Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-business.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔημητρόπουλος, Θαρρενόςel
dc.creatorΖηρδέλης, Ευάγγελοςel
dc.creatorDimitropoulos, Tharrenosen
dc.creatorZirdelis, Evangelosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:34:45Z
dc.date.available2016-03-15T16:34:45Z
dc.date.issued2008-2-28T16:36:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5320
dc.description.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται το ηλεκτρονικό επιχειρήν ως μια νέα μορφή επιχειρηματικής συναλλαγής και επικοινωνίας που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα. Σε πρώτη φάση παρουσιάζονται κάποιοι βασικοί όροι ώστε να γίνει κατανοητή η διαφορά μεταξύ του e-business και του e-commerce. Παρατίθονται εν συντομία τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου έναντι του συμβατικού τρόπου συναλλαγών αλλά και τα προβλήματα που θα κληθούν να αντιμετωπίσουνε οι νέοι επιχειρηματίες του χώρου. Εν συνεχεία, αφού περιγραφούνε τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου : Β2C (Business to Customer), B2B (Business to Business), B2G (Business to Government), γίνεται μία διεξοδική αναφορά στο όραμα της ηλεκτρονικής πολιτείας και τις νέες υπηρεσίες στις οποίες ο πολίτης έχει πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο. Μετά την παρουσίαση των πεδίων εφαρμογής του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύονται οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λειτουργίες και διαδικασίες εντός της επιχείρησης, και τις αλλαγές που θα επιφέρει στην αλυσίδα αξιών του εμπορίου. Έπειτα περιγράφεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της εξέλιξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς επίσης τα βασικά χαρακτηριστικά για τη δημιουργία ενός πετυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και οι τρόποι κατασκευής του. Ένα μεγάλο τμήμα της εργασίας ασχολείται με την διαδικασία δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα ανάπτυξης επιχειρηματικής στρατηγικής που θα ακολουθήσει η εταιρία στο Διαδίκτυο και παρουσιάζονται οι πληροφορίες και οι επιχειρηματικές δραστηριότητες που πρέπει να περιλαμβάνει ένα επιχειρηματικό πλάνο. Τέλος, παραθέτεται μια περιεκτική αλλά σημαντική αναφορά στα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών, παρουσιάζοντας τους ποιο σύγχρονους τρόπους πιστοποίησης και κρυπτογράφησης. Η εργασία ολοκληρώνεται με μία αναφορά στις λειτουργίες των Έμπιστων τρίτων οντοτήτων ,η ύπαρξη των οποίων θεωρείται απαραίτητη για την εξασφάλιση της εμπιστευτικότητας και αυθεντικότητας των συναλλαγών.el
dc.description.abstractIn the present final work is examined e-business as a new form of enterprising transaction and communication that becomes with electronic means. In first phase are presented certain basic terms so that becomes comprehensible the difference between the e-business and e-commerce. Is collocating en brevity the advantages of electronic trade against the conventional way of transactions but also the problems that they will be called to face the new businessmen of space. En continuity, are described the types of electronic trade: B2C (Business Customer), B2B (Business Business), B2G (Business Government), becomes a extensive report in the vision of electronic state and the new services in which the citizen has access 24 hours the 24wro. Afterwards the presentation of fields of application of electronic trade, are analyzed the effects of electronic trade in the operations and processes inside the enterprise, and the changes that will involve in the value chain of trade. Then is described a short historical retrospection of development of electronic shops, also the basic characteristics for the creation of a successful electronic shop but also his ways of manufacture. A big department of work deals with the process of creation of electronic shop. Is underlined the necessity of formulation of business strategy, that will follow the company in the Internet and are presented the information and the enterprising activities that should it includes a business plan. Finally, is collocated a comprehensive but important report in the systems of electronic payments, presenting current ways of certification and encryption. The work is completed with a report in the operations of the Trust third parties, the existence of which is considered essential for the guarantee of confidentiality and authenticity of transactions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗλεκτρονικό επιχειρήν.el
dc.titleE-business.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔημητρόπουλος, Θαρρενόςel
heal.creatorNameΖηρδέλης, Ευάγγελοςel
heal.creatorNameDimitropoulos, Tharrenosen
heal.creatorNameZirdelis, Evangelosen
heal.publicationDate2008-2-28T16:36:52Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5320
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζεται το ηλεκτρονικό επιχειρήν ως μια νέα μορφή επιχειρηματικής συναλλαγής και επικοινωνίας που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα. Σε πρώτη φάση παρουσιάζονται κάποιοι βασικοί όροι ώστε να γίνει κατανοητή η διαφορά μεταξύ του e-business και του e-commerce. Παρατίθονται εν συντομία τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου έναντι του συμβατικού τρόπου συναλλαγών αλλά και τα προβλήματα που θα κληθούν να αντιμετωπίσουνε οι νέοι επιχειρηματίες του χώρου. Εν συνεχεία, αφού περιγραφούνε τα είδη του ηλεκτρονικού εμπορίου : Β2C (Business to Customer), B2B (Business to Business), B2G (Business to Government), γίνεται μία διεξοδική αναφορά στο όραμα της ηλεκτρονικής πολιτείας και τις νέες υπηρεσίες στις οποίες ο πολίτης έχει πρόσβαση 24 ώρες το 24ωρο. Μετά την παρουσίαση των πεδίων εφαρμογής του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύονται οι επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στις λειτουργίες και διαδικασίες εντός της επιχείρησης, και τις αλλαγές που θα επιφέρει στην αλυσίδα αξιών του εμπορίου. Έπειτα περιγράφεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή της εξέλιξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς επίσης τα βασικά χαρακτηριστικά για τη δημιουργία ενός πετυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και οι τρόποι κατασκευής του. Ένα μεγάλο τμήμα της εργασίας ασχολείται με την διαδικασία δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα ανάπτυξης επιχειρηματικής στρατηγικής που θα ακολουθήσει η εταιρία στο Διαδίκτυο και παρουσιάζονται οι πληροφορίες και οι επιχειρηματικές δραστηριότητες που πρέπει να περιλαμβάνει ένα επιχειρηματικό πλάνο. Τέλος, παραθέτεται μια περιεκτική αλλά σημαντική αναφορά στα συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών, παρουσιάζοντας τους ποιο σύγχρονους τρόπους πιστοποίησης και κρυπτογράφησης. Η εργασία ολοκληρώνεται με μία αναφορά στις λειτουργίες των Έμπιστων τρίτων οντοτήτων ,η ύπαρξη των οποίων θεωρείται απαραίτητη για την εξασφάλιση της εμπιστευτικότητας και αυθεντικότητας των συναλλαγών.el
heal.abstractIn the present final work is examined e-business as a new form of enterprising transaction and communication that becomes with electronic means. In first phase are presented certain basic terms so that becomes comprehensible the difference between the e-business and e-commerce. Is collocating en brevity the advantages of electronic trade against the conventional way of transactions but also the problems that they will be called to face the new businessmen of space. En continuity, are described the types of electronic trade: B2C (Business Customer), B2B (Business Business), B2G (Business Government), becomes a extensive report in the vision of electronic state and the new services in which the citizen has access 24 hours the 24wro. Afterwards the presentation of fields of application of electronic trade, are analyzed the effects of electronic trade in the operations and processes inside the enterprise, and the changes that will involve in the value chain of trade. Then is described a short historical retrospection of development of electronic shops, also the basic characteristics for the creation of a successful electronic shop but also his ways of manufacture. A big department of work deals with the process of creation of electronic shop. Is underlined the necessity of formulation of business strategy, that will follow the company in the Internet and are presented the information and the enterprising activities that should it includes a business plan. Finally, is collocated a comprehensive but important report in the systems of electronic payments, presenting current ways of certification and encryption. The work is completed with a report in the operations of the Trust third parties, the existence of which is considered essential for the guarantee of confidentiality and authenticity of transactions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗλεκτρονικό επιχειρήν.el
heal.titleE-business.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονική διακυβέρνηση, ηλεκτρονική υπηρεσίαel
heal.keyworde-government, electronic serviceen
heal.advisorNameΒάρδας, Ιωάννηςel
heal.advisorNameVardiampasis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)