Από το παραδοσιακό management στην διοίκηση ολικής ποιότητας.
From traditional management to total quality management.
Abstract
Βασικό θέμα της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της μετάβασης από το παραδοσιακό management στην Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Η εργασία χωρίζεται σε τρία κεφάλαια. Στο πρώτο μέρος γίνεται λόγος για το τι είναι management και τις βασικές λειτουργίες του με στόχο να εισάγει τον αναγνώστη στο θεματικό πεδίο της διοίκησης. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι διαφορές που υπάρχουν μεταξύ ενός manager και ενός leader σε μία επιχείρηση καθώς επίσης αναφέρεται ποιο πρέπει να είναι το έργο και οι δεξιότητες ενός σωστού manager. Στο τέλος αυτού του κεφαλαίου, γίνεται και μία ιστορική αναδρομή του management. Έπειτα, στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η φιλοσοφία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Συγκεκριμένα, αφού οριστεί η έννοια της ποιότητας, στην συνέχεια, προσδιορίζεται το τι είναι η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας καθώς επίσης παρουσιάζονται οι βασικές διαφορές με το παραδοσιακό management. Επιπλέον, γίνεται λόγος για τις βασικές αρχές της, τις μεθόδους μέτρησης της ποιότητας καθώς επίσης και για την πιστοποίηση αυτής μέσω ISO. Και σε αυτήν την θεματική ενότητα, βέβαια, γίνεται μία ιστορική αναδρομή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Τέλος, στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας, αναφέρονται συνοπτικά ενδεικτικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει την σημερινή εποχή τόσο το management όσο και η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας. Main theme of this work is to study the transition from traditional management in Total Quality Management. The paper is divided into three chapters. The first part talks about what is management and its basic functions in order to introduce the reader to the theme of the administration. Additionally, we present the differences between a manager and a leader in a company as well as we mention what should be the work and skills of a proper manager. At the end of this chapter, we do a flashback of management. In the second chapter, we analyze the philosophy of Total Quality Management. Specifically, at first, we define quality and, then, we determine what Total Quality Management is and also compare it with traditional management. In addition, we refer the fundamentals of Total Quality Management, methods for measuring quality and its certification via ISO. And in this chapter, of course, we do a flashback of Total Quality Management. Finally, the last chapter of this work, we report the challenges facing today management and Total Quality Management.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info