Εμφάνιση απλής εγγραφής

Tourism – establishment, organization and operation of an outgoing tourism office in Cyprus.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔιακάκη, Σοφίαel
dc.creatorDiakaki, Sofiaen
dc.date.accessioned2016-03-15T16:38:13Z
dc.date.available2016-03-15T16:38:13Z
dc.date.issued2014-10-22T10:39:53Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5534
dc.description.abstractΟ Τουρισμός είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο το οποίο εμφανίστηκε πριν από αιώνες. Ξεκίνησε κυρίως λόγω της έμφυτης τάσης του ανθρώπου για αναζήτηση νέων προορισμών με σκοπό την ξεκούραση και την ψυχαγωγία, και περνώντας μέσα από τους αιώνες, έφτασε τις τελευταίες δεκαετίες να αποτελεί ένα παγκόσμιο κοινωνικό και οικονομικό φαινόμενο. Η οργάνωση των παροχέων του τουριστικού προϊόντος καθώς και των τουριστικών υπηρεσιών και καταλυμάτων γνώρισε τεράστια ανάπτυξη κυρίως τις τελευταίες δύο δεκαετίες, καθιστώντας έτσι τον τουρισμό ως μία από τις βασικότερες βιομηχανίες παγκοσμίως. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας αυτής είναι να αναπτυχθούν κάποιες βασικές έννοιες του τουρισμού ώστε ο αναγνώστης να κατανοήσει πρώτα απ’ όλα τι είναι αυτό το φαινόμενο και που στηρίζεται, και έπειτα η επεξήγηση για το ρόλο, την ίδρυση, τις λειτουργίες των τουριστικών γραφείων με ειδικότερη αναφορά στα ταξιδιωτικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο. Στο 1ο Κεφάλαιο γίνεται μια προσέγγιση της έννοιας του τουρισμού, των διακρίσεων του τουρισμού ανάλογα με τη σκοπιά προσέγγισης του, τις διαφορές μεταξύ τουρίστα και ταξιδιώτη, γίνεται μια παρουσίαση των κινήτρων των τουριστών για ταξίδι και τη διαδικασία λήψης της απόφασης τους για τουρισμό. Στο τέλος του κεφαλαίου γίνεται και μια ιστορική αναδρομή του τουρισμού και των πρωτεργατών του τουριστικού τομέα στην Κύπρο, αφού το κύριο μέρος της εργασίας αφορά ειδικά τα τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού της Κύπρου. Στη συνέχεια, στο 2ο Κεφάλαιο περνάμε στο κύριο μέρος της εργασίας. Τα τουριστικά γραφεία. Ορισμός, εργασίες, διακρίσεις και αναφορά στον πρώτο τουριστικό πράκτορα, τον Thomas Cook και εν συνεχεία γίνεται μια πρώτη αναφορά στα τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο. Στο 3ο Κεφάλαιο δίνονται λεπτομέρειες για τους τρόπους απόκτησης τουριστικού γραφείου στην Κύπρο και στοιχεία για τις προϋποθέσεις, απαιτήσεις, νόμους και δικαιολογητικά που απαιτούνται τόσο για την ίδρυση γραφείου όσο και για την ίδρυση υποκαταστήματος. Επίσης γίνεται μια σύντομη αναφορά στους εγχώριους και διεθνείς οργανισμούς και επαγγελματικές ενώσεις τουρισμού. Η εγκατάσταση και διαμόρφωση του τουριστικού γραφείου παίζει καθοριστικό ρόλο στη μελλοντική του επιτυχία. Γι’ αυτό το λόγο γίνεται αναφορά στο 4ο Κεφάλαιο σε ότι έχει να κάνει με τις κτιριακές εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό. Από την επιλογή της τοποθεσίας του γραφείου, τη διαμόρφωση των χώρων μέχρι και τη διακόσμηση. Ακόμα, γίνεται αναφορά στον πολύ σημαντικό ρόλο της τεχνολογίας στη λειτουργία ενός τουριστικού γραφείου, αφού η αυτοματοποίηση και χρήση των κατάλληλων υπολογιστών, software αλλά και εκτυπωτικών μέσων είναι αναγκαία για τη σωστή, πλήρη και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη. Ο κύριος κύκλος εργασιών των τουριστικών γραφείων εξερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο στηρίζεται στον Κύπριο ταξιδιώτη. Επομένως η επιβίωση και ευημερία ενός γραφείου στηρίζεται στη ‘’ζήτηση’’ του Κύπριου και το προσφερόμενο προϊόν θα έχει επιτυχία μόνο εάν είναι ικανό να προσελκύσει και ικανοποιήσει τον υποψήφιο πελάτη. Έτσι στο Κεφάλαιο 5 γίνεται η παρουσίαση του προφίλ και των προτιμήσεων των κατοίκων της Κύπρου που προτίθενται να ταξιδέψουν, καθώς και μια σειρά από σημαντικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν τους προορισμούς, τις αλλαγές στις προτιμήσεις, τις επιδράσεις της κρίσης στην επιλογή, τους λόγους ταξιδιών, τις ηλικίες και το φύλο των τουριστών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό και μια σειρά από άλλες πληροφορίες πάνω στις οποίες το τουριστικό γραφείο μετά από μελέτη οργανώνει τις εργασίες του και διαμορφώνει τα πακέτα που προσφέρει στον πελάτη. Τέλος, στο Κεφάλαιο 6 που αποτελεί συνέχεια του 5ου Κεφαλαίου, γίνεται αναφορά στα στάδια της διαδικασίας σύνθεσης ενός πακέτου από το γραφείο εξερχόμενου τουρισμού με γνώμονα πάντοτε τη ζήτηση της κυπριακής αγοράς, και παρουσιάζεται ένα παράδειγμα κοστολόγησης ενός πακέτου ομαδικής εκδρομής. Κλείνοντας, παρουσιάζονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις εξερχόμενου τουρισμού, που δυστυχώς, δεν θα μπορούσαν να περάσουν αλώβητα από την οικονομική κρίση τόσο της Κύπρου όσο και της Ευρώπης γενικότερα.el
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to develop some basic concepts of tourism to the reader and the study for the establishment, the works and the role of the travel offices with particular reference to the tourist offices for outgoing tourism in Cyprus. Tourism is considered one of the leader industries worldwide nowadays and especially for Cyprus because of its special geographical position. Many tourist offices operate in Cyprus. In this thesis, reference is made to the works and discrimination of the tourist offices and thereafter for the special conditions and documents required by the Republic of Cyprus and Cyprus Tourism Organization during the process of establishing a new tourist office for outgoing tourism. The choice of the location, the design of the new office and especially the study of the profile and preferences of the Cypriot tourist are some special parameters the travel agent should take into account for the future best results of his outgoing office. Furthermore, statistics and conclusions presented for the outgoing tourist of Cyprus. Finally, reference is made to the problems that currently the outgoing tourist offices in Cyprus facing, especially for the two bigger. The economic crisis and the internet.en
dc.languageel
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.titleΟ τουρισμός - ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία ενός γραφείου εξερχομένου τουρισμού στην Κύπρο.el
dc.titleTourism – establishment, organization and operation of an outgoing tourism office in Cyprus.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔιακάκη, Σοφίαel
heal.creatorNameDiakaki, Sofiaen
heal.publicationDate2014-10-22T10:39:53Z
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/5534
heal.abstractΟ Τουρισμός είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο το οποίο εμφανίστηκε πριν από αιώνες. Ξεκίνησε κυρίως λόγω της έμφυτης τάσης του ανθρώπου για αναζήτηση νέων προορισμών με σκοπό την ξεκούραση και την ψυχαγωγία, και περνώντας μέσα από τους αιώνες, έφτασε τις τελευταίες δεκαετίες να αποτελεί ένα παγκόσμιο κοινωνικό και οικονομικό φαινόμενο. Η οργάνωση των παροχέων του τουριστικού προϊόντος καθώς και των τουριστικών υπηρεσιών και καταλυμάτων γνώρισε τεράστια ανάπτυξη κυρίως τις τελευταίες δύο δεκαετίες, καθιστώντας έτσι τον τουρισμό ως μία από τις βασικότερες βιομηχανίες παγκοσμίως. Σκοπός της πτυχιακής εργασίας αυτής είναι να αναπτυχθούν κάποιες βασικές έννοιες του τουρισμού ώστε ο αναγνώστης να κατανοήσει πρώτα απ’ όλα τι είναι αυτό το φαινόμενο και που στηρίζεται, και έπειτα η επεξήγηση για το ρόλο, την ίδρυση, τις λειτουργίες των τουριστικών γραφείων με ειδικότερη αναφορά στα ταξιδιωτικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο. Στο 1ο Κεφάλαιο γίνεται μια προσέγγιση της έννοιας του τουρισμού, των διακρίσεων του τουρισμού ανάλογα με τη σκοπιά προσέγγισης του, τις διαφορές μεταξύ τουρίστα και ταξιδιώτη, γίνεται μια παρουσίαση των κινήτρων των τουριστών για ταξίδι και τη διαδικασία λήψης της απόφασης τους για τουρισμό. Στο τέλος του κεφαλαίου γίνεται και μια ιστορική αναδρομή του τουρισμού και των πρωτεργατών του τουριστικού τομέα στην Κύπρο, αφού το κύριο μέρος της εργασίας αφορά ειδικά τα τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού της Κύπρου. Στη συνέχεια, στο 2ο Κεφάλαιο περνάμε στο κύριο μέρος της εργασίας. Τα τουριστικά γραφεία. Ορισμός, εργασίες, διακρίσεις και αναφορά στον πρώτο τουριστικό πράκτορα, τον Thomas Cook και εν συνεχεία γίνεται μια πρώτη αναφορά στα τουριστικά γραφεία εξερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο. Στο 3ο Κεφάλαιο δίνονται λεπτομέρειες για τους τρόπους απόκτησης τουριστικού γραφείου στην Κύπρο και στοιχεία για τις προϋποθέσεις, απαιτήσεις, νόμους και δικαιολογητικά που απαιτούνται τόσο για την ίδρυση γραφείου όσο και για την ίδρυση υποκαταστήματος. Επίσης γίνεται μια σύντομη αναφορά στους εγχώριους και διεθνείς οργανισμούς και επαγγελματικές ενώσεις τουρισμού. Η εγκατάσταση και διαμόρφωση του τουριστικού γραφείου παίζει καθοριστικό ρόλο στη μελλοντική του επιτυχία. Γι’ αυτό το λόγο γίνεται αναφορά στο 4ο Κεφάλαιο σε ότι έχει να κάνει με τις κτιριακές εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό. Από την επιλογή της τοποθεσίας του γραφείου, τη διαμόρφωση των χώρων μέχρι και τη διακόσμηση. Ακόμα, γίνεται αναφορά στον πολύ σημαντικό ρόλο της τεχνολογίας στη λειτουργία ενός τουριστικού γραφείου, αφού η αυτοματοποίηση και χρήση των κατάλληλων υπολογιστών, software αλλά και εκτυπωτικών μέσων είναι αναγκαία για τη σωστή, πλήρη και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη. Ο κύριος κύκλος εργασιών των τουριστικών γραφείων εξερχόμενου τουρισμού στην Κύπρο στηρίζεται στον Κύπριο ταξιδιώτη. Επομένως η επιβίωση και ευημερία ενός γραφείου στηρίζεται στη ‘’ζήτηση’’ του Κύπριου και το προσφερόμενο προϊόν θα έχει επιτυχία μόνο εάν είναι ικανό να προσελκύσει και ικανοποιήσει τον υποψήφιο πελάτη. Έτσι στο Κεφάλαιο 5 γίνεται η παρουσίαση του προφίλ και των προτιμήσεων των κατοίκων της Κύπρου που προτίθενται να ταξιδέψουν, καθώς και μια σειρά από σημαντικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν τους προορισμούς, τις αλλαγές στις προτιμήσεις, τις επιδράσεις της κρίσης στην επιλογή, τους λόγους ταξιδιών, τις ηλικίες και το φύλο των τουριστών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό και μια σειρά από άλλες πληροφορίες πάνω στις οποίες το τουριστικό γραφείο μετά από μελέτη οργανώνει τις εργασίες του και διαμορφώνει τα πακέτα που προσφέρει στον πελάτη. Τέλος, στο Κεφάλαιο 6 που αποτελεί συνέχεια του 5ου Κεφαλαίου, γίνεται αναφορά στα στάδια της διαδικασίας σύνθεσης ενός πακέτου από το γραφείο εξερχόμενου τουρισμού με γνώμονα πάντοτε τη ζήτηση της κυπριακής αγοράς, και παρουσιάζεται ένα παράδειγμα κοστολόγησης ενός πακέτου ομαδικής εκδρομής. Κλείνοντας, παρουσιάζονται τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις εξερχόμενου τουρισμού, που δυστυχώς, δεν θα μπορούσαν να περάσουν αλώβητα από την οικονομική κρίση τόσο της Κύπρου όσο και της Ευρώπης γενικότερα.el
heal.abstractThe purpose of this thesis is to develop some basic concepts of tourism to the reader and the study for the establishment, the works and the role of the travel offices with particular reference to the tourist offices for outgoing tourism in Cyprus. Tourism is considered one of the leader industries worldwide nowadays and especially for Cyprus because of its special geographical position. Many tourist offices operate in Cyprus. In this thesis, reference is made to the works and discrimination of the tourist offices and thereafter for the special conditions and documents required by the Republic of Cyprus and Cyprus Tourism Organization during the process of establishing a new tourist office for outgoing tourism. The choice of the location, the design of the new office and especially the study of the profile and preferences of the Cypriot tourist are some special parameters the travel agent should take into account for the future best results of his outgoing office. Furthermore, statistics and conclusions presented for the outgoing tourist of Cyprus. Finally, reference is made to the problems that currently the outgoing tourist offices in Cyprus facing, especially for the two bigger. The economic crisis and the internet.en
heal.languageel
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΟ τουρισμός - ίδρυση, οργάνωση και λειτουργία ενός γραφείου εξερχομένου τουρισμού στην Κύπρο.el
heal.titleTourism – establishment, organization and operation of an outgoing tourism office in Cyprus.en
heal.typebachelorThesis
heal.keywordτουριστικό πρακτορείο, Κύπροςel
heal.keywordtourist agency, Cyprusen
heal.advisorNameΦραγκούλης, Αντώνιοςel
heal.advisorNameFragkoulis, Antoniosen
heal.academicPublisherIDteicrete
heal.fullTextAvailabilitytrue
tcd.distinguishedfalse
tcd.surveyfalse


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)