Εμφάνιση απλής εγγραφής

New technologies for training business managers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσάκαλη, Μαρίαel
dc.creatorΧατζηπέτρου, Κωνσταντίναel
dc.creatorTsakali, Mariaen
dc.creatorChatzipetrou, Konstantinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:33:10Z
dc.date.available2016-03-15T16:33:10Z
dc.date.issued2012-07-04T12:29:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5229
dc.description.abstractΗ εξέλιξη των επιχειρήσεων κατά τη μεταπολεμική περίοδο και η ανάγκη τους για απασχόληση ταλαντούχων και ικανών στελεχών, οδήγησε γύρω στο 1950 στην καθιέρωση συστηματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών. Τα στελέχη αυτά, δεν μπορούσαν να εξελιχθούν απλά μέσα από το εργατικό δυναμικό, αλλά χρειάζονταν από μέρους της επιχείρησης επιπλέον εκπαίδευση, προκειμένου να κατανοήσουν την έννοια της διοίκησης, το τι ακριβώς εργασία κάνουν τα στελέχη διοίκησης και ποιους ρόλους κατά κύριο λόγο αναλαμβάνουν. Επιπρόσθετα, την ανάγκη για εκπαίδευση των στελεχών ενισχύει η αλλαγή εκπαίδευσης των επιχειρήσεων και το γεγονός ότι τα διοικητικά στελέχη πρέπει να αποκτούν ειδικές δεξιότητες και γνώσεις, μέσα στον εργασιακό τους χώρο και με τον τρόπο αυτό να ενισχύσουν την τυπική τους εκπαίδευση. Στην παρούσα εργασία ερευνάται η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση στελεχών σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας που ακολούθησε και πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων, σε δυο μεγάλα νησιά του Αιγαίου, απέδειξαν ότι στον συγκεκριμένο κλάδο, χρησιμοποιείται μεγάλος αριθμός νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση των στελεχών τους. Τα συμπεράσματα επιβεβαιώνουν την καθιέρωση προγραμμάτων εκπαίδευσης εστιασμένα σε μεθόδους και μέσα εκπαίδευσης με τη χρήση νέων τεχνολογιών, γεγονός που αποδεικνύει ότι η σχέση επιτυχημένης εκπαίδευσης και νέων τεχνολογιών είναι άρρηκτη.el
dc.description.abstractThe evolution of business during the post war period and their need for employment of talented and capable staff, around 1950 led to the establishment of systematic education and management development. In order to understand the meaning of management the staff had to be trained and get familiar with the primary roles of the administrative staff. Additionally, the need for training of personnel change enhances business education and the fact that managers need to acquire specific skills and knowledge through their workplace and thereby enhance their formal education. In the present study we searched the use of technology in the personal training of various hotel businesses in Greece. The results of the survey that was held with the help of questionnaires in two large Greek islands have shown that in the specific industry a large number of new means of technology is used in personal training. The findings confirm the establishment of education programs focused on methods and means of education using new technologies, which demonstrates that the ratio of successful education and new technologies are inseparable.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΕκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων μέσω νέων τεχνολογιών.el
dc.titleNew technologies for training business managers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσάκαλη, Μαρίαel
heal.creatorNameΧατζηπέτρου, Κωνσταντίναel
heal.creatorNameTsakali, Mariaen
heal.creatorNameChatzipetrou, Konstantinaen
heal.publicationDate2012-07-04T12:29:35Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5229
heal.abstractΗ εξέλιξη των επιχειρήσεων κατά τη μεταπολεμική περίοδο και η ανάγκη τους για απασχόληση ταλαντούχων και ικανών στελεχών, οδήγησε γύρω στο 1950 στην καθιέρωση συστηματικών προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών. Τα στελέχη αυτά, δεν μπορούσαν να εξελιχθούν απλά μέσα από το εργατικό δυναμικό, αλλά χρειάζονταν από μέρους της επιχείρησης επιπλέον εκπαίδευση, προκειμένου να κατανοήσουν την έννοια της διοίκησης, το τι ακριβώς εργασία κάνουν τα στελέχη διοίκησης και ποιους ρόλους κατά κύριο λόγο αναλαμβάνουν. Επιπρόσθετα, την ανάγκη για εκπαίδευση των στελεχών ενισχύει η αλλαγή εκπαίδευσης των επιχειρήσεων και το γεγονός ότι τα διοικητικά στελέχη πρέπει να αποκτούν ειδικές δεξιότητες και γνώσεις, μέσα στον εργασιακό τους χώρο και με τον τρόπο αυτό να ενισχύσουν την τυπική τους εκπαίδευση. Στην παρούσα εργασία ερευνάται η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση στελεχών σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα της έρευνας που ακολούθησε και πραγματοποιήθηκε με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίων, σε δυο μεγάλα νησιά του Αιγαίου, απέδειξαν ότι στον συγκεκριμένο κλάδο, χρησιμοποιείται μεγάλος αριθμός νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση των στελεχών τους. Τα συμπεράσματα επιβεβαιώνουν την καθιέρωση προγραμμάτων εκπαίδευσης εστιασμένα σε μεθόδους και μέσα εκπαίδευσης με τη χρήση νέων τεχνολογιών, γεγονός που αποδεικνύει ότι η σχέση επιτυχημένης εκπαίδευσης και νέων τεχνολογιών είναι άρρηκτη.el
heal.abstractThe evolution of business during the post war period and their need for employment of talented and capable staff, around 1950 led to the establishment of systematic education and management development. In order to understand the meaning of management the staff had to be trained and get familiar with the primary roles of the administrative staff. Additionally, the need for training of personnel change enhances business education and the fact that managers need to acquire specific skills and knowledge through their workplace and thereby enhance their formal education. In the present study we searched the use of technology in the personal training of various hotel businesses in Greece. The results of the survey that was held with the help of questionnaires in two large Greek islands have shown that in the specific industry a large number of new means of technology is used in personal training. The findings confirm the establishment of education programs focused on methods and means of education using new technologies, which demonstrates that the ratio of successful education and new technologies are inseparable.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΕκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων μέσω νέων τεχνολογιών.el
heal.titleNew technologies for training business managers.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordνέες τεχνολογίες, ξενοδοχειακή επιχείρηση, Ελλάδα, εκπαίδευση προσωπικούel
heal.keywordnew technology, hotel enterprise, Greece, personnel trainingen
heal.advisorNameΚουκάκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameKoukakis, Georgiosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)