Εμφάνιση απλής εγγραφής

The use of media in promoting the business development and promotional video / animation to promote the department of business administration.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖαννίκος, Σταύροςel
dc.creatorΜαραγκός, Αντώνιοςel
dc.creatorZannikos, Stavrosen
dc.creatorMaragkos, Antoniosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:10Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:10Z
dc.date.issued2015-10-29T10:32:33Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5494
dc.description.abstractΤη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) animations (σχεδιοκίνηση) και videos, τρισδιάστατα (3-Δ) animations σε ιστοσελίδες. Στην παρούσα εργασία έχουν μελετηθεί σύγχρονες τεχνολογίες πολυμέσων (videos-animations) που έχουν προστεθεί σε ιστοσελίδες με στόχο να προωθήσουν το προβεβλημένο προϊόν και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα. Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του internet έχει συνεχώς αυξανόμενη πορεία, σε χώρες όπου η υποδομή της πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και άλλων ηλεκτρονικών μέσων έχουν αναπτυχθεί επίσης και το κοινό έχει εξοικειωθεί με τη χρήση τους. Η ιδέα της επιχειρηματικής και εμπορικής αξιοποίησης των δικτύων, αναπτύχθηκε προοδευτικά με την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ, πωλήσεων και προβολής μέσω των μεγάλων εμπορικών online συστημάτων, τα οποία έχουν συγκεντρώσει πολυπληθές κοινό. Η ραγδαία αυτή ανάπτυξη του διαδικτύου, η συσπείρωση των online χρηστών γύρω από αυτό καθώς και η καθολική εξάπλωση του βασικού του εργαλείου του world wide web (www), σε συνδυασμό με την ευρεία δυνατότητα πρόσβασης στο δίκτυο, αποτελούν τους κύριους λόγους που έκαναν την ιδέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ να προσελκύσει ένα μεγάλο εύρος επιχειρηματικών ενδιαφερόντων. Το διαδίκτυο εξελίσσεται σε ένα νέο μέσο, αποτελεί έναν καινούργιο χώρο δραστηριότητας με χιλιάδες «κατοίκους». Ως εκ τούτου οι οικονομικοί οργανισμοί, οι εταιρείες και οι ιδιώτες αναπτύσσουν και υιοθετούν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο.Στη σύγχρονη εποχή, με τη βοήθεια του διαδικτύου και ειδικότερα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, ο κάθε χρήστης έρχεται σε επαφή με εκατοντάδες άτομα ημερησίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο κάθε χρήστης να μπορεί να προτείνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε χιλιάδες άτομα μηνιαίως. Τέλος, στην συγκεκριμένη εργασία στο πρακτικό κομμάτι ασχοληθήκαμε με την δημιουργία ενός διαφημιστικού βίντεο μικρής διάρκειας ώστε να διαφημίσουμε και να προωθήσουμε το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.el
dc.description.abstractIn the last decade with the development of appropriate technologies (like flash) and improvement of performances, capabilities of computers and the Internet, it holds that it have begun to be used instead of 2-D animations and videos of 3-D animations on websites. In this work, we have studied cases of technology and multimedia (videos-animations) that have been added to websites in order to promote a product and to increase the visitors of the webpage. Ιn recent years, rapid developments in telecommunications and information technology led to the development of networks and especially the prevalence of the Internet. Commercial use of the internet has been growing continuously in countries where the infrastructure of information technology, telecommunications and other electronic media have also developed and the public have become familiar with their use. The idea of the business and commercial exploitation of the networks developed progressively, implementing strategic marketing, sales and promotion through the major commercial online systems, which have accumulated large audience. The rapid development of Internet, online users clustering around it and the universal spread of the basic tool of the world wide web (www), combined with widespread access to the network, are the main reasons that made the idea of Internet marketing to attract a wide range of business interests. The Internet is becoming a new tool it is a new area of activity with thousands of "residents". Therefore the financial institutions, companies and individuals develop and adopt new marketing strategies to effectively use the Internet. In modern times, with the help of the internet and especially social networking sites, each user comes in contact with hundreds of people daily. As a result, each user may propose a product or service to thousands of people monthly. Finally, in this work the practical part we dealt with the creation of a promotional video with short length, to advertise and promote the St. Nicholas Department of Business Administration.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ χρήση των πολυμέσων στην προώθηση της επιχείρησης και ανάπτυξη διαφημιστικού video / animation για την προώθηση του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων.el
dc.titleThe use of media in promoting the business development and promotional video / animation to promote the department of business administration.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖαννίκος, Σταύροςel
heal.creatorNameΜαραγκός, Αντώνιοςel
heal.creatorNameZannikos, Stavrosen
heal.creatorNameMaragkos, Antoniosen
heal.publicationDate2015-10-29T10:32:33Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5494
heal.abstractΤη τελευταία δεκαετία με την ανάπτυξη κατάλληλων τεχνολογιών (όπως το flash) και τη βελτίωση των επιδόσεων-δυνατοτήτων των υπολογιστών και του διαδικτύου έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούνται εκτός από δισδιάστατα (2-Δ) animations (σχεδιοκίνηση) και videos, τρισδιάστατα (3-Δ) animations σε ιστοσελίδες. Στην παρούσα εργασία έχουν μελετηθεί σύγχρονες τεχνολογίες πολυμέσων (videos-animations) που έχουν προστεθεί σε ιστοσελίδες με στόχο να προωθήσουν το προβεβλημένο προϊόν και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα. Τα τελευταία χρόνια οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και της πληροφορικής οδήγησαν στην ανάπτυξη των δικτύων και κυρίως στην επικράτηση του διαδικτύου (internet). Η εμπορική χρήση του internet έχει συνεχώς αυξανόμενη πορεία, σε χώρες όπου η υποδομή της πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και άλλων ηλεκτρονικών μέσων έχουν αναπτυχθεί επίσης και το κοινό έχει εξοικειωθεί με τη χρήση τους. Η ιδέα της επιχειρηματικής και εμπορικής αξιοποίησης των δικτύων, αναπτύχθηκε προοδευτικά με την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ, πωλήσεων και προβολής μέσω των μεγάλων εμπορικών online συστημάτων, τα οποία έχουν συγκεντρώσει πολυπληθές κοινό. Η ραγδαία αυτή ανάπτυξη του διαδικτύου, η συσπείρωση των online χρηστών γύρω από αυτό καθώς και η καθολική εξάπλωση του βασικού του εργαλείου του world wide web (www), σε συνδυασμό με την ευρεία δυνατότητα πρόσβασης στο δίκτυο, αποτελούν τους κύριους λόγους που έκαναν την ιδέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ να προσελκύσει ένα μεγάλο εύρος επιχειρηματικών ενδιαφερόντων. Το διαδίκτυο εξελίσσεται σε ένα νέο μέσο, αποτελεί έναν καινούργιο χώρο δραστηριότητας με χιλιάδες «κατοίκους». Ως εκ τούτου οι οικονομικοί οργανισμοί, οι εταιρείες και οι ιδιώτες αναπτύσσουν και υιοθετούν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά το διαδίκτυο.Στη σύγχρονη εποχή, με τη βοήθεια του διαδικτύου και ειδικότερα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, ο κάθε χρήστης έρχεται σε επαφή με εκατοντάδες άτομα ημερησίως. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ο κάθε χρήστης να μπορεί να προτείνει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σε χιλιάδες άτομα μηνιαίως. Τέλος, στην συγκεκριμένη εργασία στο πρακτικό κομμάτι ασχοληθήκαμε με την δημιουργία ενός διαφημιστικού βίντεο μικρής διάρκειας ώστε να διαφημίσουμε και να προωθήσουμε το τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων Αγίου Νικολάου.el
heal.abstractIn the last decade with the development of appropriate technologies (like flash) and improvement of performances, capabilities of computers and the Internet, it holds that it have begun to be used instead of 2-D animations and videos of 3-D animations on websites. In this work, we have studied cases of technology and multimedia (videos-animations) that have been added to websites in order to promote a product and to increase the visitors of the webpage. Ιn recent years, rapid developments in telecommunications and information technology led to the development of networks and especially the prevalence of the Internet. Commercial use of the internet has been growing continuously in countries where the infrastructure of information technology, telecommunications and other electronic media have also developed and the public have become familiar with their use. The idea of the business and commercial exploitation of the networks developed progressively, implementing strategic marketing, sales and promotion through the major commercial online systems, which have accumulated large audience. The rapid development of Internet, online users clustering around it and the universal spread of the basic tool of the world wide web (www), combined with widespread access to the network, are the main reasons that made the idea of Internet marketing to attract a wide range of business interests. The Internet is becoming a new tool it is a new area of activity with thousands of "residents". Therefore the financial institutions, companies and individuals develop and adopt new marketing strategies to effectively use the Internet. In modern times, with the help of the internet and especially social networking sites, each user comes in contact with hundreds of people daily. As a result, each user may propose a product or service to thousands of people monthly. Finally, in this work the practical part we dealt with the creation of a promotional video with short length, to advertise and promote the St. Nicholas Department of Business Administration.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleΗ χρήση των πολυμέσων στην προώθηση της επιχείρησης και ανάπτυξη διαφημιστικού video / animation για την προώθηση του τμήματος διοίκησης επιχειρήσεων.el
heal.titleThe use of media in promoting the business development and promotional video / animation to promote the department of business administration.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordδιαδικτυακό μάρκετινκ, πολυμέσα, διαφημιστικό βίντεο, διαφήμιση, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
heal.keywordinternet marketing, multimedia, promotional video, advertising, Department of Business Administrationen
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.advisorNamePanagiotakis, Konstantinosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)