Εμφάνιση απλής εγγραφής

Administrative structure of the First tax office of Heraklion.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσελεντάκη, Μαρίαel
dc.creatorTselentaki, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:14Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:14Z
dc.date.issued2011-02-08T09:54:48Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5280
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή εργασία μου θα εξετάσουμε τη διοικητική διάρθρωση και θα παρατηρήσουμε μια πολυπλοκότητα και ένα «κατακερματισμό» αρμοδιοτήτων με αποτέλεσμα μια «δαιδαλώδη» γραφειοκρατία που δημιουργεί προβλήματα αποτελεσματικότητας, τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους φορολογουμένους. Η γραφειοκρατία, η έλλειψη αποτελεσματικότητας, η ανεπάρκεια στελέχωσης από προσωπικό, η απουσία στρατηγικής δράσης, οι οργανωτικές επικαλύψεις, η σύγχυση αρμοδιοτήτων, η εκδήλωση -πολλές φορές- άσχημων συμπεριφορών, η μη φιλική αντιμετώπιση και ο υψηλός χρόνος διεκπεραίωσης των εργασιών αποτελούν, δυστυχώς, χρόνια προβλήματα. Σε αυτή τη διοικητική διάρθρωση των οικονομικών υπηρεσιών μια εκ βαθέων αναδιάρθρωση και ριζική μεταρρύθμιση είναι επιτακτική ανάγκη. Το σχέδιο για την αναδιοργάνωση και αναβάθμιση των οικονομικών υπηρεσιών θα μπορούσε να περιλαμβάνει την εφαρμογή μέτρων και διαδικασιών με στόχους: - Την απλοποίηση κάθε σχετικής γραφειοκρατίας. - Την πλήρη μηχανοργάνωση όλων των αντίστοιχων υπηρεσιών και διαδικασιών, ενταγμένη στο γενικότερο σχεδιασμό μηχανοργάνωσης της διοίκησης και τη δυνατότητα διασύνδεσής τους με τράπεζες, μεγάλους οργανισμούς, κλπ. - Τον προγραμματισμό και τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε μέσα σε ένα χρονικό ορίζοντα και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα να μην απαιτείται η μετάβαση του πολίτη στην Εφορία για τη διεκπεραίωση των φορολογικών του υποθέσεων παρά μόνο για ειδικούς ή έκτακτους λόγους, αλλά αυτή να γίνεται μέσω τηλεφώνου, τηλεομοιοτυπίας (fax), διαδικτύου, κλπ. - Την καθιέρωση υποχρέωσης για συλλογή κάθε δικαιολογητικού ή στοιχείου που είναι απαραίτητο στην επαφή με τον πολίτη από άλλες υπηρεσίες και φορείς του Δημοσίου (Τράπεζες, Ταμεία, κλπ.). - Την καθιέρωση ενός μόνον αριθμού που θα αντικαταστήσει τους αριθμούς ταυτότητας, φορολογικού μητρώου, Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) κλπ. Πέραν αυτών η επίτευξη των στόχων θα εξασφαλιστεί με την αναδιοργάνωση των φορολογικών υπηρεσιών, με την εφαρμογή μιας νέας φορολογικής νομοθεσίας που θα ενισχύσει σημαντικά την αποδοτικότητα του φορολογικού συστήματος. Η υιοθέτηση του νέου μοντέλου οργάνωσης και λειτουργίας της φορολογικής διοίκησης θα βοηθήσει να καταστούν αντικειμενικότερες, ορθολογικότερες και πιο αποτελεσματικές οι ελεγκτικές διαδικασίες. Οι αλλαγές θα πρέπει να συμβάλλουν στην υιοθέτηση ενός σύγχρονου πρότυπου μοντέλου οργάνωσης και λειτουργίας της φορολογικής διοίκησης, βάσει διεθνών προδιαγραφών, που θα λειτουργεί με σταθερούς κανόνες, μηχανογραφική στήριξη, αποκεντρωμένη οργάνωση, απλή και ενιαία ελεγκτική διαδικασία και διοίκηση, βάσει συμφωνημένων στόχων. Σε μία κρίσιμη, για την οικονομία μας, περίοδο η υιοθέτηση του νέου μοντέλου οργάνωσης και λειτουργίας της φορολογικής διοίκησης θα ενισχύει την υλοποίηση αναπτυξιακών και κοινωνικών στόχων.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιοικητική διάρθρωση της Α' ΔΟΥ Ηρακλείου.el
dc.titleAdministrative structure of the First tax office of Heraklion.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσελεντάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameTselentaki, Mariaen
heal.publicationDate2011-02-08T09:54:48Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5280
heal.abstractΣτην πτυχιακή εργασία μου θα εξετάσουμε τη διοικητική διάρθρωση και θα παρατηρήσουμε μια πολυπλοκότητα και ένα «κατακερματισμό» αρμοδιοτήτων με αποτέλεσμα μια «δαιδαλώδη» γραφειοκρατία που δημιουργεί προβλήματα αποτελεσματικότητας, τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους φορολογουμένους. Η γραφειοκρατία, η έλλειψη αποτελεσματικότητας, η ανεπάρκεια στελέχωσης από προσωπικό, η απουσία στρατηγικής δράσης, οι οργανωτικές επικαλύψεις, η σύγχυση αρμοδιοτήτων, η εκδήλωση -πολλές φορές- άσχημων συμπεριφορών, η μη φιλική αντιμετώπιση και ο υψηλός χρόνος διεκπεραίωσης των εργασιών αποτελούν, δυστυχώς, χρόνια προβλήματα. Σε αυτή τη διοικητική διάρθρωση των οικονομικών υπηρεσιών μια εκ βαθέων αναδιάρθρωση και ριζική μεταρρύθμιση είναι επιτακτική ανάγκη. Το σχέδιο για την αναδιοργάνωση και αναβάθμιση των οικονομικών υπηρεσιών θα μπορούσε να περιλαμβάνει την εφαρμογή μέτρων και διαδικασιών με στόχους: - Την απλοποίηση κάθε σχετικής γραφειοκρατίας. - Την πλήρη μηχανοργάνωση όλων των αντίστοιχων υπηρεσιών και διαδικασιών, ενταγμένη στο γενικότερο σχεδιασμό μηχανοργάνωσης της διοίκησης και τη δυνατότητα διασύνδεσής τους με τράπεζες, μεγάλους οργανισμούς, κλπ. - Τον προγραμματισμό και τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε μέσα σε ένα χρονικό ορίζοντα και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα να μην απαιτείται η μετάβαση του πολίτη στην Εφορία για τη διεκπεραίωση των φορολογικών του υποθέσεων παρά μόνο για ειδικούς ή έκτακτους λόγους, αλλά αυτή να γίνεται μέσω τηλεφώνου, τηλεομοιοτυπίας (fax), διαδικτύου, κλπ. - Την καθιέρωση υποχρέωσης για συλλογή κάθε δικαιολογητικού ή στοιχείου που είναι απαραίτητο στην επαφή με τον πολίτη από άλλες υπηρεσίες και φορείς του Δημοσίου (Τράπεζες, Ταμεία, κλπ.). - Την καθιέρωση ενός μόνον αριθμού που θα αντικαταστήσει τους αριθμούς ταυτότητας, φορολογικού μητρώου, Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) κλπ. Πέραν αυτών η επίτευξη των στόχων θα εξασφαλιστεί με την αναδιοργάνωση των φορολογικών υπηρεσιών, με την εφαρμογή μιας νέας φορολογικής νομοθεσίας που θα ενισχύσει σημαντικά την αποδοτικότητα του φορολογικού συστήματος. Η υιοθέτηση του νέου μοντέλου οργάνωσης και λειτουργίας της φορολογικής διοίκησης θα βοηθήσει να καταστούν αντικειμενικότερες, ορθολογικότερες και πιο αποτελεσματικές οι ελεγκτικές διαδικασίες. Οι αλλαγές θα πρέπει να συμβάλλουν στην υιοθέτηση ενός σύγχρονου πρότυπου μοντέλου οργάνωσης και λειτουργίας της φορολογικής διοίκησης, βάσει διεθνών προδιαγραφών, που θα λειτουργεί με σταθερούς κανόνες, μηχανογραφική στήριξη, αποκεντρωμένη οργάνωση, απλή και ενιαία ελεγκτική διαδικασία και διοίκηση, βάσει συμφωνημένων στόχων. Σε μία κρίσιμη, για την οικονομία μας, περίοδο η υιοθέτηση του νέου μοντέλου οργάνωσης και λειτουργίας της φορολογικής διοίκησης θα ενισχύει την υλοποίηση αναπτυξιακών και κοινωνικών στόχων.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιοικητική διάρθρωση της Α' ΔΟΥ Ηρακλείου.el
heal.titleAdministrative structure of the First tax office of Heraklion.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordΑ' ΔΟΥ Ηρακλείου, αναβάθμιση, διοικητική διάρθρωση, μηχανογράφησηel
heal.keywordfirst tax office of Heraklion, upgrading, administrative structure, computerizationen
heal.advisorNameΑρκουλάκη, Ευτυχίαel
heal.advisorNameArkoulaki, Eftychiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)