Μάρκετινγκ σχέσεων και διαχείρηση σχέσεων με τους πελάτες (crm), ως μια εναλλακτική άποψη του μαρκετινγκ.
Relations marketing and customer relation as alternative forms of marketing.
Ημερομηνία
2008-05-09Συγγραφέας
Καζάκου, Μαλαματένια
Kazakou, Malamatenia
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το μάρκετινγκ σχέσεων, βασίζεται στη διαχείρηση σχέσεων μεταξύ της επιχείρησης, των πελατών και των προμηθευτών της. Στις επόμενες σελίδες θα αναφερθούμε σε αυτή τη σχέση μεταξύ επιχείρησης και πελατών. Θα αναπτύξουμε τη μετάβαση από το παραδοσιακό μάρκετινγκ στο μάρκετινγκ σχέσεων, ποιες είναι οι λειτουργίες της και πως μπορεί να ενσωματωθεί και να υλοποιηθεί αυτή η επιχειρησιακή στρατηγική μέσα στην επιχείρηση επιτυχώς
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες