Εμφάνιση απλής εγγραφής

Techniques of promotion for banking products. Case study (National Bank).

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΘεοδώρου, Παναγιώταel
dc.creatorTheodorou, Panagiotaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:35:04Z
dc.date.available2016-03-15T16:35:04Z
dc.date.issued2013-10-18T09:36:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5375
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει γίνει με σκοπό τόσο την αποτύπωση των σύγχρονων αρχών προώθησης τραπεζικών προϊόντων όσο και για την εκτενή και λεπτομερή ανάλυση του προιοντικού χαρτοφυλακίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ( Ε.Τ.Ε) καθώς και των μεθόδων προώθησης των προϊόντων αυτών. Η μελέτη ξεκινά από την ανάλυση των βασικών αρχών Μάρκετινγκ και τη διαδικασία διαχωρισμού των συναφών διαδικασιών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Έπειτα η μελέτη εξειδικεύει σταδιακά καταλήγοντας στις βασικές δομές του τραπεζικού μάρκετινγκ καθώς και στην ποιοτική ανάλυση του τραπεζικού μείγματος καθώς και του μείγματος προώθησής του. Σε επόμενη ενότητα γίνεται η ανάλυση του επικοινωνιακού προφίλ που κατά κόρων χρησιμοποιείται από τις τράπεζες . Στην δεύτερη ενότητα της πτυχιακής μελέτης, αναφέρω την ποσοτική και ποιοτική ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης της Ε.Τ.Ε.. Στην τελευταία ενότητα διαμορφώνεται το συμπέρασμα της εργασίας ,το μάρκετινγκ είναι το εργαλείο που θα δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ της τράπεζας και του καταναλωτή.el
dc.description.abstractThe present graduation study has been created with the purpose to make the imprinting of the modern principals of promoting banking products as well as the extensive and detailed analysis of the product portfolio of the National Bank of Greece and the methods of promoting these products. The study begins with the analysis of basic Marketing principals and the procedure of segregation of similar procedures of products and services. Afterwards the study gradually becomes more specified, concluding in the basic structures of Banking Marketing as well as the quality analysis of the Banking mixture and the mixture of promoting it. In a following chapter I give the analysis of the communication profile that banks use the most. In the second part of this graduation study I set out the quantitative and quality analysis of the case study of the National Bank of Greece. In the last part we have the formation of the conclusion of the study, which is that Marketing is the tool which will create a relation of trust between the bank and the consumer.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης (Εθνική Τράπεζα).el
dc.titleTechniques of promotion for banking products. Case study (National Bank).en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΘεοδώρου, Παναγιώταel
heal.creatorNameTheodorou, Panagiotaen
heal.publicationDate2013-10-18T09:36:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5375
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει γίνει με σκοπό τόσο την αποτύπωση των σύγχρονων αρχών προώθησης τραπεζικών προϊόντων όσο και για την εκτενή και λεπτομερή ανάλυση του προιοντικού χαρτοφυλακίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ( Ε.Τ.Ε) καθώς και των μεθόδων προώθησης των προϊόντων αυτών. Η μελέτη ξεκινά από την ανάλυση των βασικών αρχών Μάρκετινγκ και τη διαδικασία διαχωρισμού των συναφών διαδικασιών για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Έπειτα η μελέτη εξειδικεύει σταδιακά καταλήγοντας στις βασικές δομές του τραπεζικού μάρκετινγκ καθώς και στην ποιοτική ανάλυση του τραπεζικού μείγματος καθώς και του μείγματος προώθησής του. Σε επόμενη ενότητα γίνεται η ανάλυση του επικοινωνιακού προφίλ που κατά κόρων χρησιμοποιείται από τις τράπεζες . Στην δεύτερη ενότητα της πτυχιακής μελέτης, αναφέρω την ποσοτική και ποιοτική ανάλυση της περιπτωσιολογικής μελέτης της Ε.Τ.Ε.. Στην τελευταία ενότητα διαμορφώνεται το συμπέρασμα της εργασίας ,το μάρκετινγκ είναι το εργαλείο που θα δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης μεταξύ της τράπεζας και του καταναλωτή.el
heal.abstractThe present graduation study has been created with the purpose to make the imprinting of the modern principals of promoting banking products as well as the extensive and detailed analysis of the product portfolio of the National Bank of Greece and the methods of promoting these products. The study begins with the analysis of basic Marketing principals and the procedure of segregation of similar procedures of products and services. Afterwards the study gradually becomes more specified, concluding in the basic structures of Banking Marketing as well as the quality analysis of the Banking mixture and the mixture of promoting it. In a following chapter I give the analysis of the communication profile that banks use the most. In the second part of this graduation study I set out the quantitative and quality analysis of the case study of the National Bank of Greece. In the last part we have the formation of the conclusion of the study, which is that Marketing is the tool which will create a relation of trust between the bank and the consumer.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης (Εθνική Τράπεζα).el
heal.titleTechniques of promotion for banking products. Case study (National Bank).en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμάρκετινγκ, τραπεζικό προϊόν, τραπεζικό μάρκετινγ, τραπεζικό σύστημαel
heal.keywordmarketing, banking product, banking marketing, banking systemen
heal.advisorNameΜακρυγιωργάκης, Μάριοςel
heal.advisorNameMakrygiorgakis, Mariosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)