Η προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Greece promotion as a tourism destination.

View/ Open
Date
2009-01-16Author
Βροντάκη, Βάσω
Μπουλταδάκης, Σπύρος
Vrontaki, Vaso
Mpoultadakis, Spyros
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο μαζικός τουρισμός αποτέλεσε διεθνώς το κύριο πρότυπο, ιδίως στη Μεσόγειο, που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη του τουρισμού και στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια. Ο προσανατολισμός στον ‘ήλιο και θάλασσα’ και η έντονη εποχικότητα συνιστούν βασικά χαρακτηριστικά του προτύπου αυτού παράλληλα με την εξάρτηση σε μεγάλο βαθμό από τους μεγάλους διοργανωτές ταξιδιών. Διεθνώς η τουριστική αγορά τμηματοποιείται, νέες ειδικές μορφές εμφανίζονται, το πρότυπο του ‘μαζικού τουρισμού’ αλλάζει και η σημασία του συρρικνώνεται σταδιακά παρά το ότι παραμένει ένα πολύ μεγάλο μέρος του εισερχόμενου τουρισμού. Όλες αυτές οι εξελίξεις ευνοούν την χώρα μας όμως για να ενισχυθεί ο τουρισμός χρειάζεται παράλληλα να γίνει μία αποτελεσματική προβολή της Ελλάδας ώστε το τουριστικό προϊόν που προσφέρει να γίνει ευρέως γνωστό και για αυτή την προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού θα μιλήσουμε παρακάτω
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info