Εμφάνιση απλής εγγραφής

Factors of acceptance and dissemination of electronic transactions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔραμητινού, Αντωνίαel
dc.creatorDramitinou, Antoniaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:35:50Z
dc.date.available2016-03-15T16:35:50Z
dc.date.issued2013-08-07T14:53:35Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5411
dc.description.abstractΗ εργασία διερευνά τους όρους αποδοχής και διάδοσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών από το καταναλωτικό κοινό. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν ένα καταλυτικό σύγχρονο πεδίο επικοινωνίας και ανταλλαγής ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στο καταναλωτικό κοινό. Η έρευνα χρησιμοποιεί δεδομένα από μια πρωτογενή έρευνα που αναπτύχθηκε με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου κλειστού τύπου. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές διευκολύνουν τους καταναλωτές περισσότερο στη μείωση του χρόνου, παρά στη μείωση του κόστους. ΟΙ ηλεκτρονικές συναλλαγές λαμβάνουν χώρα με αρκετά όμοια κριτήρια με τις συμβατικές συναλλαγές και ιδιαίτερα με την έρευνα για τους όρους προώθησης και διανομής του προϊόντος και για τη μελέτη των χαρακτηριστικών τους. Διαφορές μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρονικών συναλλαγών υπάρχουν στο επίπεδο ασφάλειας που παρέχουν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, εύρημα που πλήττει την καταναλωτική εμπιστοσύνη απέναντι τους. Επίσης δεν βρέθηκε στατιστικά σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές και στα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μελών του δείγματος. Οι προτάσεις για βελτίωση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, εδράζονται στην ενίσχυση του θεσμικού πλαισίου και της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.el
dc.description.abstractThis thesis tries to investigate the basic options of acceptance and diffusion of e-transactions by consumers. Electronic transactions are a crucial field of communication and exchange between firms and consumers. Research uses data that were derived by a primary research throughout the use of a closed-type questionnaire. According to the results electronic transactions facilitate the consumers rather in time reduction than in cost reduction. Electronic transactions are developed by the use of relatively same criteria to the conventional transactions and particularly with promotion and distribution of the product and research about their very characteristics. Nevertheless there are differences among conventional and electronic transactions in security terms. In contrast no significant correlation was found among electronic transactions and demographic characteristics of the sample. Therefore policy implications should focus on the enhancement of institutional framework in order to reinforce the security of electronic transactions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΠαράγοντες αποδοχής και διάδοσης ηλεκτρονικών συναλλαγών.el
dc.titleFactors of acceptance and dissemination of electronic transactions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔραμητινού, Αντωνίαel
heal.creatorNameDramitinou, Antoniaen
heal.publicationDate2013-08-07T14:53:35Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5411
heal.abstractΗ εργασία διερευνά τους όρους αποδοχής και διάδοσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών από το καταναλωτικό κοινό. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν ένα καταλυτικό σύγχρονο πεδίο επικοινωνίας και ανταλλαγής ανάμεσα στις επιχειρήσεις και στο καταναλωτικό κοινό. Η έρευνα χρησιμοποιεί δεδομένα από μια πρωτογενή έρευνα που αναπτύχθηκε με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου κλειστού τύπου. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές διευκολύνουν τους καταναλωτές περισσότερο στη μείωση του χρόνου, παρά στη μείωση του κόστους. ΟΙ ηλεκτρονικές συναλλαγές λαμβάνουν χώρα με αρκετά όμοια κριτήρια με τις συμβατικές συναλλαγές και ιδιαίτερα με την έρευνα για τους όρους προώθησης και διανομής του προϊόντος και για τη μελέτη των χαρακτηριστικών τους. Διαφορές μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρονικών συναλλαγών υπάρχουν στο επίπεδο ασφάλειας που παρέχουν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, εύρημα που πλήττει την καταναλωτική εμπιστοσύνη απέναντι τους. Επίσης δεν βρέθηκε στατιστικά σημαντική συσχέτιση ανάμεσα στις ηλεκτρονικές συναλλαγές και στα δημογραφικά χαρακτηριστικά των μελών του δείγματος. Οι προτάσεις για βελτίωση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, εδράζονται στην ενίσχυση του θεσμικού πλαισίου και της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών.el
heal.abstractThis thesis tries to investigate the basic options of acceptance and diffusion of e-transactions by consumers. Electronic transactions are a crucial field of communication and exchange between firms and consumers. Research uses data that were derived by a primary research throughout the use of a closed-type questionnaire. According to the results electronic transactions facilitate the consumers rather in time reduction than in cost reduction. Electronic transactions are developed by the use of relatively same criteria to the conventional transactions and particularly with promotion and distribution of the product and research about their very characteristics. Nevertheless there are differences among conventional and electronic transactions in security terms. In contrast no significant correlation was found among electronic transactions and demographic characteristics of the sample. Therefore policy implications should focus on the enhancement of institutional framework in order to reinforce the security of electronic transactions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠαράγοντες αποδοχής και διάδοσης ηλεκτρονικών συναλλαγών.el
heal.titleFactors of acceptance and dissemination of electronic transactions.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονική συναλλαγή, ερωτηματολόγιο, έρευναel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, electronic transaction, questionnaire, researchen
heal.advisorNameΜελάς, Χρήστοςel
heal.advisorNameMelas, Christosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)