Show simple item record

Establishment and operation of a contemporary tourist agency.

Dublin Core metadata

dc.creatorΠαπαδογιάννη, Ιωάνναel
dc.creatorPapadogianni, Ioannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:36:38Z
dc.date.available2016-03-15T16:36:38Z
dc.date.issued2009-02-09T12:28:58Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5449
dc.description.abstractΣε μια εποχή όπου όλοι μιλούν για την ανάγκη ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και εξαγγέλλονται συχνά προγράμματα που θεωρείται ότι συμβάλλουν στην κατεύθυνση αυτή, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν ενδιαφέρουσες ιδέες στο μυαλό τους για να δημιουργήσουν μια επιχειρηματική δραστηριότητα, αλλά δεν ξέρουν ούτε από πού πρέπει να ξεκινήσουν τις διαδικασίες για να υλοποιήσουν τις ιδέες τους, αλλά ούτε και ποιος ειδικός θα μπορούσε να τους συμβουλεύσει, αν όντως αυτές είναι εφικτές και βιώσιμες. Επίσης δεν γνωρίζουν πού και πώς μπορούν να βρουν τα κεφάλαια της επένδυσης, ή αν μπορούν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση. Ο κυκεώνας της γραφειοκρατίας μπερδεύει τους περισσότερους, ο xρoνoς που απαιτείται για να γίνουν όλες οι διαδικασίες, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι πολύ μακρύς και οι ιδέες καμιά φορά ξεθυμαίνουν προτού καν αρχίσουν να παίρνουν σάρκα και οστά. Είναι αλήθεια ότι με τη χρήση του διαδιχτύου αυτές οι απορίες μπορεί να λυθούν συντομότερα από ότι παλαιότερα. Ωστόσο, και πάλι οι πηγές ενημέρωσης παραμένουν πολλές και περίπλοκες και για πολλούς - ιδιαίτερα όσους δεν ζουν στην πρωτεύουσα, αλλά στην επαρχία - δυσπρόσιτες. Το ίδιο συμβαίνει και με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα αρκετοί να αναγκάζονται να απευθυνθούν σε ιδιωτικές εταιρείες που μπορούν να τους συμβουλεύσουν, να «τρέξουν» τις διαδικασίες που απαιτούνται και να βοηθήσουν στη συλλογή και κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών, φυσικά με το αζημίωτο.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΊδρυση, οργάνωση και λειτουργία ενός σύγχρονου τουριστικού πρακτορείου.el
dc.titleEstablishment and operation of a contemporary tourist agency.en

healMeta

heal.creatorNameΠαπαδογιάννη, Ιωάνναel
heal.creatorNamePapadogianni, Ioannaen
heal.publicationDate2009-02-09T12:28:58Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5449
heal.abstractΣε μια εποχή όπου όλοι μιλούν για την ανάγκη ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και εξαγγέλλονται συχνά προγράμματα που θεωρείται ότι συμβάλλουν στην κατεύθυνση αυτή, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που έχουν ενδιαφέρουσες ιδέες στο μυαλό τους για να δημιουργήσουν μια επιχειρηματική δραστηριότητα, αλλά δεν ξέρουν ούτε από πού πρέπει να ξεκινήσουν τις διαδικασίες για να υλοποιήσουν τις ιδέες τους, αλλά ούτε και ποιος ειδικός θα μπορούσε να τους συμβουλεύσει, αν όντως αυτές είναι εφικτές και βιώσιμες. Επίσης δεν γνωρίζουν πού και πώς μπορούν να βρουν τα κεφάλαια της επένδυσης, ή αν μπορούν να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση. Ο κυκεώνας της γραφειοκρατίας μπερδεύει τους περισσότερους, ο xρoνoς που απαιτείται για να γίνουν όλες οι διαδικασίες, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι πολύ μακρύς και οι ιδέες καμιά φορά ξεθυμαίνουν προτού καν αρχίσουν να παίρνουν σάρκα και οστά. Είναι αλήθεια ότι με τη χρήση του διαδιχτύου αυτές οι απορίες μπορεί να λυθούν συντομότερα από ότι παλαιότερα. Ωστόσο, και πάλι οι πηγές ενημέρωσης παραμένουν πολλές και περίπλοκες και για πολλούς - ιδιαίτερα όσους δεν ζουν στην πρωτεύουσα, αλλά στην επαρχία - δυσπρόσιτες. Το ίδιο συμβαίνει και με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα αρκετοί να αναγκάζονται να απευθυνθούν σε ιδιωτικές εταιρείες που μπορούν να τους συμβουλεύσουν, να «τρέξουν» τις διαδικασίες που απαιτούνται και να βοηθήσουν στη συλλογή και κατάθεση των απαραίτητων δικαιολογητικών, φυσικά με το αζημίωτο.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΊδρυση, οργάνωση και λειτουργία ενός σύγχρονου τουριστικού πρακτορείου.el
heal.titleEstablishment and operation of a contemporary tourist agency.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό πρακτορείο, μάρκετινγκel
heal.keywordtourist agency, marketingen
heal.advisorNameΚομποράκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKomporakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)