Εμφάνιση απλής εγγραφής

Public relations and the uses from buissnes.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣωπασή, Χριστίναel
dc.creatorSopasi, Christinaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:37:50Z
dc.date.available2016-03-15T16:37:50Z
dc.date.issued2014-08-24T19:03:32Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5520
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την μελέτη της λειτουργίας και τα μέσα των δημοσίων σχέσεων που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις. Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα από τα κυριότερα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και η συμβολή τους θεωρείται σημαντική για την δημιουργία ευνοϊκής εικόνας στην επιχείρηση. Οι δημόσιες σχέσεις εξετάζονται ως διαδικασία η όποια περιλαμβάνει τα στάδια της έρευνας , του προγραμματισμού , της επικοινωνίας και της αξιολόγησης αλλά και των τεχνικών που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι των προγραμμάτων τους. Το σημαντικότερο μέρος της εργασίας αποτελεί η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για να διαπιστωθεί ότι οι δημόσιες σχέσεις είναι ένα από τα σημαντικότερα λειτουργικά τμήματα της επιχείρησης καθώς τις καθιστούν ανταγωνιστικές και βιώσιμες στο χρόνο.el
dc.description.abstractThis thesis deals with the functions and resources of public relations implemented by businesses. Public relations are one of the main modern communication tools and their contribution is significant to the creation of a favorable image in the business. Public relations considered as a process comprising the steps of research , planning , communication and evaluation and techniques that businesses use to achieve the objectives of their programs. The most important part of the research work is carried out to verify that public relations is one of the most important functional parts of the business as well make them competitive and sustainable in time .en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΤα μέσα των δημοσίων σχέσεων και η χρήση τους από τις επιχειρήσεις.el
dc.titlePublic relations and the uses from buissnes.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣωπασή, Χριστίναel
heal.creatorNameSopasi, Christinaen
heal.publicationDate2014-08-24T19:03:32Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5520
heal.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με την μελέτη της λειτουργίας και τα μέσα των δημοσίων σχέσεων που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις. Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα από τα κυριότερα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και η συμβολή τους θεωρείται σημαντική για την δημιουργία ευνοϊκής εικόνας στην επιχείρηση. Οι δημόσιες σχέσεις εξετάζονται ως διαδικασία η όποια περιλαμβάνει τα στάδια της έρευνας , του προγραμματισμού , της επικοινωνίας και της αξιολόγησης αλλά και των τεχνικών που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι των προγραμμάτων τους. Το σημαντικότερο μέρος της εργασίας αποτελεί η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για να διαπιστωθεί ότι οι δημόσιες σχέσεις είναι ένα από τα σημαντικότερα λειτουργικά τμήματα της επιχείρησης καθώς τις καθιστούν ανταγωνιστικές και βιώσιμες στο χρόνο.el
heal.abstractThis thesis deals with the functions and resources of public relations implemented by businesses. Public relations are one of the main modern communication tools and their contribution is significant to the creation of a favorable image in the business. Public relations considered as a process comprising the steps of research , planning , communication and evaluation and techniques that businesses use to achieve the objectives of their programs. The most important part of the research work is carried out to verify that public relations is one of the most important functional parts of the business as well make them competitive and sustainable in time .en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΤα μέσα των δημοσίων σχέσεων και η χρήση τους από τις επιχειρήσεις.el
heal.titlePublic relations and the uses from buissnes.en
heal.typebachelorThesis
heal.advisorNameΠαπανδρέου, Νικόλαοςel
heal.advisorNamePapandreou, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)