Εμφάνιση απλής εγγραφής

Human resources evaluation in Greek enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑρχοντάκη, Μαρίναel
dc.creatorArchontaki, Marinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:29Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:29Z
dc.date.issued2011-05-13T14:59:04Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5293
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατανόηση των διαδικασιών που σχετίζονται με την Αξιολόγηση του Ανθρώπινου Δυναμικού στις Ελληνικές Επιχειρήσεις. Η αξιολόγηση από μόνη της έχει έναν πολύ βασικό και ουσιαστικό στόχο: να βελτιώσει την απόδοση του εργαζομένου, ώστε να τον κάνει ακόμα καλύτερο και με αυτό τον τρόπο να τον ανταμείψει, είτε με μια αύξηση στο μισθό του, είτε με κάποια προαγωγή. Αποτελεί έναν ουσιαστικό τρόπο με τον οποίο μια εταιρεία μπορεί να διακρίνει τους ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να την αναπτύξουν και την κάνουν πιο ανταγωνιστική. Τα συστήματα αξιολόγησης της απόδοσης ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται πριν από πολλά χρόνια στις ΗΠΑ, κυρίως σε εργοστάσια όπου κάθε εβδομάδα ή μήνα βραβευόταν εκείνος ο υπάλληλος που σημείωνε τις υψηλότερες ποσότητες παραγωγής. Σήμερα λοιπόν, σε πολλές εταιρείες διενεργείται μία φορά το χρόνο η αξιολόγηση των υπαλλήλων της. Θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι η διαδικασία αυτή, αφορά όλα τα επίπεδα των εργαζομένων, από τα πιο χαμηλόβαθμα έως και τα πιο υψηλόβαθμα. Πρόκειται για μια συνάντηση, που λαμβάνει χώρα μεταξύ του υπαλλήλου ή στελέχους της εταιρείας και του αντίστοιχου προϊσταμένου. Πάνω σε ένα καλά δομημένο ερωτηματολόγιο στο οποίο αξιολογούνται διάφορες πτυχές της απόδοσης του εργαζομένου, πραγματοποιείται μια συζήτηση, όπου τα δύο μέρη αναπτύσσουν τις απόψεις τους και με βάση την αξιολόγηση του προϊσταμένου, στοχοθετούνται τα επόμενα βήματα του εργαζομένου. Ας μη ξεχνάμε άλλωστε ότι ο βασικότερος στόχος της αξιολόγησης είναι η βελτίωση της απόδοσης του υπαλλήλου.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
dc.titleHuman resources evaluation in Greek enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑρχοντάκη, Μαρίναel
heal.creatorNameArchontaki, Marinaen
heal.publicationDate2011-05-13T14:59:04Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5293
heal.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η κατανόηση των διαδικασιών που σχετίζονται με την Αξιολόγηση του Ανθρώπινου Δυναμικού στις Ελληνικές Επιχειρήσεις. Η αξιολόγηση από μόνη της έχει έναν πολύ βασικό και ουσιαστικό στόχο: να βελτιώσει την απόδοση του εργαζομένου, ώστε να τον κάνει ακόμα καλύτερο και με αυτό τον τρόπο να τον ανταμείψει, είτε με μια αύξηση στο μισθό του, είτε με κάποια προαγωγή. Αποτελεί έναν ουσιαστικό τρόπο με τον οποίο μια εταιρεία μπορεί να διακρίνει τους ανθρώπους οι οποίοι μπορούν να την αναπτύξουν και την κάνουν πιο ανταγωνιστική. Τα συστήματα αξιολόγησης της απόδοσης ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται πριν από πολλά χρόνια στις ΗΠΑ, κυρίως σε εργοστάσια όπου κάθε εβδομάδα ή μήνα βραβευόταν εκείνος ο υπάλληλος που σημείωνε τις υψηλότερες ποσότητες παραγωγής. Σήμερα λοιπόν, σε πολλές εταιρείες διενεργείται μία φορά το χρόνο η αξιολόγηση των υπαλλήλων της. Θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι η διαδικασία αυτή, αφορά όλα τα επίπεδα των εργαζομένων, από τα πιο χαμηλόβαθμα έως και τα πιο υψηλόβαθμα. Πρόκειται για μια συνάντηση, που λαμβάνει χώρα μεταξύ του υπαλλήλου ή στελέχους της εταιρείας και του αντίστοιχου προϊσταμένου. Πάνω σε ένα καλά δομημένο ερωτηματολόγιο στο οποίο αξιολογούνται διάφορες πτυχές της απόδοσης του εργαζομένου, πραγματοποιείται μια συζήτηση, όπου τα δύο μέρη αναπτύσσουν τις απόψεις τους και με βάση την αξιολόγηση του προϊσταμένου, στοχοθετούνται τα επόμενα βήματα του εργαζομένου. Ας μη ξεχνάμε άλλωστε ότι ο βασικότερος στόχος της αξιολόγησης είναι η βελτίωση της απόδοσης του υπαλλήλου.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
heal.titleHuman resources evaluation in Greek enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordανθρώπινο δυναμικό, αξιολόγηση, Ελλάδαel
heal.keywordmanpower, evaluation, Greeceen
heal.advisorNameΠαπαστεφανάκη, Σοφίαel
heal.advisorNamePapastefanaki, Sofiaen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)