Εμφάνιση απλής εγγραφής

The study of consumer behavior as a marketing tool in small and medium enterprises in Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑναγνωστάκη, Ειρήνηel
dc.creatorAnagnostaki, Eirinien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:35Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:35Z
dc.date.issued2011-06-27T14:15:07Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5300
dc.description.abstractΚαταναλωτής ονομάζεται ο τελικός χρήστης αγαθών ή υπηρεσιών, ενώ ως Καταναλωτική Συμπεριφορά ορίζουμε τη μελέτη της διαδικασίας κατά την οποία άτομα επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν ή διαθέτουν αγαθά και υπηρεσίες για να ικανοποιήσουν διάφορες ανάγκες και επιθυμίες τους. Παράγοντες που επηρεάζουν την Καταναλωτική Συμπεριφορά είναι πολιτιστικοί, κοινωνικοί, δημογραφικοί και ψυχολογικοί. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, και ιδιαίτερα στην Κρήτη, είναι μικρομεσαίες. Παρόλο που δεν έχει δοθεί κάποιος σαφής ορισμός για τις ΜΜΕ, υπάρχουν κάποια ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποία τις ξεχωρίζουν από τις μεγάλες. Παράγοντες οι οποίοι παίζουν καθοριστικό ρόλο για την επιλογή καταστήματος από τη πλευρά των καταναλωτών είναι η τοποθεσία του καταστήματος, το εύρος και το βάθος συλλογής προϊόντων, η ποιότητα και οι τιμές, το προσωπικό, η προβολή και προώθηση των προϊόντων και η ατμόσφαιρα. Επιπρόσθετα, η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, δηλαδή του προϊόντος, η προσήλωση των καταναλωτών στη μάρκα και το κατάστημα και η ικανοποίηση / δυσαρέσκεια των πελατών αποτελούν σημαντικές παραμέτρους της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς τις οποίες πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι ΜΜΕ. Για τη βαθύτερη, όμως, κατανόηση αυτών των σχέσεων κρίθηκε αναγκαία η δημιουργία πρωτογενούς έρευνας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα: Οι μεσαίες επιχειρήσεις τείνουν να γνωρίζουν περισσότερο την έννοια της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς και να ασχολούνται με τη μελέτη και αξιοποίηση των αρχών της συγκριτικά με τις μικρότερες οι οποίες δε διαθέτουν τους απαραίτητους πόρους. Επίσης, οι περισσότερες ΜΜΕ στην Κρήτη δεν έχουν διεξάγει ποτέ στο παρελθόν, έστω και μία φορά, έρευνα για τη μελέτη της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς. Επιπρόσθετα, οι μεθοδολογίες που χρησιμοποιούν οι ΜΜΕ, οι οποίες αντιλαμβάνονται ορθά την έννοια της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, δε μπορούμε να πούμε ότι θεωρούνται αποδεκτές από το διεθνή πρότυπα έρευνας και μελέτης της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, αφού παρόλο που απάντησαν ότι γνωρίζουν τις αρχές της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, στην πράξη είτε δεν τις εφαρμόζουν καθόλου είτε δεν τις εφαρμόζουν ορθά.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς ως εργαλείο του μάρκετινγκ απο τις ΜΜΕ της Κρήτης.el
dc.titleThe study of consumer behavior as a marketing tool in small and medium enterprises in Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑναγνωστάκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameAnagnostaki, Eirinien
heal.publicationDate2011-06-27T14:15:07Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5300
heal.abstractΚαταναλωτής ονομάζεται ο τελικός χρήστης αγαθών ή υπηρεσιών, ενώ ως Καταναλωτική Συμπεριφορά ορίζουμε τη μελέτη της διαδικασίας κατά την οποία άτομα επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν ή διαθέτουν αγαθά και υπηρεσίες για να ικανοποιήσουν διάφορες ανάγκες και επιθυμίες τους. Παράγοντες που επηρεάζουν την Καταναλωτική Συμπεριφορά είναι πολιτιστικοί, κοινωνικοί, δημογραφικοί και ψυχολογικοί. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα, και ιδιαίτερα στην Κρήτη, είναι μικρομεσαίες. Παρόλο που δεν έχει δοθεί κάποιος σαφής ορισμός για τις ΜΜΕ, υπάρχουν κάποια ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποία τις ξεχωρίζουν από τις μεγάλες. Παράγοντες οι οποίοι παίζουν καθοριστικό ρόλο για την επιλογή καταστήματος από τη πλευρά των καταναλωτών είναι η τοποθεσία του καταστήματος, το εύρος και το βάθος συλλογής προϊόντων, η ποιότητα και οι τιμές, το προσωπικό, η προβολή και προώθηση των προϊόντων και η ατμόσφαιρα. Επιπρόσθετα, η αναγνωρισιμότητα της μάρκας, δηλαδή του προϊόντος, η προσήλωση των καταναλωτών στη μάρκα και το κατάστημα και η ικανοποίηση / δυσαρέσκεια των πελατών αποτελούν σημαντικές παραμέτρους της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς τις οποίες πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι ΜΜΕ. Για τη βαθύτερη, όμως, κατανόηση αυτών των σχέσεων κρίθηκε αναγκαία η δημιουργία πρωτογενούς έρευνας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων καταλήξαμε στα εξής συμπεράσματα: Οι μεσαίες επιχειρήσεις τείνουν να γνωρίζουν περισσότερο την έννοια της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς και να ασχολούνται με τη μελέτη και αξιοποίηση των αρχών της συγκριτικά με τις μικρότερες οι οποίες δε διαθέτουν τους απαραίτητους πόρους. Επίσης, οι περισσότερες ΜΜΕ στην Κρήτη δεν έχουν διεξάγει ποτέ στο παρελθόν, έστω και μία φορά, έρευνα για τη μελέτη της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς. Επιπρόσθετα, οι μεθοδολογίες που χρησιμοποιούν οι ΜΜΕ, οι οποίες αντιλαμβάνονται ορθά την έννοια της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, δε μπορούμε να πούμε ότι θεωρούνται αποδεκτές από το διεθνή πρότυπα έρευνας και μελέτης της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, αφού παρόλο που απάντησαν ότι γνωρίζουν τις αρχές της Καταναλωτικής Συμπεριφοράς, στην πράξη είτε δεν τις εφαρμόζουν καθόλου είτε δεν τις εφαρμόζουν ορθά.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς ως εργαλείο του μάρκετινγκ απο τις ΜΜΕ της Κρήτης.el
heal.titleThe study of consumer behavior as a marketing tool in small and medium enterprises in Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, μάρκετινγκ, Κρήτηel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, marketingk, Creteen
heal.advisorNameΚουτεντάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKoutentakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)