Χαρακτηριστικά, διαδικασίες, όροι και συνήθεις πρακτικές του franchise στη χώρα μας. Μελέτη περίπτωσης "Γρηγόρης όμιλος εταιριών εστίασης".
Typically, procedures, terms and customary practices of the franchise in our country. Case study for "Grigoris food companies".
Abstract
Στη παρούσα εργασία θα ασχοληθούμε με τη παρουσίαση και ανάλυση των χαρακτηριστικών, διαδικασιών, όρων και πρακτικών του franchise στη χώρα μας, καθώς θα γίνει και μελέτη ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους μαζικής εστίασης που αναπτύσσεται με τη μέθοδο franchise. Το Franchising είναι μια μέθοδος marketing και συγχρόνως μια επιχειρηματική στρατηγική, η οποία δίδει τη δυνατότητα της δημιουργίας και της ανάπτυξης ενός εμπορικού δικτύου στους τομείς της διανομής προϊόντων και της παροχής υπηρεσιών. Στηρίζεται στη διαρκή συνεργασία μεταξύ δύο ανεξάρτητων νομικά και οικονομικά επιχειρήσεων, του Δότη και του Λήπτη και προϋποθέτει τόσο την παροχή άδειας χρήσης και εκμετάλλευσης δικαιωμάτων βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας αλλά και τεχνογνωσίας από το Δότη στο Λήπτη έναντι άμεσου ή έμμεσου οικονομικού ανταλλάγματος, όσο και την ένταξη και λειτουργία της επιχείρησης του Λήπτη κάτω από το σύστημα franchise που έχει δημιουργήσει ο Δότης με αντικειμενικό σκοπό τη δημιουργία κερδών και για τα δύο μέρη. Στη συγκεκριμένη εργασία θα γίνει μελέτη ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους μαζικής εστίασης στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί τη μέθοδο του Franchise και αυτός είναι ο «Γρηγόρης Μικρογεύματα – Coffeeright». Ο όμιλος ειδικεύεται στο κλάδο του snack – sandwich και έχει δραστηριοποιηθεί στη χώρα μας με τη μορφή οργανωμένων αλυσίδων από το 1975.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info