Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών.
The influence of social networks in marketing products and services.
![Thumbnail](/bitstream/handle/20.500.12688/5249/Souliotaki.2011.pdf.jpg?sequence=2&isAllowed=y)
View/ Open
Date
2013-11-27Author
Σουλιωτάκη, Αφροδίτη
Souliotaki, Afroditi
Metadata
Show full item recordAbstract
Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ τεχνολογικών προϊόντων. Αρχικά παρουσιάζεται με την βοήθεια της βιβλιογραφίας ο ορισμός του μάρκετινγκ και των κοινωνικών δικτύων αλλά και η σχέση τους που ορίζεται ως social media marketing. Αναλυτικότερα γίνεται αναφορά στα στατιστικά στοιχεία των κοινωνικών δικτύων και αναλύονται τα πιο χρήσιμα εργαλεία του μάρκετινγκ στις νέες τεχνολογίες viral marketing και word of mouth. Επίσης αναλύεται η εικονική αλυσίδα αξίας και πως επηρεάζεται από τα κοινωνικά δίκτυα. κοινωνικό δίκτυο, μάρκετινγκ
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info