Εμφάνιση απλής εγγραφής

Industrial marketing in small and medium enterprises in Cyprous.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧριστοδούλου, Παναγιώταel
dc.creatorChristodoulou, Panagiotaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:13Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:13Z
dc.date.issued2011-12-06T12:46:31Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5279
dc.description.abstractΜέσα από την εργασία θα μελετήσουμε το βιομηχανικό μάρκετινγκ στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε την έννοια του μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ όπως ακόμη και την ανάλυση των βιομηχανικών αγορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξηγούμε την τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών και γίνεται διαχωρισμός σε κατηγορίες. Στα κεφάλαια 3 – 5 αναλύουμε ( την έρευνα του βιομηχανικού μάρκετινγκ, την επιχειρησιακή επικοινωνία, της ΜΜΕ ), ποιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο τρία είναι η έρευνα του βιομηχανικού μάρκετινγκ που χωρίζονται σε κατηγορίες. Στο τέταρτο κεφάλαιο, την επιχειρησιακή επικοινωνία και προβολή προώθησης στο βιομηχανικό μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο πέντε αναλύουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ στο κεφάλαιο έξι παρουσιάζουμε την έρευνα αγοράς που πραγματοποιήσαμε καθώς και στο κεφάλαιο 7 τον επίλογο.el
dc.description.abstractIn this work we will study industrial marketing in SMEs in Cyprus. The first chapter analyzes the meaning of marketing, functions of marketing as even the analysis of industrial markets. The second chapter explains the segmentation of industrial markets and split it into categories. In Chapters 3 to 5 we analyze (research in industrial marketing, business communication, SMEs), more specifically in chapter three is the marketing research industry, divided into categories. In the fourth chapter, business communication and promotion promotion in industrial marketing. In chapter five we analyze the medium-sized enterprises, while chapter six we present the market investigation and Chapter 7 epilogue.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο βιομηχανικό marketing των μικομεσαίων επιχειρήσεων στην Κύπρο.el
dc.titleIndustrial marketing in small and medium enterprises in Cyprous.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧριστοδούλου, Παναγιώταel
heal.creatorNameChristodoulou, Panagiotaen
heal.publicationDate2011-12-06T12:46:31Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5279
heal.abstractΜέσα από την εργασία θα μελετήσουμε το βιομηχανικό μάρκετινγκ στις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Κύπρο. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε την έννοια του μάρκετινγκ, τις λειτουργίες του μάρκετινγκ όπως ακόμη και την ανάλυση των βιομηχανικών αγορών. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξηγούμε την τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών και γίνεται διαχωρισμός σε κατηγορίες. Στα κεφάλαια 3 – 5 αναλύουμε ( την έρευνα του βιομηχανικού μάρκετινγκ, την επιχειρησιακή επικοινωνία, της ΜΜΕ ), ποιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο τρία είναι η έρευνα του βιομηχανικού μάρκετινγκ που χωρίζονται σε κατηγορίες. Στο τέταρτο κεφάλαιο, την επιχειρησιακή επικοινωνία και προβολή προώθησης στο βιομηχανικό μάρκετινγκ. Στο κεφάλαιο πέντε αναλύουμε τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ στο κεφάλαιο έξι παρουσιάζουμε την έρευνα αγοράς που πραγματοποιήσαμε καθώς και στο κεφάλαιο 7 τον επίλογο.el
heal.abstractIn this work we will study industrial marketing in SMEs in Cyprus. The first chapter analyzes the meaning of marketing, functions of marketing as even the analysis of industrial markets. The second chapter explains the segmentation of industrial markets and split it into categories. In Chapters 3 to 5 we analyze (research in industrial marketing, business communication, SMEs), more specifically in chapter three is the marketing research industry, divided into categories. In the fourth chapter, business communication and promotion promotion in industrial marketing. In chapter five we analyze the medium-sized enterprises, while chapter six we present the market investigation and Chapter 7 epilogue.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο βιομηχανικό marketing των μικομεσαίων επιχειρήσεων στην Κύπρο.el
heal.titleIndustrial marketing in small and medium enterprises in Cyprous.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordβιομηχανικό μάρκετινγκ, μικρομεσαία επιχείρηση, Κύπροςel
heal.keywordindustrial marketing, small and medium sized enterprise, Cyprousen
heal.advisorNameΚουτεντάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKoutentakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)