Τα πληροφοριακά συστήματα διοίκησης στον τραπεζικό κλάδο.
The informative systems of administration in the banking sector.
Ημερομηνία
2008-2-28TΣυγγραφέας
Μπογιαντζής, Δημήτριος
Mpogiantzis, Dimitrios
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το e-banking αντιπροσωπεύει ένα νέο εναλλακτικό κανάλι συναλλαγών, που προσφέρεται από τις τράπεζες στους πελάτες, σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους. Για τους πελάτες που έχουν πρόσβαση στο internet, το e-banking παρέχει ασύγκριτη ευκολία, ταχύτητα και ασφάλεια στις συναλλαγές τους, είναι διαθέσιμο σε 24ωρη βάση και προσβάσιμο από οποιαδήποτε μέρος του κόσμού. Ο πελάτης έχει στη διάθεσή του ένα ευέλικτο μέσο συναλλαγών, οι οποίες συνήθως παρέχονται και με μειωμένο κόστος. Επίσης το e-banking αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για μια τράπεζα, ώστε να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, ικανοποιώντας τους πελάτες της αυξάνοντας τα ποσοστά διατήρησης και την πίστη τους. Μια άλλη σημαντική υπηρεσία του e-banking είναι το mobile banking που επιτρέπει τη διαχείριση τραπεζικών λογαριασμών από το κινητό τηλέφωνο. Με την συγκεκριμένη υπηρεσία μπορούν να πραγματοποιηθούν τραπεζικές αλλά και χρηματιστηριακές συναλλαγές μέσω κινητού τηλεφώνου όπου και αν βρίσκεται ο πελάτης. Όλες οι συναλλαγές γίνονται μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS). Η ασφάλεια των συναλλαγών μέσω της υπηρεσίας m-banking εξασφαλίζεται χάρη στα συστήματα ασφαλείας και κρυπτογράφησης που χρησιμοποιούνται από τον τηλεπικοινωνιακό οργανισμό κινητής τηλεφωνίας που έχει επιλέξει ο χρήστης. Αν οι ελληνικές τράπεζες δεν εκσυγχρονιστούν γρήγορα, θα αντιμετωπίσουν πολλά προβλήματα και δεν θα μπορέσουν να επιβιώσουν στο σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς. Up to today the banking transactions meant for most from us waiting in queues, testiness and lack of time. Beyond this however a new way of conduct of banking transactions promises it changes the picture. This is e-banking.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες