Εμφάνιση απλής εγγραφής

Sports marketing and advertising.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠάλλη, Ιωάνναel
dc.creatorPalli, Ioannaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:13Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:13Z
dc.date.issued2014-11-26T11:39:16Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5496
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν στόχο να προσεγγίσει τις θετικές πτυχές του αθλητικού Marketing και της διαφήμισης αυτού. Αναλύει το πόσο το αθλητικό προϊόν βελτιώνεται μέσω του Marketing, της διαφήμισης και των χορηγιών. Παράλληλα όμως, παρουσιάζει με ιδιαίτερα καυστικό τρόπο και τις αρνητικές επιπτώσεις, ιδιαίτερα αυτήν του ντόπινγκ, στην προσπάθεια βελτίωσης και επιτυχίας των αθλητικών επιδόσεων με οποιοδήποτε κόστος. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο έχουμε μια εισαγωγική προσέγγιση του θέματος, με αναφορά στην βασική έννοια του αθλητικού Marketing και του αθλητικού προϊόντος, παρουσιάζοντας επίσης τα συστατικά του μείγματος Marketing, που κάνουν ένα προϊόν επιτυχημένο και τον καταναλωτή ευτυχισμένο.Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά και ανάπτυξη του θέματος των χορηγιών, στους λόγους στους οποίους οφείλεται η γρήγορη ανάπτυξή τους, αλλά και πώς αυτές βοηθούν την εξέλιξη του αθλητισμού, έχοντας σαν κύριο σύμμαχο τα Μ.Μ.Ε. Ακόμη, αναλύονται τα σημεία μίας πετυχημένης πρότασης χορηγίας. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η προσφορά υπηρεσιών άθλησης μέσα από τον δημόσιο, τον ιδιωτικό και τον εθελοντικό τομέα, αναφέροντας τους διαφορετικούς λόγους προσέγγισης του κάθε τομέα και τους διαφορετικούς στόχους, ενώ στο επόμενο κεφάλαιο συναντάμε τον αθλητισμό σε συνάρτηση με το Internet και το πώς το Internet βοηθά στην προβολή του αθλητικού προϊόντος. Η επόμενη ενότητα ασχολείται με το Marketing στον χώρο των γυμναστηρίων, όπου με την βοήθεια ενός καλά μελετημένου ερωτηματολογίου και μετά από αρκετές συνεντεύξεις, αναλύονται τα συμπεράσματα της έρευνας και παρουσιάζεται ένα γενικό πλάνο για τις δραστηριότητες και τον τρόπο σκέψης ενός υπεύθυνου Marketing στο χώρο του γυμναστηρίου. Το έκτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής προσεγγίζει το θέμα του ντόπινγκ, της μάστιγας του σύγχρονου αθλητισμού, ξεκινώντας με τον ορισμό του, παραθέτοντας κάποιους καταλόγους απαγορευμένων ουσιών και απαγορευμένων μεθόδων. Ακολουθεί έπειτα μια λίστα με κάποιες χαρακτηριστικές περιπτώσεις ντόπινγκ που έχουν μείνει έντονα στην ιστορία του αθλητισμού, καθώς και περιπτώσεις αναβολικών στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Τέλος, γίνεται αναφορά στις βασικές αιτίες ντοπαρίσματος, καθώς και στην κατάληξη από την χρήση ντόπινγκ.el
dc.description.abstractThis graduation thesis aims to approach the positive aspects of sports marketing and of its advertising. It analyzes how the sports product is improved through marketing, advertising and sponsorship. On the other hand, this thesis presents in a caustic spirit manner the negative impacts, especially the one of doping for improving the athletic performance at any cost. So in the first chapter we introduce the subject with reference to the concept of sports marketing and sports product, also showing the components of the marketing mix to make a product successful and a consumer happy. In the second chapter there is a reference and development of the subject of sponsorship, the reasons for the rapid growth, but also how they help the evolution of the sport, having as main ally the media. After that, it presents the offer sports services through the public, the private and the voluntary sector, mentioning the different reasons of approach of each sector and the different objectives, while at the next chapter we find the sport in relation to the internet and how the internet helps the promotion of sports product. The next section deals with the marketing at gyms where with the help of a well studied questionnaire and after several interviews, the findings of the research are analyzed, and a general plan for the activities and the way of thinking of a chief of marketing in the gym is presented. The sixth chapter of this paper approaches the issue of doping, the scourge of modern sports, starting of its definition, quoting a list of prohibited substances and prohibited methods. Then in follows a list of some typical doping cases that have remained strongly in Olympic History. Finally there is a reference on the root causes and the consequences of doping.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΑθλητικό μάρκετινγκ και διαφήμιση.el
dc.titleSports marketing and advertising.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠάλλη, Ιωάνναel
heal.creatorNamePalli, Ioannaen
heal.publicationDate2014-11-26T11:39:16Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5496
heal.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν στόχο να προσεγγίσει τις θετικές πτυχές του αθλητικού Marketing και της διαφήμισης αυτού. Αναλύει το πόσο το αθλητικό προϊόν βελτιώνεται μέσω του Marketing, της διαφήμισης και των χορηγιών. Παράλληλα όμως, παρουσιάζει με ιδιαίτερα καυστικό τρόπο και τις αρνητικές επιπτώσεις, ιδιαίτερα αυτήν του ντόπινγκ, στην προσπάθεια βελτίωσης και επιτυχίας των αθλητικών επιδόσεων με οποιοδήποτε κόστος. Έτσι, στο πρώτο κεφάλαιο έχουμε μια εισαγωγική προσέγγιση του θέματος, με αναφορά στην βασική έννοια του αθλητικού Marketing και του αθλητικού προϊόντος, παρουσιάζοντας επίσης τα συστατικά του μείγματος Marketing, που κάνουν ένα προϊόν επιτυχημένο και τον καταναλωτή ευτυχισμένο.Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αναφορά και ανάπτυξη του θέματος των χορηγιών, στους λόγους στους οποίους οφείλεται η γρήγορη ανάπτυξή τους, αλλά και πώς αυτές βοηθούν την εξέλιξη του αθλητισμού, έχοντας σαν κύριο σύμμαχο τα Μ.Μ.Ε. Ακόμη, αναλύονται τα σημεία μίας πετυχημένης πρότασης χορηγίας. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η προσφορά υπηρεσιών άθλησης μέσα από τον δημόσιο, τον ιδιωτικό και τον εθελοντικό τομέα, αναφέροντας τους διαφορετικούς λόγους προσέγγισης του κάθε τομέα και τους διαφορετικούς στόχους, ενώ στο επόμενο κεφάλαιο συναντάμε τον αθλητισμό σε συνάρτηση με το Internet και το πώς το Internet βοηθά στην προβολή του αθλητικού προϊόντος. Η επόμενη ενότητα ασχολείται με το Marketing στον χώρο των γυμναστηρίων, όπου με την βοήθεια ενός καλά μελετημένου ερωτηματολογίου και μετά από αρκετές συνεντεύξεις, αναλύονται τα συμπεράσματα της έρευνας και παρουσιάζεται ένα γενικό πλάνο για τις δραστηριότητες και τον τρόπο σκέψης ενός υπεύθυνου Marketing στο χώρο του γυμναστηρίου. Το έκτο κεφάλαιο της εργασίας αυτής προσεγγίζει το θέμα του ντόπινγκ, της μάστιγας του σύγχρονου αθλητισμού, ξεκινώντας με τον ορισμό του, παραθέτοντας κάποιους καταλόγους απαγορευμένων ουσιών και απαγορευμένων μεθόδων. Ακολουθεί έπειτα μια λίστα με κάποιες χαρακτηριστικές περιπτώσεις ντόπινγκ που έχουν μείνει έντονα στην ιστορία του αθλητισμού, καθώς και περιπτώσεις αναβολικών στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων. Τέλος, γίνεται αναφορά στις βασικές αιτίες ντοπαρίσματος, καθώς και στην κατάληξη από την χρήση ντόπινγκ.el
heal.abstractThis graduation thesis aims to approach the positive aspects of sports marketing and of its advertising. It analyzes how the sports product is improved through marketing, advertising and sponsorship. On the other hand, this thesis presents in a caustic spirit manner the negative impacts, especially the one of doping for improving the athletic performance at any cost. So in the first chapter we introduce the subject with reference to the concept of sports marketing and sports product, also showing the components of the marketing mix to make a product successful and a consumer happy. In the second chapter there is a reference and development of the subject of sponsorship, the reasons for the rapid growth, but also how they help the evolution of the sport, having as main ally the media. After that, it presents the offer sports services through the public, the private and the voluntary sector, mentioning the different reasons of approach of each sector and the different objectives, while at the next chapter we find the sport in relation to the internet and how the internet helps the promotion of sports product. The next section deals with the marketing at gyms where with the help of a well studied questionnaire and after several interviews, the findings of the research are analyzed, and a general plan for the activities and the way of thinking of a chief of marketing in the gym is presented. The sixth chapter of this paper approaches the issue of doping, the scourge of modern sports, starting of its definition, quoting a list of prohibited substances and prohibited methods. Then in follows a list of some typical doping cases that have remained strongly in Olympic History. Finally there is a reference on the root causes and the consequences of doping.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑθλητικό μάρκετινγκ και διαφήμιση.el
heal.titleSports marketing and advertising.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordαθλητικό μάρκετινγκ, διαφήμισηel
heal.keywordsports marketing, advertisingen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)