Εμφάνιση απλής εγγραφής

Total quality management and banking institutions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜούγκρος, Γεώργιοςel
dc.creatorΚαψάλης, Μάριοςel
dc.creatorMougkros, Georgiosen
dc.creatorKapsalis, Mariosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:33:40Z
dc.date.available2016-03-15T16:33:40Z
dc.date.issued2012-07-04T13:58:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5258
dc.description.abstractΖούμε σε μία εποχή που το περιβάλλον μας μεταβάλλεται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ρυθμός της αλλαγής είναι τόσο ραγδαίος, που είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσουμε. Οι ραγδαίες αυτές αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάζουν άμεσα τον καταναλωτή, αλλά περισσότερο την επιχείρηση, η οποία καλείται να αναπτύξει τη δική της δραστηριότητα μέσα σ’ αυτήν την κατάσταση. Το περιβάλλον της είναι οξύτατα ανταγωνιστικό, ταχύτατα μεταβαλλόμενο, αλλά και πολλά υποσχόμενο. Έτσι, η επιβίωση της εξαρτάται από την ικανότητα της να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές του περιβάλλοντος. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, τα στελέχη των επιχειρήσεων, οι σύμβουλοι και οι θεωρητικοί στα θέματα διοίκησης των επιχειρήσεων, είναι υποχρεωμένοι να αναπτύσσουν κάθε τόσο νέες θεωρίες και ιδέες, οι οποίες έχουν από κοινού τον ίδιο στόχο: «την ικανοποίηση του πελάτη». Η διοίκηση ολικής ποιότητας, έχει μπει δυναμικά στο επίκεντρο της προσοχής μας τα τελευταία χρόνια λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού, των τεχνολογικών εξελίξεων και των οικονομικών συνθηκών. Οι περισσότεροι οργανισμοί (τράπεζες) και επιχειρήσεις προσπαθούν να υιοθετήσουν κάποιες αρχές ή πρότυπα βάση των οποίων ενδιαφέρονται να ικανοποιήσουν τους εσωτερικούς πελάτες τους, με απώτερο σκοπό την υλοποίηση των στόχων που έχουν θέσει και επιθυμούν να επιτύχουν. Αυτό ουσιαστικά το θέμα διαπραγματεύεται η παρούσα πτυχιακή εργασία. Θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε παρακάτω με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής έρευνας, αλλά και να αναφέρουμε κατά πόσο εφαρμόζονται προγράμματα ολικής ποιότητας και ποια τα πλεονεκτήματα απ’ την εφαρμογή αυτή.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας και τραπεζικοί οργανισμοί.el
dc.titleTotal quality management and banking institutions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜούγκρος, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΚαψάλης, Μάριοςel
heal.creatorNameMougkros, Georgiosen
heal.creatorNameKapsalis, Mariosen
heal.publicationDate2012-07-04T13:58:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5258
heal.abstractΖούμε σε μία εποχή που το περιβάλλον μας μεταβάλλεται με μεγάλη ταχύτητα. Ο ρυθμός της αλλαγής είναι τόσο ραγδαίος, που είναι δύσκολο να τον παρακολουθήσουμε. Οι ραγδαίες αυτές αλλαγές του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάζουν άμεσα τον καταναλωτή, αλλά περισσότερο την επιχείρηση, η οποία καλείται να αναπτύξει τη δική της δραστηριότητα μέσα σ’ αυτήν την κατάσταση. Το περιβάλλον της είναι οξύτατα ανταγωνιστικό, ταχύτατα μεταβαλλόμενο, αλλά και πολλά υποσχόμενο. Έτσι, η επιβίωση της εξαρτάται από την ικανότητα της να προσαρμόζεται γρήγορα στις αλλαγές του περιβάλλοντος. Κάτω από αυτές τις συνθήκες, τα στελέχη των επιχειρήσεων, οι σύμβουλοι και οι θεωρητικοί στα θέματα διοίκησης των επιχειρήσεων, είναι υποχρεωμένοι να αναπτύσσουν κάθε τόσο νέες θεωρίες και ιδέες, οι οποίες έχουν από κοινού τον ίδιο στόχο: «την ικανοποίηση του πελάτη». Η διοίκηση ολικής ποιότητας, έχει μπει δυναμικά στο επίκεντρο της προσοχής μας τα τελευταία χρόνια λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού, των τεχνολογικών εξελίξεων και των οικονομικών συνθηκών. Οι περισσότεροι οργανισμοί (τράπεζες) και επιχειρήσεις προσπαθούν να υιοθετήσουν κάποιες αρχές ή πρότυπα βάση των οποίων ενδιαφέρονται να ικανοποιήσουν τους εσωτερικούς πελάτες τους, με απώτερο σκοπό την υλοποίηση των στόχων που έχουν θέσει και επιθυμούν να επιτύχουν. Αυτό ουσιαστικά το θέμα διαπραγματεύεται η παρούσα πτυχιακή εργασία. Θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε παρακάτω με τη βοήθεια της βιβλιογραφικής έρευνας, αλλά και να αναφέρουμε κατά πόσο εφαρμόζονται προγράμματα ολικής ποιότητας και ποια τα πλεονεκτήματα απ’ την εφαρμογή αυτή.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιοίκηση ολικής ποιότητας και τραπεζικοί οργανισμοί.el
heal.titleTotal quality management and banking institutions.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιοίκηση ολικής ποιότητας, τράπεζαel
heal.keywordtotal quality management, banken
heal.advisorNameΓαβριλάκης, Νεκτάριοςel
heal.advisorNameGavrilakis, Nektariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)