Εμφάνιση απλής εγγραφής

Interpersonal relationships in organizations.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαρινάκης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΡιζάς, Ευάγγελοςel
dc.creatorMarinakis, Panagiotisen
dc.creatorRizas, Evangelosen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:14Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:14Z
dc.date.issued2015-02-27T15:45:13Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5497
dc.description.abstractΟ ρόλος της επικοινωνίας στις οργανώσεις σύμφωνα με τους εκφραστές της σχολής των ανθρωπίνων σχέσεων παρουσιάζει ένα σαφή χαρακτήρα και προϋποθέτει τη γραμμική σχέση ανάμεσα στον πομπό και στον δέκτη ενός μηνύματος. Οι Morgan και Hunt επιβεβαιώνουν ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις συμβάλλουν σε δραστηριότητες που αποσκοπούν στην ίδρυση, στην ανάπτυξη και στη διατήρηση επιτυχών συνεργασιών. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον σχετικά με τους παράγοντες εκείνους που συμβάλλουν στη μακροχρόνια ευημερία των συνεργασιών μεταξύ των επιχειρήσεων. Η έρευνα του Turnbull et al. (1996) σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις έδειξε ότι σε πολλές περιπτώσεις εμφανίζονται και επιδιώκονται νέες επιχειρηματικές συνεργασίες και αναπτύσσονται νέες δραστηριότητες βασιζόμενες στις διαπροσωπικές σχέσεις. Στην πράξη έχει διαπιστωθεί, ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις αποτελούν, όπως έχει αποδειχθεί από τη διατύπωση ενός σημαντικού αριθμού θεωριών και απόψεων επιστημόνων όπως οι Ellis και Pecotich, σημαντικό εργαλείο για επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να επεκταθούν και να δραστηριοποιηθούν σε νέες αγορές πέραν των στενών συνόρων των κρατών στα οποία είναι εγκατεστημένες. Δύο είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των διαπροσωπικών σχέσεων που εγγυώνται την επιτυχία μίας επιχειρηματικής συνεργασίας και αυτά είναι η δέσμευση και η εμπιστοσύνη. Οι εργασιακές σχέσεις αποτελούν ένα θέμα μείζονος σημασίας για τις επιχειρήσεις και μπορούν να είναι ένας από τους παράγοντες που θα επηρεάσουν την αποδοτικότητά τους. Όταν εκδηλώνονται αρνητικές καταστάσεις στον εργασιακό χώρο, λόγω απορρύθμισης των εργασιακών σχέσεων, η απόδοση των εργαζομένων δεν είναι η επιθυμητή. Οι εργασιακές σχέσεις συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με την εργασιακή ικανοποίηση. Αν ο εργαζόμενος νιώθει ικανοποιημένος από την εργασία του, τότε είναι πιο παραγωγικός και συμβάλλει ενεργά στην ανάπτυξη της εταιρείας που εργάζεται. Η εργασιακή ικανοποίηση προέρχεται από καταστάσεις και χαρακτηριστικά όπως ο μισθός, το ωράριο εργασίας, οι σχέσεις εργαζομένων διοίκησης αλλά και εργαζομένων μεταξύ τους, η εκπαίδευση και κατάρτιση, δηλαδή πεδία τα οποία μελετώνται και από τις εργασιακές σχέσεις. Μπορούμε να πούμε ότι οι εργασιακές σχέσεις αναφέρονται στην εφαρμογή και τη δημιουργία κάποιων κανόνων μέσα σε μια επιχείρηση, ενώ η εργασιακή ικανοποίηση αναφέρεται στο συναισθηματικό αντίκτυπο των κανόνων αυτών στους εργαζομένους.el
dc.description.abstractThe role of communication in organizations in accordance with the exponents of the school of human relations presents a clear character and assumes a linear relationship between the transmitter and receiver of a message. Morgan and Hunt confirm that interpersonal relationships contribute to activities aimed at establishing, developing and maintaining successful partnerships. Recent years have seen a growing interest on those factors that contribute to long-term prosperity of collaborations between enterprises. A research of Turnbull et al. (1996) based on interpersonal relationships, showed that in many cases also pursued new business partnerships and develop new activities based on interpersonal relationships. In practice it has been found that interpersonal relations are, as demonstrated by the expression of a significant number of theories and views of scientists such as Ellis and Pecotich, an important tool for companies looking to expand and operate in new markets beyond the narrow borders of the Member in which they are established. Two are the main characteristics of interpersonal relations that guarantee the success of business cooperation and those are the commitment and confidence. Industrial relations are a major issue for businesses and can be one of the factors that will affect their profitability . When negative situations occurring in the workplace due to deregulation of labor relations, employee performance is not desirable. Labour relations are highly correlated with job satisfaction . If the employee feels satisfied with his work, then you are more productive and contribute actively to the development of the company working .en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΔιαπροσωπικές σχέσεις στις οργανώσεις.el
dc.titleInterpersonal relationships in organizations.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαρινάκης, Παναγιώτηςel
heal.creatorNameΡιζάς, Ευάγγελοςel
heal.creatorNameMarinakis, Panagiotisen
heal.creatorNameRizas, Evangelosen
heal.publicationDate2015-02-27T15:45:13Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5497
heal.abstractΟ ρόλος της επικοινωνίας στις οργανώσεις σύμφωνα με τους εκφραστές της σχολής των ανθρωπίνων σχέσεων παρουσιάζει ένα σαφή χαρακτήρα και προϋποθέτει τη γραμμική σχέση ανάμεσα στον πομπό και στον δέκτη ενός μηνύματος. Οι Morgan και Hunt επιβεβαιώνουν ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις συμβάλλουν σε δραστηριότητες που αποσκοπούν στην ίδρυση, στην ανάπτυξη και στη διατήρηση επιτυχών συνεργασιών. Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον σχετικά με τους παράγοντες εκείνους που συμβάλλουν στη μακροχρόνια ευημερία των συνεργασιών μεταξύ των επιχειρήσεων. Η έρευνα του Turnbull et al. (1996) σχετικά με τις διαπροσωπικές σχέσεις έδειξε ότι σε πολλές περιπτώσεις εμφανίζονται και επιδιώκονται νέες επιχειρηματικές συνεργασίες και αναπτύσσονται νέες δραστηριότητες βασιζόμενες στις διαπροσωπικές σχέσεις. Στην πράξη έχει διαπιστωθεί, ότι οι διαπροσωπικές σχέσεις αποτελούν, όπως έχει αποδειχθεί από τη διατύπωση ενός σημαντικού αριθμού θεωριών και απόψεων επιστημόνων όπως οι Ellis και Pecotich, σημαντικό εργαλείο για επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται να επεκταθούν και να δραστηριοποιηθούν σε νέες αγορές πέραν των στενών συνόρων των κρατών στα οποία είναι εγκατεστημένες. Δύο είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των διαπροσωπικών σχέσεων που εγγυώνται την επιτυχία μίας επιχειρηματικής συνεργασίας και αυτά είναι η δέσμευση και η εμπιστοσύνη. Οι εργασιακές σχέσεις αποτελούν ένα θέμα μείζονος σημασίας για τις επιχειρήσεις και μπορούν να είναι ένας από τους παράγοντες που θα επηρεάσουν την αποδοτικότητά τους. Όταν εκδηλώνονται αρνητικές καταστάσεις στον εργασιακό χώρο, λόγω απορρύθμισης των εργασιακών σχέσεων, η απόδοση των εργαζομένων δεν είναι η επιθυμητή. Οι εργασιακές σχέσεις συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με την εργασιακή ικανοποίηση. Αν ο εργαζόμενος νιώθει ικανοποιημένος από την εργασία του, τότε είναι πιο παραγωγικός και συμβάλλει ενεργά στην ανάπτυξη της εταιρείας που εργάζεται. Η εργασιακή ικανοποίηση προέρχεται από καταστάσεις και χαρακτηριστικά όπως ο μισθός, το ωράριο εργασίας, οι σχέσεις εργαζομένων διοίκησης αλλά και εργαζομένων μεταξύ τους, η εκπαίδευση και κατάρτιση, δηλαδή πεδία τα οποία μελετώνται και από τις εργασιακές σχέσεις. Μπορούμε να πούμε ότι οι εργασιακές σχέσεις αναφέρονται στην εφαρμογή και τη δημιουργία κάποιων κανόνων μέσα σε μια επιχείρηση, ενώ η εργασιακή ικανοποίηση αναφέρεται στο συναισθηματικό αντίκτυπο των κανόνων αυτών στους εργαζομένους.el
heal.abstractThe role of communication in organizations in accordance with the exponents of the school of human relations presents a clear character and assumes a linear relationship between the transmitter and receiver of a message. Morgan and Hunt confirm that interpersonal relationships contribute to activities aimed at establishing, developing and maintaining successful partnerships. Recent years have seen a growing interest on those factors that contribute to long-term prosperity of collaborations between enterprises. A research of Turnbull et al. (1996) based on interpersonal relationships, showed that in many cases also pursued new business partnerships and develop new activities based on interpersonal relationships. In practice it has been found that interpersonal relations are, as demonstrated by the expression of a significant number of theories and views of scientists such as Ellis and Pecotich, an important tool for companies looking to expand and operate in new markets beyond the narrow borders of the Member in which they are established. Two are the main characteristics of interpersonal relations that guarantee the success of business cooperation and those are the commitment and confidence. Industrial relations are a major issue for businesses and can be one of the factors that will affect their profitability . When negative situations occurring in the workplace due to deregulation of labor relations, employee performance is not desirable. Labour relations are highly correlated with job satisfaction . If the employee feels satisfied with his work, then you are more productive and contribute actively to the development of the company working .en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΔιαπροσωπικές σχέσεις στις οργανώσεις.el
heal.titleInterpersonal relationships in organizations.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordεπικοινωνία, ανθρώπινες σχέσεις, ανθρώπινη ψυχολογία, ικανοποίηση εργααζομένων, εργασιακή σχέσηel
heal.keywordcommunication, human relations, human psychology, employee satisfaction, labour relationen
heal.advisorNameΑντωνάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameAntonakis, Ioannisen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)