Εμφάνιση απλής εγγραφής

Leadership and mass media.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣεραφείμ, Ελένηel
dc.creatorSerafeim, Elenien
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:08Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:08Z
dc.date.issued2008-12-01T10:43:44Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5488
dc.description.abstractΣτην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, κάθε επιχείρηση είναι περισσότερο ευάλωτη σε κινδύνους από ποτέ άλλοτε. Για την ελαχιστοποίηση λοιπόν των κινδύνων και την «εκμετάλλευση» των ευκαιριών που απορρέουν από το εξωτερικό περιβάλλον επιβάλλεται ορθολογική ηγεσία των επιχειρήσεων. Ύστερα από μια εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση αναλύονται οι θεωρίες ηγεσίας που έχουν αναπτυχθεί διαχρονικά. Έμφαση δίνεται στην έννοια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και στην εφαρμογή μεθόδων αποτελεσματικής ηγεσίας σε αυτές. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της θεωρητικής προσέγγισης της ηγεσίας στο σύγχρονο περιβάλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πρωτοτυπία της διατριβής θεωρείται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου θεωριών ηγεσίας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον ελλαδικό χώρο. Περιορισμοί της έρευνας θεωρούνται η έλλειψη παρουσίασης πρακτικών εφαρμογών και περιπτώσεων μοντέλων ηγεσίας σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις Εντούτοις προτάσεις για μελλοντική έρευνα αποτελούν η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, ώστε η ηγεσία να αποκτήσει την σημασία που της αξίζει.el
dc.description.abstractIn today’s business world, each enterprise is more vulnerable to threats. Effective leadership is suggested as a key factor for the minimisation of threats and the “exploitation” of opportunities that arises from business environment. Through an extended literature review, there will be an attempt to approach all the relevant theoretical models and the applications based on leadership. The article describes leadership theories in small to medium-sized enterprises (SMEs). The scope of present thesis is the presentation of a theoretical approach of leadership in the modern environment of small to medium-sized enterprises. Originality of thesis is considered the delimitation of an integrated framework of leadership theories in the small to medium-sized enterprises. Restrictions of research are considered the lack of practical applications and models of leadership in small to medium-sized enterprises in Greece. Implication for future research and theoretical development are discussed.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗγεσία (leadership) και ΜΜΕ.el
dc.titleLeadership and mass media.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣεραφείμ, Ελένηel
heal.creatorNameSerafeim, Elenien
heal.publicationDate2008-12-01T10:43:44Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5488
heal.abstractΣτην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, κάθε επιχείρηση είναι περισσότερο ευάλωτη σε κινδύνους από ποτέ άλλοτε. Για την ελαχιστοποίηση λοιπόν των κινδύνων και την «εκμετάλλευση» των ευκαιριών που απορρέουν από το εξωτερικό περιβάλλον επιβάλλεται ορθολογική ηγεσία των επιχειρήσεων. Ύστερα από μια εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση αναλύονται οι θεωρίες ηγεσίας που έχουν αναπτυχθεί διαχρονικά. Έμφαση δίνεται στην έννοια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και στην εφαρμογή μεθόδων αποτελεσματικής ηγεσίας σε αυτές. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση της θεωρητικής προσέγγισης της ηγεσίας στο σύγχρονο περιβάλλον των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πρωτοτυπία της διατριβής θεωρείται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου θεωριών ηγεσίας στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στον ελλαδικό χώρο. Περιορισμοί της έρευνας θεωρούνται η έλλειψη παρουσίασης πρακτικών εφαρμογών και περιπτώσεων μοντέλων ηγεσίας σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις Εντούτοις προτάσεις για μελλοντική έρευνα αποτελούν η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, ώστε η ηγεσία να αποκτήσει την σημασία που της αξίζει.el
heal.abstractIn today’s business world, each enterprise is more vulnerable to threats. Effective leadership is suggested as a key factor for the minimisation of threats and the “exploitation” of opportunities that arises from business environment. Through an extended literature review, there will be an attempt to approach all the relevant theoretical models and the applications based on leadership. The article describes leadership theories in small to medium-sized enterprises (SMEs). The scope of present thesis is the presentation of a theoretical approach of leadership in the modern environment of small to medium-sized enterprises. Originality of thesis is considered the delimitation of an integrated framework of leadership theories in the small to medium-sized enterprises. Restrictions of research are considered the lack of practical applications and models of leadership in small to medium-sized enterprises in Greece. Implication for future research and theoretical development are discussed.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Departement of Business Administrationen
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗγεσία (leadership) και ΜΜΕ.el
heal.titleLeadership and mass media.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, ηγεσία, συμπεριφορική προσέγγιση, θεωρία Χ και Υel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, leadership, behavioral approach, X and Y theoryen
heal.advisorNameΠολίτης, Ιωάννηςel
heal.advisorNamePolitis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

ΑρχείαΜέγεθοςΤύποςΠροβολή

Δεν υπάρχουν αρχεία που να σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο.

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)