Show simple item record

The contribution of public relations on the communication strategy of tourism enterpises in Crete.

Dublin Core metadata

dc.creatorΚεφάλα, Σοφίαel
dc.creatorΣταυρουλάκη, Κατερίναel
dc.creatorKefala, Sofiaen
dc.creatorStavroulaki, Katerinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:05Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:05Z
dc.date.issued2009-02-20T12:24:54Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5481
dc.description.abstractΟ αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής του προγράμματος δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη περιφέρεια της Κρήτης. Ένα τέτοιο εγχείρημα παρουσιάζει ποικίλες δυσκολίες, οι βασικότερες από τις οποίες εστιάζονται στην έλλειψη σχετικής βιβλιογραφίας αλλά και παρόμοιας προσπάθειας συνδυασμού των δημοσίων σχέσεων με τον τουρισμό. Οι δυσκολίες αυτές λειτούργησαν ως κίνητρο για περαιτέρω μελέτη επί του θέματοςel
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επικοινωνιακή στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων στη Κρήτη.el
dc.titleThe contribution of public relations on the communication strategy of tourism enterpises in Crete.en

healMeta

heal.creatorNameΚεφάλα, Σοφίαel
heal.creatorNameΣταυρουλάκη, Κατερίναel
heal.creatorNameKefala, Sofiaen
heal.creatorNameStavroulaki, Katerinaen
heal.publicationDate2009-02-20T12:24:54Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5481
heal.abstractΟ αντικειμενικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη της εφαρμογής του προγράμματος δημοσίων σχέσεων στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος στη περιφέρεια της Κρήτης. Ένα τέτοιο εγχείρημα παρουσιάζει ποικίλες δυσκολίες, οι βασικότερες από τις οποίες εστιάζονται στην έλλειψη σχετικής βιβλιογραφίας αλλά και παρόμοιας προσπάθειας συνδυασμού των δημοσίων σχέσεων με τον τουρισμό. Οι δυσκολίες αυτές λειτούργησαν ως κίνητρο για περαιτέρω μελέτη επί του θέματοςel
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ συμβολή των δημοσίων σχέσεων στην επικοινωνιακή στρατηγική των τουριστικών επιχειρήσεων στη Κρήτη.el
heal.titleThe contribution of public relations on the communication strategy of tourism enterpises in Crete.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδημόσιες σχέσεις, τουριστική επιχείρησηel
heal.keywordpublic relations, tourism enterpriseen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)