Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing in small and medium enterprises.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαρβουνάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚοκολάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorKarvounakis, Georgiosen
dc.creatorKokolakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:18Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:18Z
dc.date.issued2014-11-26T10:51:10Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5499
dc.description.abstractΗ αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη που στόχο έχει την αποτελεσµατικότερη οργάνωση και διοίκηση µπορεί να ικανοποιηθεί από τις λειτουργίες και τεχνικές του µάρκετινγκ, όπως είναι, ανάμεσα σε άλλες, η έρευνα αγοράς, η έρευνα αξιολόγησης λήψης αποφάσεων και ελέγχου, οι οποίες καθιστούν την ίδια την έννοια του μάρκετινγκ απαραίτητη για την οικονομική αποτελεσματικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (Carson, 1985). Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το Μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και θα αναφερθούμε και πιο συγκεκριμένα στο τομέα των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Πιο ειδικά στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε σε γενικά για την έννοια του Μάρκετινγκ. Εν συνεχεία θα πραγματοποιήσουμε αναφορά σχετικά με τα σούπερ μάρκετ στον Ελλαδικό χώρο. Μετά από τη παρουσίαση αυτή θα προβούμε σε συμπεράσματα.el
dc.description.abstractThe necessity of marketing a key role not only in large companies, but also small businesses and this is due to their efforts to become viable and competitive. This need, which aims efficient organization and management may be satisfied by the functions and techniques of marketing, such as, among others, market research, evaluation research on decision-making and control, which makes the concept of marketing necessary for economic efficiency of SMEs (Carson, 1985). The purpose of this paper is to present the marketing for SMEs and will refer more specifically to the field of supermarkets in Greece. Most especially in the first chapter we will refer to the general concept of Marketing. Then we'll make reference to supermarkets in Greece. After the presentation we will make conclusions.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΜάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
dc.titleMarketing in small and medium enterprises.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαρβουνάκης, Γεώργιοςel
heal.creatorNameΚοκολάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameKarvounakis, Georgiosen
heal.creatorNameKokolakis, Ioannisen
heal.publicationDate2014-11-26T10:51:10Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5499
heal.abstractΗ αναγκαιότητα του µάρκετινγκ αποτελεί βασικό ρόλο όχι μόνο στις µεγάλες επιχειρήσεις, αλλά και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις κι αυτό οφείλεται στην προσπάθεια τους να καταστούν βιώσιµες και ανταγωνιστικές. Αυτή η ανάγκη που στόχο έχει την αποτελεσµατικότερη οργάνωση και διοίκηση µπορεί να ικανοποιηθεί από τις λειτουργίες και τεχνικές του µάρκετινγκ, όπως είναι, ανάμεσα σε άλλες, η έρευνα αγοράς, η έρευνα αξιολόγησης λήψης αποφάσεων και ελέγχου, οι οποίες καθιστούν την ίδια την έννοια του μάρκετινγκ απαραίτητη για την οικονομική αποτελεσματικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (Carson, 1985). Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει το Μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και θα αναφερθούμε και πιο συγκεκριμένα στο τομέα των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα. Πιο ειδικά στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε σε γενικά για την έννοια του Μάρκετινγκ. Εν συνεχεία θα πραγματοποιήσουμε αναφορά σχετικά με τα σούπερ μάρκετ στον Ελλαδικό χώρο. Μετά από τη παρουσίαση αυτή θα προβούμε σε συμπεράσματα.el
heal.abstractThe necessity of marketing a key role not only in large companies, but also small businesses and this is due to their efforts to become viable and competitive. This need, which aims efficient organization and management may be satisfied by the functions and techniques of marketing, such as, among others, market research, evaluation research on decision-making and control, which makes the concept of marketing necessary for economic efficiency of SMEs (Carson, 1985). The purpose of this paper is to present the marketing for SMEs and will refer more specifically to the field of supermarkets in Greece. Most especially in the first chapter we will refer to the general concept of Marketing. Then we'll make reference to supermarkets in Greece. After the presentation we will make conclusions.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΜάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων.el
heal.titleMarketing in small and medium enterprises.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordμικρομεσαία επιχείρηση, μάρκετινγκel
heal.keywordsmall and medium sized enterprise, marketingen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)