Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketingk as a development factor of tourism in a national, district and local level.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠασχάλη, Ευαγγελίαel
dc.creatorPaschali, Evangeliaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:25Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:25Z
dc.date.issued2014-08-20T19:25:08Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5504
dc.description.abstractΟ Τουρισμός έχει γίνει σημαντικός βιομηχανικός κλάδος. Για πολλές χώρες και ιδιαίτερα για την Ελλάδα, αποτελεί μία από τις κυριότερες πηγές εισοδήματος της Εθνικής Οικονομίας και γι’αυτό κρίνεται απαραίτητο η ανάπτυξη και προώθησή του, να γίνεται με μεθοδευμένο σχεδιασμό, ώστε σε παγκόσμιο επίπεδο να είναι ανταγωνιστικός και να αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τα οφέλη πέρα από την αύξηση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος αφορούν και την ηθική πλευρά της Τουριστικής Ανάπτυξης, καθώς αυτό προϋποθέτει πως ο σχεδιασμός θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τομείς που αφορούν στον σεβασμό και στην διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος, της πολιτιστικής κληρονομιάς και των παραδόσεων που αποτελούν την πολιτισμική ταυτότητα κάθε τόπου. Το Μάρκετινγκ εδώ, αποτελεί σπουδαίο εργαλείο για την επίτευξη των στόχων αυτών και γι’αυτό η ύπαρξή του δεν είναι απλώς σημαντική, αλλά απαραίτητη για την βιωσιμότητα του « ιδιαίτερου» Τουριστικού Προϊόντος και κατ’επέκταση της τουριστικής βιομηχανίας. Η εφαρμογή του Τουριστικού Μάρκετινγκ αφορά όλες τις επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες, αλλά φυσικά και όλους τους κρατικούς φορείς που συντονίζουν και οργανώνουν την προσπάθεια αυτή προκειμένου να ευοδώσει. Απαιτείται πέραν του σωστού σχεδιασμού, καλή συνεργασία μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, δηλαδή μία συντονισμένη ομαδική προσπάθεια, που σε συνδυασμό με την εκπαίδευση και τη γνώση, θα νικήσει τις δυσκολίες και τα προβλήματα που προκύπτουν σε κάθε περίπτωση, ιδιαίτερα κατά την περίοδο που διανύουμε όπου οι επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης αποτυπώνονται με ιδιαίτερα αρνητικό τρόπο στην καθημερινότητά μας σε όλους τους τομείς. Η παρακάτω προσπάθεια αναλύει τους όρους Μάρκετινγκ και Τουριστικής Ανάπτυξης, τους τρόπους με τους οποίους το Μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη αυτή και παραθέτει παραδείγματα σωστής εφαρμογής Μάρκετινγκ σε επίπεδο σχεδιασμού, από τον σημαντικότερο κρατικό φορέα τον ΕΟΤ, ο οποίος σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και άλλους φορείς αναλαμβάνει να οργανώσει, να σχεδιάσει και να προωθήσει με όλα τα μέσα που διαθέτει, παραδοσιακά και σύγχρονα, το Τουριστικό Προϊόν « Ελλάδα », σε παγκόσμιο επίπεδο.el
dc.description.abstractTourism has become a very significant industrial section for every Country, especially Greece and also an important source of income for National Economies. That is the reason why it is necessary to develop and promote Tourism sector in an organized and long-ranged planning, so that at a global scale it will be more competitive in order to pursue further development. The contribution of the increase of the Gross National Product also concern moral issues such as the respect for the environment and the cultural heritage that involves every area’s identity. Practicing Marketing is the main tool for achieving these goals and its use is not just important but required for the survival and preservation of the Greek Tourism Product. Marketing planning procedures, concern all kinds of enterprises major or smaller and of course any governmental organization that coordinates and operates these tools. Apart from the long-range planning, good cooperation among everyone involved is required, as well as a good knowledge that concern this matter and will help to defeat any problem that can come up, especially during this period of time, where all the impacts of the economic crisis are so obvious to everyone and affects us all in a daily basis. The following essay focuses on analysing the terms of Marketing and Tourism Development, the procedures involving Marketing and also gives some pattern examples and techniques used by “ The Greek National Tourism Office ” (GNTO), which is responsible to develop strategies, to organize and promote by all available means the Greek Tourism Product worldwide.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΗ συμβολή του μάρκετινγκ ως παράγων ανάπτυξης του τουρισμού σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.el
dc.titleMarketingk as a development factor of tourism in a national, district and local level.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠασχάλη, Ευαγγελίαel
heal.creatorNamePaschali, Evangeliaen
heal.publicationDate2014-08-20T19:25:08Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5504
heal.abstractΟ Τουρισμός έχει γίνει σημαντικός βιομηχανικός κλάδος. Για πολλές χώρες και ιδιαίτερα για την Ελλάδα, αποτελεί μία από τις κυριότερες πηγές εισοδήματος της Εθνικής Οικονομίας και γι’αυτό κρίνεται απαραίτητο η ανάπτυξη και προώθησή του, να γίνεται με μεθοδευμένο σχεδιασμό, ώστε σε παγκόσμιο επίπεδο να είναι ανταγωνιστικός και να αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τα οφέλη πέρα από την αύξηση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος αφορούν και την ηθική πλευρά της Τουριστικής Ανάπτυξης, καθώς αυτό προϋποθέτει πως ο σχεδιασμός θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τομείς που αφορούν στον σεβασμό και στην διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος, της πολιτιστικής κληρονομιάς και των παραδόσεων που αποτελούν την πολιτισμική ταυτότητα κάθε τόπου. Το Μάρκετινγκ εδώ, αποτελεί σπουδαίο εργαλείο για την επίτευξη των στόχων αυτών και γι’αυτό η ύπαρξή του δεν είναι απλώς σημαντική, αλλά απαραίτητη για την βιωσιμότητα του « ιδιαίτερου» Τουριστικού Προϊόντος και κατ’επέκταση της τουριστικής βιομηχανίας. Η εφαρμογή του Τουριστικού Μάρκετινγκ αφορά όλες τις επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες, αλλά φυσικά και όλους τους κρατικούς φορείς που συντονίζουν και οργανώνουν την προσπάθεια αυτή προκειμένου να ευοδώσει. Απαιτείται πέραν του σωστού σχεδιασμού, καλή συνεργασία μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, δηλαδή μία συντονισμένη ομαδική προσπάθεια, που σε συνδυασμό με την εκπαίδευση και τη γνώση, θα νικήσει τις δυσκολίες και τα προβλήματα που προκύπτουν σε κάθε περίπτωση, ιδιαίτερα κατά την περίοδο που διανύουμε όπου οι επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης αποτυπώνονται με ιδιαίτερα αρνητικό τρόπο στην καθημερινότητά μας σε όλους τους τομείς. Η παρακάτω προσπάθεια αναλύει τους όρους Μάρκετινγκ και Τουριστικής Ανάπτυξης, τους τρόπους με τους οποίους το Μάρκετινγκ μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη αυτή και παραθέτει παραδείγματα σωστής εφαρμογής Μάρκετινγκ σε επίπεδο σχεδιασμού, από τον σημαντικότερο κρατικό φορέα τον ΕΟΤ, ο οποίος σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και άλλους φορείς αναλαμβάνει να οργανώσει, να σχεδιάσει και να προωθήσει με όλα τα μέσα που διαθέτει, παραδοσιακά και σύγχρονα, το Τουριστικό Προϊόν « Ελλάδα », σε παγκόσμιο επίπεδο.el
heal.abstractTourism has become a very significant industrial section for every Country, especially Greece and also an important source of income for National Economies. That is the reason why it is necessary to develop and promote Tourism sector in an organized and long-ranged planning, so that at a global scale it will be more competitive in order to pursue further development. The contribution of the increase of the Gross National Product also concern moral issues such as the respect for the environment and the cultural heritage that involves every area’s identity. Practicing Marketing is the main tool for achieving these goals and its use is not just important but required for the survival and preservation of the Greek Tourism Product. Marketing planning procedures, concern all kinds of enterprises major or smaller and of course any governmental organization that coordinates and operates these tools. Apart from the long-range planning, good cooperation among everyone involved is required, as well as a good knowledge that concern this matter and will help to defeat any problem that can come up, especially during this period of time, where all the impacts of the economic crisis are so obvious to everyone and affects us all in a daily basis. The following essay focuses on analysing the terms of Marketing and Tourism Development, the procedures involving Marketing and also gives some pattern examples and techniques used by “ The Greek National Tourism Office ” (GNTO), which is responsible to develop strategies, to organize and promote by all available means the Greek Tourism Product worldwide.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ συμβολή του μάρκετινγκ ως παράγων ανάπτυξης του τουρισμού σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο.el
heal.titleMarketingk as a development factor of tourism in a national, district and local level.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουρισμός, τουριστική ανάπτυξη, τουριστικό μάρκετινγκ, Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεωνel
heal.keywordtourism, tourism development, tourism marketing, Tourism Business Administrationen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)