Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-commerce as a tool of development.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤριανταφύλλου, Δάφνηel
dc.creatorTriantafyllou, Dafnien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:33:52Z
dc.date.available2016-03-15T16:33:52Z
dc.date.issued2011-12-09T09:25:25Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5270
dc.description.abstractΟ στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσο ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό διερευνήθηκαν οι μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύθηκαν τα οφέλη και οι περιορισμοί του αλλά και θέματα που αφορούν την ασφάλεια. Επιπρόσθετα παρατίθενται στοιχεία από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Μία άλλη συνιστώσα του ηλεκτρονικού εμπορίου που εξετάστηκε είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτέλεσαν την διεπαφή ανάμεσα στις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές για την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών αγορών. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι δικτυακοί τόποι μέσω των οποίων πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί προβάλλουν και προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Ακόμη προσεγγίζεται και αναλύεται ο τομέας της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και η ανάπτυξη της τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη Στα πλαίσια της υλοποίησης της εργασίας αναζητήθηκαν πηγές που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τις ηλεκτρονικές αγορές, την ηλεκτρονική τιμολόγηση, και την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα γενικότερα. Οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν είναι βιβλία, δημοσιεύσεις, άρθρα, τα αποτελέσματα της έρευνας από διάφορους οργανισμούς, αναφορές και μελέτες. Στόχος ήταν η αποτύπωση του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσο ανάπτυξης και η ανάλυση των συνιστωσών στις οποίες μπορεί να αναλυθεί.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο εξελίξης.el
dc.titleE-commerce as a tool of development.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤριανταφύλλου, Δάφνηel
heal.creatorNameTriantafyllou, Dafnien
heal.publicationDate2011-12-09T09:25:25Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5270
heal.abstractΟ στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσο ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό διερευνήθηκαν οι μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύθηκαν τα οφέλη και οι περιορισμοί του αλλά και θέματα που αφορούν την ασφάλεια. Επιπρόσθετα παρατίθενται στοιχεία από την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Μία άλλη συνιστώσα του ηλεκτρονικού εμπορίου που εξετάστηκε είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτέλεσαν την διεπαφή ανάμεσα στις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές για την πραγματοποίηση των ηλεκτρονικών αγορών. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι δικτυακοί τόποι μέσω των οποίων πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μέσω ενός ηλεκτρονικού καταστήματος οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί προβάλλουν και προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Ακόμη προσεγγίζεται και αναλύεται ο τομέας της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και η ανάπτυξη της τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη Στα πλαίσια της υλοποίησης της εργασίας αναζητήθηκαν πηγές που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τις ηλεκτρονικές αγορές, την ηλεκτρονική τιμολόγηση, και την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα γενικότερα. Οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν είναι βιβλία, δημοσιεύσεις, άρθρα, τα αποτελέσματα της έρευνας από διάφορους οργανισμούς, αναφορές και μελέτες. Στόχος ήταν η αποτύπωση του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσο ανάπτυξης και η ανάλυση των συνιστωσών στις οποίες μπορεί να αναλυθεί.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο εξελίξης.el
heal.titleE-commerce as a tool of development.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό κατάστημα, ηλεκτρονική επιχειρηματικότηταel
heal.keyworde-shop, electronic entrepreneurshipen
heal.advisorNameΑνδριανάκη, Κατερίναel
heal.advisorNameAndrianaki, Katerinaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)