Εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Corporate social responsibility.
View/ Open
Date
2014-06-19Author
Νταμπακάκη, Αγγελική
Ntampakaki, Angeliki
Metadata
Show full item recordAbstract
Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναλαμβάνουν να συνεισφέρουν ενεργά στην κοινωνία, εφαρμόζοντας κοινωνικά υπεύθυνη επιχειρηματική πολιτική, ενισχύοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την οικονομική ανάπτυξη και την καλή φήμη της ίδιας της επιχείρησης, αλλά και συμβάλλοντας στην εν γένει ανάπτυξη της χώρας και της κοινωνίας. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη, ορίζεται ως η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές κοινωνικών, περιβαλλοντικών και πολιτισμικών δράσεων, που είναι πέρα και πάνω από όσα επιβάλλονται από την υπάρχουσα νομοθεσία και έχουν σχέση με όσους επηρεάζονται από τις δραστηριότητές τους. Οι Έλληνες καταναλωτές γνωρίζουν ότι οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν κοινωνικά υπεύθυνες πρακτικές. Η εφαρμογή των πρακτικών αυτών εντοπίζεται κυρίως στο ανθρώπινο δυναμικό και στα ανθρώπινα δικαιώματα, στις συνθήκες εργασίας και στην εκπαίδευση, στην προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και σε δραστηριότητες που στοχεύουν στον πολιτισμό, στη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη της Τέχνης γενικότερα. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη για να λειτουργήσει σωστά στην επιχείρηση και στην κοινωνία, πρέπει να ταυτιστεί με τις πολιτικές στο εσωτερικό της επιχείρησης και τους εργαζομένους της, να ενσωματωθεί στη λειτουργία των στρατηγικών του marketing και της αγοράς, αλλά και στις επικρατούσες εκάστοτε οικονομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές συνθήκες και τη διεθνή συγκυρία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει το περιεχόμενο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ). Ως μία από τις πλέον σύγχρονες προτάσεις στο χώρο της επικοινωνίας, του marketing, της διοίκησης επιχειρήσεων κλπ, η ΕΚΕ προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο λειτουργίας των οργανισμών, μέσω της συμπερίληψης ηθικών και κοινωνικών επιδιώξεων πέρα από τους καθαρά οικονομικούς στόχους. In recent years, more and more companies undertake to actively contribute to society by implementing socially responsible business policy, thereby also contributing to economic development and good reputation of the business itself, but also contributing to the overall development of the country and society. Corporate social responsibility is defined as the voluntary commitment of businesses to include in their business practices social, environmental and cultural activities that are above and beyond what is imposed by the existing legislation relating to those affected by their activities. Greek consumers know that companies have begun to implement socially responsible practices. The implementation of these practices predominantly in manpower and human rights, working conditions and education, protecting the environment, but also in activities aimed at culture, the preservation of cultural heritage and supporting the arts in general. Corporate social responsibility in order to function properly in business and in society, must be identified with the policies within the enterprise and its employees, be incorporated into the operation of strategic marketing and market, but also the prevailing current economic, social and cultural conditions and the international climate. The purpose of this paper is to study the content of Corporate Social Responsibility (CSR). As one of the newest proposals in the area of communications, marketing, business administration, etc. CSR offers an alternative mode of organizations, through the inclusion of ethical and social aspirations beyond the purely economic aims.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info