Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluating advertising messages.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒασσάκη, Παρασκευήel
dc.creatorVassaki, Paraskevien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:36:58Z
dc.date.available2016-03-15T16:36:58Z
dc.date.issued2009-01-22T10:39:47Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5475
dc.description.abstractΑυτή η Πτυχιακή Εργασία λειτουργεί ως εισαγωγή στον κόσμο της Αξιολόγησης των διαφημιστικών μηνυμάτων καθώς επιχειρεί να αναλύσει το κείμενο, την εικόνα , τα χρώματα και άλλα χαρακτηριστικά της διαφήμισης που συμβάλουν στην προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Για το λόγο αυτό αξιολογούνται και δύο διαφημιστικά spot και συγκεκριμένα τα προϊόντα «ΕνΕλλάδι» της Creta Farm και «Πάριζα» της Yfantis. Σκοπός της Πτυχιακής Εργασίας είναι αρχικά να ερμηνευτούν κάποιες έννοιες που έχουν σχέση με τη διαφήμιση όπως: Τι είναι Διαφήμιση; Ποιοι οι στόχοι της; Ποια είναι τα διαφημιστικά μέσα που χρησιμοποιεί; Τι είναι χιουμοριστική διαφήμιση; Πως επηρεάζουν τα χρώματα, η μουσική, η εικόνα, η γλώσσα και το σενάριο στην δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφήμισης; Αυτές είναι κάποιες από τις έννοιες που θα αναλυθούν. Στη συνέχεια θα αξιολογηθούν δυο διαφημίσεις και συγκεκριμένα των εταιρειών Creta Farm και Yfantis. Η αξιολόγηση των δυο αυτών διαφημίσεων έχει σαν στόχο να προσεγγιστεί το θέμα καλύτερα και σε πρακτικό επίπεδο δηλαδή να αξιολογηθούν τα επιμέρους στοιχειά των διαφημίσεων και να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτές οι δυο διαφημίσεις κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους που έχουν θέσει.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑξιολόγηση διαφημιστικών μηνυμάτων.el
dc.titleEvaluating advertising messages.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒασσάκη, Παρασκευήel
heal.creatorNameVassaki, Paraskevien
heal.publicationDate2009-01-22T10:39:47Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5475
heal.abstractΑυτή η Πτυχιακή Εργασία λειτουργεί ως εισαγωγή στον κόσμο της Αξιολόγησης των διαφημιστικών μηνυμάτων καθώς επιχειρεί να αναλύσει το κείμενο, την εικόνα , τα χρώματα και άλλα χαρακτηριστικά της διαφήμισης που συμβάλουν στην προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Για το λόγο αυτό αξιολογούνται και δύο διαφημιστικά spot και συγκεκριμένα τα προϊόντα «ΕνΕλλάδι» της Creta Farm και «Πάριζα» της Yfantis. Σκοπός της Πτυχιακής Εργασίας είναι αρχικά να ερμηνευτούν κάποιες έννοιες που έχουν σχέση με τη διαφήμιση όπως: Τι είναι Διαφήμιση; Ποιοι οι στόχοι της; Ποια είναι τα διαφημιστικά μέσα που χρησιμοποιεί; Τι είναι χιουμοριστική διαφήμιση; Πως επηρεάζουν τα χρώματα, η μουσική, η εικόνα, η γλώσσα και το σενάριο στην δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφήμισης; Αυτές είναι κάποιες από τις έννοιες που θα αναλυθούν. Στη συνέχεια θα αξιολογηθούν δυο διαφημίσεις και συγκεκριμένα των εταιρειών Creta Farm και Yfantis. Η αξιολόγηση των δυο αυτών διαφημίσεων έχει σαν στόχο να προσεγγιστεί το θέμα καλύτερα και σε πρακτικό επίπεδο δηλαδή να αξιολογηθούν τα επιμέρους στοιχειά των διαφημίσεων και να διαπιστωθεί κατά πόσο αυτές οι δυο διαφημίσεις κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους που έχουν θέσει.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑξιολόγηση διαφημιστικών μηνυμάτων.el
heal.titleEvaluating advertising messages.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαφήμιση, μάρκετινγκ, διαφημιστικό βίντεοel
heal.keywordadvertising, marketing, promotional videoen
heal.advisorNameΠινακουλάκη, Ανθήel
heal.advisorNamePinakoulaki, Anthien
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)