Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing in small and medium enterprises. Comparison between theory and modern administration practice.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠεργαμαλή, Μαρίαel
dc.creatorPergamali, Mariaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:06Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:06Z
dc.date.issued2011-02-17T13:12:14Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5485
dc.description.abstractΜέσα από την εργασία θα μελετήσουμε το Μάρκετινγκ στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε την έννοια του Μάρκετινγκ και της μικρομεσαίας επιχείρησης, καθώς και το τι είναι η Έρευνα Αγοράς. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο εξηγούμε τη είναι η αγορά – στόχος και γίνεται ο διαχωρισμός αυτής σε κατηγορίες. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα στάδια διαδικασίας προγραμματισμού του Μάρκετινγκ. Στα κεφάλαια 4 – 8 αναλύουμε τα 4P (price, product, place, promotion), ποιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο τέσσερα είναι το προϊόν, γίνεται αναφορά στον σχεδιασμό, τον κύκλο ζωής του προϊόντος, και ορισμένες στρατηγικές. Στο πέμπτο κεφάλαιο ερευνάμε την τιμή χωρισμένη σε κατηγορίες. Στο κεφάλαιο έξι γίνετε αναφορά στην διαφήμιση και την προώθηση ενώ, στο κεφάλαιο επτά αναλύουμε τις πωλήσεις και στο κεφάλαιο 8 τα κανάλια διανομής, είδη και τρόποι διανομής των προϊόντων. Τέλος, στο κεφάλαιο 9 παρουσιάζουμε την έρευνα αγοράς που πραγματοποιήσαμε καθώς και τα αποτελέσματα αυτής και τα συμπεράσματα που καταλήξαμε.el
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤο μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σύγκριση της θεωρίας με τη σύγχρονη διοικητική πρακτική.el
dc.titleMarketing in small and medium enterprises. Comparison between theory and modern administration practice.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠεργαμαλή, Μαρίαel
heal.creatorNamePergamali, Mariaen
heal.publicationDate2011-02-17T13:12:14Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5485
heal.abstractΜέσα από την εργασία θα μελετήσουμε το Μάρκετινγκ στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύουμε την έννοια του Μάρκετινγκ και της μικρομεσαίας επιχείρησης, καθώς και το τι είναι η Έρευνα Αγοράς. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο εξηγούμε τη είναι η αγορά – στόχος και γίνεται ο διαχωρισμός αυτής σε κατηγορίες. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα στάδια διαδικασίας προγραμματισμού του Μάρκετινγκ. Στα κεφάλαια 4 – 8 αναλύουμε τα 4P (price, product, place, promotion), ποιο συγκεκριμένα στο κεφάλαιο τέσσερα είναι το προϊόν, γίνεται αναφορά στον σχεδιασμό, τον κύκλο ζωής του προϊόντος, και ορισμένες στρατηγικές. Στο πέμπτο κεφάλαιο ερευνάμε την τιμή χωρισμένη σε κατηγορίες. Στο κεφάλαιο έξι γίνετε αναφορά στην διαφήμιση και την προώθηση ενώ, στο κεφάλαιο επτά αναλύουμε τις πωλήσεις και στο κεφάλαιο 8 τα κανάλια διανομής, είδη και τρόποι διανομής των προϊόντων. Τέλος, στο κεφάλαιο 9 παρουσιάζουμε την έρευνα αγοράς που πραγματοποιήσαμε καθώς και τα αποτελέσματα αυτής και τα συμπεράσματα που καταλήξαμε.el
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤο μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις σύγκριση της θεωρίας με τη σύγχρονη διοικητική πρακτική.el
heal.titleMarketing in small and medium enterprises. Comparison between theory and modern administration practice.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, έρευνα αγοράςel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, market surveyen
heal.advisorNameΚουτεντάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNameKoutentakis, Emmanouilen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)