έδωσε πρόσβαση σε πολλαπλές και πολυποίκιλες μορφές τέτοιων στοιχείων.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο marketing plan μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης: περίπτωση marketing υπηρεσιών.el
dc.titleMarketing plan of a small and medium Greek enterprise: marketing services case.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚορνελάκη, Σοφίαel
heal.creatorNameKornelaki, Sofiaen
heal.publicationDate2012-06-26T10:31:22Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5226
heal.abstractπαρούσα μελέτη σκοπό έχει να περιγράψει το marketing plan μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης . Στόχο της εργασίας αποτελούν οι προτάσεις σε σχέση με τα κανάλια διανομής που πρέπει να χρησιμοποιηθούν καθώς και το μίγμα προώθησης και προβολής που πρέπει να εφαρμοστεί. Προκειμένου να αντληθούν πηγές πληροφόρησης για το παρόν θέμα, προχωρήσαμε στη συλλογή δευτερογενούς φύσεως στοιχείων που συμπληρώνουν τη γνώση της γράφουσας. Τέτοια στοιχεία αποτελούν βιβλία και άρθρα που έχουν σα κύριο στόχο την ανάπτυξη της γνώσης που απαρτίζει το θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης. Γενικότερα όμως το &ιαδίκτυο αποτέλεσε σημαντικό και πολύτιμο εργαλείο για τη συλλογή δευτερογενών στοιχείων καθώς έδωσε πρόσβαση σε πολλαπλές και πολυποίκιλες μορφές τέτοιων στοιχείων.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο marketing plan μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης: περίπτωση marketing υπηρεσιών.el
heal.titleMarketing plan of a small and medium Greek enterprise: marketing services case.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, μάρκετινγκ, διαδίκτυοel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, marketing, interneten
heal.advisorNameΚοτσυφός, Νικόλαοςel
heal.advisorNameKotsyfos, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)