Ερευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς για τα προϊόντα της “Αφοί Ταμιωλάκη Ο.Ε.”
Market research and consumer behavior for the products of "Tamiolakis Bros SA"
View/ Open
Date
2011-12-19Author
Δημίδη, Διονυσία
Ρωσσίδου, Ευγενία
Dimidi, Dionysia
Rossidou, Evgenia
Metadata
Show full item recordAbstract
Η αγορά του τυποποιημένου οίνου θεωρείται ιδιαίτερα ανταγωνιστική και πολύπλοκη. Οι καταναλωτικές προτιμήσεις επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες και αυτό δυσκολεύει τη διαμόρφωση στρατηγικών και τακτικών προώθησης από τις επιχειρήσεις του κλάδου. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει α) στην ανίχνευση των σύγχρονων καταναλωτικών προτιμήσεων για τα τυποποιημένα κρασιά και β) στη διερεύνηση των τάσεων που αφορούν τα προϊόντα της εταιρίας «Αφοι Ταμιωλάκη Ο.Ε.». Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε καταναλωτές του Ηρακλείου Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο των δομημένων ερωτηματολογίων της επισκόπησης χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. The Greek market of wine is considered competitive enough. This thesis aims: a) to investigate the current situation in global, Greek and Cretan wine markets and b) to exam the attitude and the preferences of the Cretan consumers regarding the ‘Tamiolakis Wine’ products. The first part of the thesis presents an overview of existing secondary data while the second presents the methodology and the results of a survey conducting among consumers living in the region of Heraklion, Crete. The results of survey indicate that the popularity of the ‘Tamiolakis Wine’ can be considered satisfied. At the same time, the results reveal some critical factors for it’s future development.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info